Citat:
Ursprungligen postat av
Kexchoklad2404
Roligt att någon tar upp ungdomsproffsen i idkreallyknows frånvaro, längesen man såg honom i någon tråd överhuvudtaget.
Ja vad hände med honom/henne...
Tycker det är kul att följa ungdomarna och drömma om framtida framgångar, vill att våra talanger ska bli så bra det bara går och att vi får ett starkt svenskt landslag framöver. Vissa spelare ser onekligen intressanta ut samtidigt är man rädd att vissa ska utvecklas till att bli nya Kristoffer Peterson's, Guidettis eller Erik Andersson's.