Citat:
Ursprungligen postat av
Idkreallyknow
VNL gjorde en bra match mot Everton trots oavgjort.
Det tycker jag med. Stabil insats och det tycker flera andra medier också vid en snabb titt. Men såklart ger Manchester Evening News honom sämst betyg i laget. Någon på den tidningen hatar honom verkligen, alltid lägst betyg trots goda insatser.