2022-04-14, 12:45
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Ja, han tror att han är som sexigast då, sa han.

Jag hade förträngt det men tack för påminnelsen!😉
Citera
2022-04-14, 12:54
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellis08
Aha, tack för svar! Om det är någon jag skulle ligga med i GVFÖ så är det Raw Fredrik. Trots sina betoningar så har han en sexuell utstrålning och han är säkert inne på tantra och sånt.

Så du har en crush på Raw Freddan?

Jag hör hur han skriker sitt avgrunds-Raw-Man-vrål att han lyckats sexa in sig hos dig, med sin tantra-sexuella-Raw-Man approach.

ÄNTLIGEN Raw-Freddan! En tittare på flashback har gått igång på dig.

Återuppta dessa Raw-Man-kurser igen Freddan. Du kan göra män som inte är attraktiva till sexuellt attraktiva, genom att de gråter, skriker ut avgrundsvrål, tantra-kramar varandra, gråter, gosar och blir ömt klappade av andra män som deltar i kursen för att bli mer sexiga.
Citera
2022-04-14, 13:16
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Så du har en crush på Raw Freddan?

Jag hör hur han skriker sitt avgrunds-Raw-Man-vrål att han lyckats sexa in sig hos dig, med sin tantra-sexuella-Raw-Man approach.

ÄNTLIGEN Raw-Freddan! En tittare på flashback har gått igång på dig.

Återuppta dessa Raw-Man-kurser igen Freddan. Du kan göra män som inte är attraktiva till sexuellt attraktiva, genom att de gråter, skriker ut avgrundsvrål, tantra-kramar varandra, gråter, gosar och blir ömt klappade av andra män som deltar i kursen för att bli mer sexiga.

Vill bara inflika att detta mig veterligen redan är på ingång. Nu kallas det att ”hålla space för män/kvinnor” Det kostar ofta hutlösa summor men! Man kan betala med klarna!
Citera
2022-04-14, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ellis08
Han var jättesnygg där. Om jag får spå lite i framtiden så tror jag att rödskägget om tio år kommer vara gift med barn och radhus, precis så tråkigt som han är rädd för i dagsläget som 28-åring. Medan mörkhåriga tjejen om tio år kommer att vara barnfri och vild och ha en äldre och rik man och resa mycket.

Jag håller med dig. Tror också att han mest testar just nu och sedan kommer att gå vidare till ett "vanligt" tjänstemannajobb med familj och hund i en förort och trivas bra med det!

Hon kommer att hänga på vinbarer i city och eventuellt träffa en man som redan har gjort familjegrejen och har vuxna barn. De kommer tillsammans att utforska Vietnam, Sydamerika och sedan landa på franska rivieran.

Seriöst, tror jag att Axel är mer giftasmaterial än hon, bara han växer till sig lite och ja, han är faktiskt riktigt snygg i rätt klippning och utan de glasögonen som han har i programmet!
Citera
2022-04-14, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Rödskägget är ganska hunkig.

Tänk vad man kan tycka olika!
Citera
2022-04-14, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor2
Jag håller med dig. Tror också att han mest testar just nu och sedan kommer att gå vidare till ett "vanligt" tjänstemannajobb med familj och hund i en förort och trivas bra med det!

Han verkar framförallt vara väldigt omogen. Hans rädsla för att bli vanlig tillhör tonåren. Därefter bör man vara så stark och fri att man struntar i vad som är vanligt och lever så man vill leva.

Han ger tveklöst vissa autistiska vibbar även om han säkerligen inte har någon diagnos. Just viljan att bryta mot normer för sakens skull och för att skapa konflikt är ett tydligt tecken på det.
Citera
2022-04-14, 15:18
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Inte riktigt lika bra men med tanke på hur många kvinnor är så är hennes personlighet ett stort plus.

Beträffande åldrande kan en kvinna fortfarande vara riktigt het vid 40. Problemet är att dagens livstil gör att de lägger på sig så att benstommen du talar om inte ens syns.
Menar du att många kvinnor är som Märthas personlighet kanske? så är det ju snarare ett plus minus vänsterfeminismen enbart

Och kvinnorna lägger på sig för lite när dom är i din favvo-fertila ålder istället, och har man för vek benstruktur i nylle & kropp så spelar vikten ingen roll på henne ändå, du kommer själv lägga på dig lika mycket efter 40+ & tjejerna har därmed rätt att hata det lika mycket, se bara på recensionen av vår mäster-bög (FB) Gift vid första ögonkastet
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-14 kl. 15:23.
Citera
2022-04-14, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsdiggare
Jag hoppas inte deltagarna läser härinne vad du skriver på Flashback.
Hur faan kan man skriva som du gör om killen med röda skägget? Ställ dig gärna framför spegeln och ta ett kort så vi får bedöma ditt utseende!!!
Killen med skägget ser bra ut och lär samla många pluspoäng hos kvinnliga tv-tittarna.
Respekt! Det finns inte här inne. Snarare ett gäng incel gröna av avund!

Jag tycker också Axel (hette han väl?) var fin. Och vad är det för fel på att vara trevlig?
Många på flashback har en primitiv mans- och kvinnosyn.

Det svåra är väl om man har en bild i huvudet om hur drömpartnern ska se ut.
Då duger nästan ingen.
Det blir ett mognadstest, vilka som kan ge sig in i detta förutsättningslöst.
Citera
2022-04-14, 15:46
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Men sen hatar feministerna även dessa menlösa män, för trots mantrat "det är insidan som räknas, det är insidan som räknas" så känner de ingen attraktion till dem..
Huzzah beskrev ju defakto en alternativ utsida samt alternativ insida, men du får det att låta som merparten av kvinnor har sitt medvetande vid ytan & har byggare-Bob som uttalat ideal, och därigenom har anledning att säga till sig själv "det är insidan som räknas" om alla alternativa utseenden, tror du det funkar så?

Om en tjej har en utseendemässig stil så attraheras hennes medvetande av sin killige utseendemässiga motsvarighet lika lätt som till Byggare Bob, därför gifter sig vänsterkvinnor i slutändan med vänstermän, att dom säkert vänstrar vid sidan av hör inte hit, men likväl attraheras dom delvis av stabiliteten i likheterna som går att finna.

Med andra ord om man ska se alternativ ut måste man bara kompensera med att agera brutalare än vad man ser ut för, och det kommer inte den här rödhårige nissen å göra gentemot Märtha , framförallt för att han pratar med ett för glatt & mjukt tonfall som tangerar vårt feminina bögpar faktiskt

Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Fast vi kommer snart få se hennes ögon fyllas med avsmak och rent förakt för det stackars rödskägget. Han kommer försöka så hårt och hon kommer inte ens förstå varför hon inte attraheras av honom? Hon har ju inbillat sig att hon vill ha en feminin och känslig man och att utseendet inte spelar nån roll när hon innerst inne vill ha en tatuerad byggarbetare som brygger suröl och som knullar henne hårt bakifrån innan han ghostar henne så hon kan gråta över en BiB Gosa rose med sina väninnor över hans toxiska maskulinitet och oförmåga att ta känslomässigt ansvar. Som de flesta tjejer av hennes sort helt enkelt.

Nåväl, oavsett om produktionen parat ihop dem för att jävlas eller ej kommer det troligen att bli ett mycket underhållande experiment. Jag glädjer mig.
Riktigt löjligt starting-pack att hon inte avstå ifrån att vilja se sig som ett undergivet border-kolli som blir tagen bakifrån av valpsjukan, en viss typ av manhaftiga kvinnor dricker öl, det torde vara dom som tänder på att se män dricka öl också, den tatuerade änkan saknar sin tatuerade gubbe
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-14 kl. 16:04.
Citera
2022-04-14, 16:50
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
För så länge man inte lever med karln så är det ok att knulla med sexistiska män för feministrörelsen. Då är man nämligen frigjord.
Och du vet med säkerhet att det är utslutande sexistiska män som rörelsen väljer det kan inte vara så att det är en brokig skara rentav

Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Haha ja det här har jag verkligen aldrig begripit mig på..? Det är så oerhört motsägelsefullt?

Tycker absolut att det är säsongens roligaste matchning och jag är inte sämre än att jag är beredd att ändra mig om rödskägget visar sig vara osedvanligt sexig när han steker (vegetariskt) bacon i kalsongerna men vi får helt enkelt kolla och se. Det roligaste med det här programupplägget är ju ändå att även produktionen är så disney/woke/porrskadad att de också tror att det ska funka.

Det gör ju sällan det och när det gör det hade det funkat om de mötts under andra omständigheter oxå. Men det är kul att beskåda deras stereotypa försök.

Omg nån som sett den amerikanska versionen som legat uppe på SVT? Nästan ännu roligare faktiskt, de är ju inte så stela å artiga av sig jänkarna.
Det kan ju också vara en motreaktion, inte som feminister som blir sken-lesbiska, utan att det är när killen beter sig som den här glidaren gjorde i Bonde söker fru https://imgur.com/a/yULqs7g (hur fan kan man klä sig som hon!)
(som slutade med att han framstod lika överkänslig som när Michael Bolton sjöng/skrek "Lover you gotta save me" & trodde att han skulle komma undan med det) som driver vissa kvinner med lägre instinkter till att machokistiskt attraheras av den andra ytterligheten av män som du beskrev så målande
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-14 kl. 16:58.
Citera
2022-04-14, 17:10
Medlem
Flor-Idas avatar
Måste bara tipsa om Married at first sight Australien. Har precis maratonkollat, och den är grymt underhållande.

Likaså MAFS UK. Gillar du konceptet kommer du älska dessa två.

Spoiler: bl.a. attraktion till ”fel” partner utlovas 😄
Senast redigerad av Flor-Ida 2022-04-14 kl. 17:31.
Citera
2022-04-14, 18:14
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Du vet att jag inte pallar med att svara på dina totalsnurriga asperger-inlägg.
Tips. Skriv kortare inlägg om folk ska kunna förstå dig öht.
Fast med del-givningar (kortare) så så tvingas ju mottagaren leva i ovisshet om vart jag är på väg & det jag menar kan ju då misstas för andra innebörder och det vill vi väl inte, eller hur Kulturstrateg

Om du inte förstår så står det fortsatt andra fritt att gå in & svara i ditt ställe, det är mer värt! än korta inlägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in