2022-04-15, 23:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nadishodan
Konstigt att det inte uppmärksammats. Polisen skjuter 4.16 mot folkmassan in i klippet.

Nej, han siktar bara. Smällen kommer från annat håll. Man ser att pistolen ej avfyras.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Jo för din hypotes är ju väldigt plausibel i superfattiga Norge, Island, Danmark och Finland, Schweiz, Japan, Singapore och Irland som enligt den skulle ha hela kåkstäder av fattiga och kriminella för att deras ”marknadsekonomiska samhälle” ska gå runt. Gängskjutningar och misär överallt haha.

Att deras mordfrekvens och kriminalitet är typ hälften av Sveriges per capita är ju såklart bara en myt.
Ja det är samma där, även om definitionen på fattig såklart skiljer sig åt.
Kriminalitet i sig självt beror dock på attityder och mentala problem, oftast yngre män vars cortex inte blivit välutvecklat och som under denna kritiska period hamnar i fel sällskap.
Men biologi är ju som sagt inte religionsbaserat, så kriminalitet ser vi bland alla folkslag och deras unga män.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Om du med svenskar menar Paludan så handlar det om en person. Jag ogillar det han gör, man behöver inte förolämpa andra religioner. Paludan har dessutom bott i Danmark hela sitt liv, han blev helt nyligen svensk medborgare.

Om ni bränner biblar vet jag inte, men ni ställer till med en massa oreda i landet som rån, misshandlar, våldtäkter, bidragsparasiterande, etc. Tänk om svenskarna en dag tröttnar på den behandlingen och börjar att betala tillbaka vad ni gett oss, med ränta dessutom.

Paludan är svensk. Dessutom är det ingen större skillnad mellan danskar och svenskar, det är ytterst flytande. Det är de som inte respekterar vår yttrandefrihet som ska spärras in och åka ut ur landet ögonaböj.
Citera
2022-04-15, 23:02
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Kan ju verkligen hoppas att polisen LÄR sig av detta och går in stenhårt nästa gång det sker. Backar inte folk, så skjut förfan.
Ådalen, med andra ord.

Antar att du läste inlägget som sägs vara från en insatspolis - dom kraftsamlade, men fick inte tillstånd att gå in och visa att i sverige är det polisen som bestämmer. Politiskt tillsatta kommissarier valde att bara lägga ner ärendet.

Så nu har kaosmänniskorna lärt sig att dom har rätt.

Det måste finnas nåt mellanting mellan att skjuta alla och att polisen lämnar och låter kaosfolket regera. Men vete fn vad det skulle vara. Kanske finns det inget mellanting som biter? Men vill vi ha en polis som skjuter samtliga i en demonstration "bara för att"?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Det konstiga är ju att polisen inte skjuter för att försvara sig. Man borde kunna knäppa 10-20 upploppsmakare i en framryckning. Lägga till en kostnadsdimension på upplopperiet.

Gissa hur mycket jobb krimteknikerna skulle ha kommande 5 år om de gick fram och sköt ner 20 kverulanter? Där kan vi prata kostnader och många pensionärer som får vända sig till kattmaten istället för köttfärssåsen.

Kanske ska vi vara tacksamma för att de här herrarna inte visade upp mer av sina skjutkonster.
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GobbeE
Så du är också en sån som lägger alla över en kamm.En nazist?Gör alla invandrare så menar du?inte svenskar som kapten klänning och Anders Eklund?

Alla länder har sina problembarn. Vi i Sverige får leva med dem vi har. Vi behöver inte importera andra länders ligister.

Inget muslimskt land skulle acceptera att invandrarfolk med annan religionstillhörighet skulle göra uppror på deras territorium.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troll666
Låt mig lära dig lite om den SVENSKA definitionen på rasism. En minoritets grupp kan ALDRIG utsätta en majoritets grupp för rasism.

Här har du två ''svenska definitioner'' av rasism:

https://www.saob.se/artikel/?unik=R_0259-0210.UCVB

https://svenska.se/saol/?hv=lnr73672
Citera
Medlem
Herregud vilken gnäll om de bränner polis bilar och kastar sten pga de är muslimer osv, va fan gör fotbollshuliganerna när de förlorar? Exakt samma plus misshandel på köpet.
Citera
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdaren
"Palle" Pauludan visar ju bara på som han har väl upprepat gång på gång sagt att islam är en våldsam ideologi och släpper man in den så tar de över på helt olagliga sätt med komplett orädsla och disrespekt emot rådande lands samhällstyre och kultur med västerlänsk kristen tro eller värdering

"en bok bränning kostar enormt för skattebetalarna"

Är ni inte less ?

https://www.youtube.com/watch?v=tE-iWBzlsio&ab_channel=JohanWid%C3%A9n
Vad är promillet på den här killen?
Citera
Medlem
Tuors avatar
Vart ska han bränna imorgon?

Paludan visar verkligen hela norden varför blattar och negrer inte hör hemma här

Danskarna måste verkligen skratta åt oss just nu. De valde rätt väg medan Sverige tog den absolut sämsta möjliga när det gäller invandringen.
Citera
2022-04-15, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Alla vet att man inte får kritisera koranen. Vi måste lära oss detta och anpassa oss om vi vill leva med de som sätter religionen högre än staten. Att många av de här sätter religion över staten är inte konstigt heller. De är ju i ett främmande land och den trygghet man har, den ligger i religionen.

Så, det är dags för Sverige att anpassa lagarna så att man inte kränker en enorm mängd av befolkningen. Eller, så får man hitta på någon annan lösning. För det här fungerar inte.

Varför ska vi anpassa oss efter turister? Hör du inte själv hur sjukt det låter. De ska lära sig att anpassas till Sverige, annars kan de sticka tillbaka till grotthålet.

Jag anpassar mig överallt dit jag reser, det handlar om hyffs och respekt.
Citera
2022-04-15, 23:03
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmi
Jsg har inte försvarat deras agerande ett enda dugg vilket du ser om du kollar mina inlägg. Läs först och kommentera sen vet ja
Det gjorde jag. Jag läste och kommenterade det du skrev. Du kanske ska formulera dig annorlunda om du inte tar ställning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in