Citat:
Ursprungligen postat av
Mopsdiggare
Jag hoppas inte deltagarna läser härinne vad du skriver på Flashback.
Hur faan kan man skriva som du gör om killen med röda skägget? Ställ dig gärna framför spegeln och ta ett kort så vi får bedöma ditt utseende!!!
Killen med skägget ser bra ut och lär samla många pluspoäng hos kvinnliga tv-tittarna.
Respekt! Det finns inte här inne. Snarare ett gäng incel gröna av avund!
Gör de det så får de med all respekt skylla sig själva.
Är man dum nog att ställa upp i något sådant här får man också räkna med att både ens fysik och psykiska förmågor bedöms. Är man dessutom dum nog att gå in på
Flashback och läsa om sig själv så får man i vart fall vara beredd på att det blir både vin och vatten, annars får man nog skylla sig själv helt enkelt.
Det är så infantilt att tro att man måste dalta med människor som är idioter och ta hänsyn till deras känslor.
Ställer man upp i ett integritetskränkande kontext får man också räkna med att få sin integritet kränkt.
Nu kommer jag konsekvent hänvisa till ovan nämnda text när dylika får som du dyker upp längre fram i tråden. Trodde du jag var färdig?
Jag har inte ens börjat så ta du och hoppa över mina inlägg i fortsättningen om du får så ont i lilla själen av dem.
P.S Av förklarliga skäl tänker jag inte lägga upp en bild på mig själv på Flashback men kan försäkra dig att jag är en stark 8a på Flashback-skalan, många skulle nog säga en 10a men jag försöker förbli ödmjuk som du märker.