2022-04-15, 22:52
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Behandla muslimen som ni behandlar ryssen. Inför sanktioner och bojkotta allt muslimskt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VidrigaSvenskar
Jag är inte etnisk svensk men jag är heller ingen muslim. Har för fan attackerat muslimer hela kvällen här. Vad var det som gjorde att du hoppade på mig? Bara nyfiken.
Se mitt senaste inlägg 🙏😀
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pissarsyra
Killar, det är lugnt nu, Maggan har gått ut och fördömt kravallerna, slutet gott allting gott!

Verkligen. Phu, då kan jag återgå till Bingolotto. Det är ju skönt att se att hon inte kritiserar Morgan och antyder att han kanske varit lite för frikostig med Tipp-ex i polisens manualer... Det var bättre för med sabel och häst
Citera
2022-04-15, 22:53
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Speciellt om den träffar pungen.

https://m.youtube.com/watch?v=0xFp4It6df8

Det borde varit verkanseld där. Vad i helvete är det för fel på polisen, antingen har man våldsmonopol eller så har man det inte?
Citera
Medlem
RoyochRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Vad mina föräldrar varit innan får stå för dom men jag i skolan här och tog mitt första steg här.Jag vet inget annat.Åker jag till föräldrars land så kommer dom kalla mig utlänning..Gratis din hund?Snarare blivit rånade av höga skatter och även flertal gånger sjukskrivits för att man bränt ut sig genom hårt arbete hela livet.Vad vet du din kackerlacka,bara för ja inte tycker som dig så ska ja åka?Med vilka pengar?Era skatter har tagit allt era tjuvar

Du är en klassisk 2a generation. De svåraste att få att fatta något. Du är för svensk för Bosnien, för utländsk för svenskar. Du är vilse min vän. Jävligt vilse. Finn dig själv och lev lyckligt. Skada ingen på vägen. Lycka till.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndrejAksakov
Du hade inte så hög närvaro på svenskalektionerna va?
Skola var aldrig mitt starka ämne
Citera
Avslutad
…lagen som infördes/skärptes om blåljussabotage, vad hände med den?

Gäller den inte sossarnas väljare?
Citera
Medlem
bertil-the-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoyochRoger
Bosnier vill inte bo i Bosnien för de har fått svenskstandard och vill tjäna pengar. Åka hem på sommaren och leka rik.

Så sant så sant.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nadishodan
Det kanske redan har kommenterats, men vid 4.20 ser det ut som en polis drar pistol och skjuter VERKSANSELD? Han riktar vapnet mot folkmassan och avfyrar ett skott i bålhöjd? Ser inte ut att vara varningsskott. Nån mer som kan kolla?

Skulle skjutit gubben som kom emot också jävla apor
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Därför ni är fega

Du och dina gelikar är välkomna att lämna landet för ett bättre land vilken dag ni vill. Ta alla dina modiga ”lejon” med dig och åk till ett musseland där ni kan idka kusingifte med minderåriga.

Vi kan hjälpa er att packa.
Citera
2022-04-15, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Kanske för att du skriver som en muslim? Jag har inte läst alla dina inlägg men har du någon gång kritiserat terroristerna som förstör i städerna? Har du gjort det och jag har missuppfattat dina inlägg ber jag om ursäkt för det. Men om du inte kritiserar det som sker då definierar jag dig som en muslim, så är det

Jag visste inte om att man måste skriva på ett sätt som kan ge pulitzerpris. Du skriver ju själv som en apa på meth såatteeh..
Citera
2022-04-15, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Polisen sitter i en knivig sits. Förr gav man inreseförbud till Paludan. Men sen fick han svenskt medborgarskap genom legitimering. Så nu har han en ovillkorlig rätt att komma in i Sverige och grundlagsrätt att ansöka om allmän sammankomst. Så han kan bränna hur många koraner han vill över hela Sverige. Polisen måste lägga en massa resurser.

Kollar man stram kurs facebooksida så brände dom koranen i jönköping tidigare idag. Han verkar köra nån turne.
Paludan firar påsken på märkligt sätt, en sjuk person, hjärnskadad är han efter en bilolycka.
Och en rätt feg individ, han bränner koranen o försvinner som ett skott själv, sedan får poliserna ta emot det han startat..och så
de där likaledes hjärnskadade vandalerna.
Paludan budskap är bisarrt och han är inte helt frisk i knoppen, det är bara att googla på wiki- hur han beskriver sin hjärnskada
men varför han villl locka fram alla dessa störda vandaler, är också en gåta.
Han stannar ju nte och bemöter vandalerna, att han vill reta upp muslimer förståss, men de vandalerna är ju bara unga gränslösa och finns ju bevisligen ljushylta svenska bråkstakar som vill passa på och förstöra polisbilar o skada poliser. Att Palle-tok riktar sig till att hetsa muslimer
stämmer ju inte alls då svenska tokstollar är med i den där skocken-vandaler.
Bevara oss från fler tolstollar, o palle borde låsas med den där ilskna skocken som han lockat fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in