2022-04-15, 00:29
Medlem
Har Partiet Nyans tagit avstånd och fördömt muslimernas kaosande?
Har någon Imam gått ut och fördömt muslimernas kaosande än?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Varför ingriper inte polisen mot stenkastarna, bilbrännarna osv, varför grips dom inte? Polisen har skyddsutrustning, vapen med mera. Men man vill inte, för det är invandrare. Det kan förvärra det, så man låter det passera hellre än att gripa personerna. Så jävla bedrövligt av polisen precis som vanligt, hur ska det se ut om säg 10 år, om 20 år med den taktiken, man skjuter det ju bara framför sig.

Nu har man backat och protesten mot islam har inte kunnat genomföras ännu. Antidemokrati är myndigheternas signum när det gäller invandrare, dom har alltid rätt och gör aldrig fel, man ska aldrig ingripa och ta i med hårdhandskarna mot dom.

Svensk polis är totalt jävla värdelös. Ett gäng fega svin som inte vågar agera när de möter motstånd. Svensk polis vågar bara ge sig på vanliga Svenssons.
Citera
Medlem
Citat:
Sen kan du läsa på om grundlagarna, yttrandefriheten, åsiktsfriheten, mötesfriheten med mera. Demokrati innebär att man ska kunna tycka och protestera mot saker man inte gillar, som Paludan gör med grundlagen i ryggen. Har du några punkter om försvar till detta också?

Det är väl en sak att protestera och en annan att kränka. Ska de de som förespråkar billigare drivmedel gå bränna sina bilar utanför mackar?
Citera
2022-04-15, 00:30
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkes21
Det är inget annat än ihopdiktade och grovt vinklade historier av media, som ville bli av med Paludan, undrar varför?
Pedofilen Muhammed, som skildras i pedofilboken Koranen däremot, det är vad det handlar om.
Tuff? Mer än det, han är beredd att dö för sin rätt till yttrandefrihet. Medan dessa "tuffingar" drar runt i hundratal i gäng och sätter eld på bilar, förstör och visar vad de är för våldsverkare i grund och botten!

Det är ju 99% ungdomar dessutom
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Det är ju vanskligt att mäta resultat på sådant arbete han utfört med de lokala ungdomarna och jag misstror honom inte i hans säkerligen ärliga och hedervärda uppsåt.
Men helvete vilket fiasko med facit i hand.

Hur kan en frisk människa i skallen ens vilja arbeta med ghettofolk som invaderat landet där inte en svensk finns? Vad får man ut av det? Man måste ju tycka det är bra, att det ska vara så och hata svenska folket och normala svenska områden om man dras till sådana områden och förespråkar det som något fantastiskt
Citera
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Har Partiet Nyans tagit avstånd och fördömt muslimernas kaosande?
Har någon Imam gått ut och fördömt muslimernas kaosande än?

Något parti vet jag inte, men Imamen Morgan Johansson fördömde kravallerna på sin Twitter.
Citera
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Om polisen i Sverige blir attackerad av kriminella invandrare, så tycker jag inte synd om polisen. Om situationen vore den omvända, och de kriminella invandrarna blev attackerade av polisen skulle jag inte heller protestera. Det är väl ganska välkänt att polisen skyddar och försvarar denna skräpinvandring så att polisen snarare framstår som medbrottslingar än som brottsbekämpare. Detta sker på bekostnad av skötsamma medborgares rättssäkerhet. Vilket också drabbat mig, då jag hotats av polis, myndigheter och journalister med påhittade beskyllningar om uppdiktade brott mot invandrare. Så allvarligt är denna allians mellan invandrare och myndigheter att jag tvingats lämna Sverige. Som obeväpnad är det svårt att hävda sin rätt när polisen knackar på dörren eller kallar till förhör.
Detta "upplopp" i Linköping ser jag som en strid mellan invandrare och polis, vilka jag betraktar som två kriminella gäng, då polisen i Sverige har fått uppdraget att skydda kriminella invandrare och samtidigt beskylla hederliga svenskar för påhittade brott. Polisen i Sverige är genom sin beväpning och maktbefogenheter ett större hot mot svenskar än vad de våldsbenägna araberna är, då polisen uppenbarligen står på invandrargängens sida. Jag kan aldrig förstå varför invandringskritiker från SD och andra håll stödjer och beundrar polisen samtidigt som de hatar regeringen. De har väl tittat för mycket på amerikanska polisfilmer.Polisen är visserligen samma slags WT från landsorten med y- namn och son-namn som "rasister" och "högerextrema" har. Men den klassgemenskapen med polisen garanterar inte lojalitet med "folket i stugorna". Tvärtom är polisen genom sitt ursprung, begåvningshandikapp och inkompetens en garanterat lojal beväpnad handräckning åt en "feministiskt" (läs kvinnlig) regering som uppenbarligen är ännu värre än våldsbenägna islamistiska araber. Bl.a just därför att det tycka ligga i deras kvinnliga natur att stödja
denna typ av våldsinvandring. Att ge den fullständig rättslig immunitet om jag eller någon annan med låg social status skulle vara motpart i ett rättsfall. Jag ser fram emot fortsatta sammandrabbningar mellan dessa invandrargrupper och polisen, och hoppas att förlusterna blir så stora som möjligt för bägge sidorna.
Citera
2022-04-15, 00:31
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Sen kan du läsa på om grundlagarna, yttrandefriheten, åsiktsfriheten, mötesfriheten med mera. Demokrati innebär att man ska kunna tycka och protestera mot saker man inte gillar, som Paludan gör med grundlagen i ryggen. Har du några punkter om försvar till detta också?

Då kan Paludan bränna koranen utan poliskydd. Paludan vill uppnå just detta, dvs upplopp, det är därför han gör det. Med polisskydd. Ta bort hans polisskydd och vi slipper sånt här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av willmaisnomore
Muslimerna är här för att bränna ner Sverige till grunden.
Ni som försvarar invasionen, ni som tycker att invandrares rättigheter står över den inhemska befolkningen förstör svenska barns framtid.
Ni förstör landet.

Precis så. Och polisen står bara och tittar på när det sker.
Citera
Medlem
bertil-the-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
och nu är prästen brottsmisstänkt:
https://www.expressen.se/nyheter/ringde-i-kyrkklockor-nu-misstankt-for-brott/

👍 kyrkan står inte över lagen i en demokrati!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunset7
Det ni såg idag är ett resultat av mellanmjölk politik som pågått i åratal.

1. Varför godkänna extremistens hets? Från morgon till kväll vurmas det om religionsfrihet hit och dit. På varenda arbetsplats så finns det rutiner kring att inte kränka någons tro, kön m.m. Samtidigt så godkänns detta. Grovt hyckleri.

2. Det är ramadan, en helig tid för muslimerna. En stor del av Sveriges befolkning är muslimer vare sig ni vill det eller inte. Hur skulle det kännas om man brände Bibeln utanför flera kyrkor på julafton? Det är såklart en kränkning mot det muslimska folket. Man behöver inte vara raketforskare för att förstå det.

3. Va ska poliserna gör? Deras uppgifter, bostadsort m.m. finns på nätet. Agerar de kraftfullt så väntar förortsungarna på de vid nästa hörn. Sveriges system är inte gjort för att Ahmed ska agera mot poliser. Det är gjort för Ronny och Janne som blir lobbade efter efter dansbandsveckan i Malung. TA BORT BLÅLJUS personalens uppgifter från nätet.

4. Alla ni som förespråkar att Paludan ska kunna gå runt och bränna koran, vill i själva verket få bort islam och muslimer från Sverige. Folk är inte dumma. Det ni yttrar på era läppar är bara en bråkdel av vid ni känner inombords. När ni känner hat för muslimer, så känner muslimer hat mot er. 1+1 är 2.

5. Sverige måste få till en fungerande poliskår som vågar sätta hårt mot hårt. En poliskår som respekteras.
Du kan protestera och tycka att det är fel. Men gå fan inte bärsärk, plundra och förstör. Det är i alla fall det jag blir gramse på. Paludan bryr jag mig inte om.
Citera
2022-04-15, 00:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sunset7
Det är väl en sak att protestera och en annan att kränka. Ska de de som förespråkar billigare drivmedel gå bränna sina bilar utanför mackar?

Man kan kränka och provocera normalbegåvade människor, om man inte är impulsiv och från stenåldern går man inte dit och kastar sten, våldför sig på andra och bränner och vandaliserar polisbilar. Känner du gemenskap med detta impulsiva PACK? Det gör inte jag.

Om du bränner svenska flaggan kommer jag tycka det är fel och tycka illa om dig, men jag kommer inte kasta sten och bränna och vandalisera polisbilar. Ser du den skillnaden? Det är till 100% deras eget ansvar och INGEN annans fel. Paludan har rätt och påvisar just deras beteende. Hans syfte når ut till fullo om man inte vill missförstå. Det är inte kompatibelt med lagar, grundlagar och demokrati i Sverige med dessa ghetton och miljoner kaosinvandrare i landet.
Senast redigerad av Krimkoll 2022-04-15 kl. 00:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in