2022-04-14, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Är hon en lika bra människa då?

Nej det handlar om ansiktsdrag, visserligen när man åldras så dras ansiktet stegvis nedåt men det var inte det jag mena, det som betyder nåt är människans benstomme (benstruktur heter det om man är kristen hallelulia människa) kroppsformen kan ändras utanpå benstommen med åldern, men det är helt sekundärt, arv ar arv, upprepa det 1000 gånger & återkom

Att säga att kvinnan förfaller efter 40 är kodord för att mannen är ledsen i vetskapen om att hon blir infertilare varpå han själv & sina bröder plötsligt blir vackrare efter 40 när han kört om henne mot enkelriktat fast han egentligen bara står & stampar lika fertilt som alltid samtidigt som han är lika gammal, hans synförmåga & blicken på henne har fått naiv blåstarr

Din ytlighet saknar det där rätta ytliga djupet

Inte riktigt lika bra men med tanke på hur många kvinnor är så är hennes personlighet ett stort plus.

Beträffande åldrande kan en kvinna fortfarande vara riktigt het vid 40. Problemet är att dagens livstil gör att de lägger på sig så att benstommen du talar om inte ens syns.
Citera
2022-04-14, 06:35
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Det märkliga är att de valt att sätta två woke-personer i fällan för allmänheten att beskåda. Det är möjligt att Axel och Märtha varit så dryga på intervjuerna att psykologerna blev förbannade och fylllda med avsmak.

Fast vi kommer snart få se hennes ögon fyllas med avsmak och rent förakt för det stackars rödskägget. Han kommer försöka så hårt och hon kommer inte ens förstå varför hon inte attraheras av honom? Hon har ju inbillat sig att hon vill ha en feminin och känslig man och att utseendet inte spelar nån roll när hon innerst inne vill ha en tatuerad byggarbetare som brygger suröl och som knullar henne hårt bakifrån innan han ghostar henne så hon kan gråta över en BiB Gosa rose med sina väninnor över hans toxiska maskulinitet och oförmåga att ta känslomässigt ansvar. Som de flesta tjejer av hennes sort helt enkelt.

Nåväl, oavsett om produktionen parat ihop dem för att jävlas eller ej kommer det troligen att bli ett mycket underhållande experiment. Jag glädjer mig.
Citera
2022-04-14, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Fast vi kommer snart få se hennes ögon fyllas med avsmak och rent förakt för det stackars rödskägget. Han kommer försöka så hårt och hon kommer inte ens förstå varför hon inte attraheras av honom? Hon har ju inbillat sig att hon vill ha en feminin och känslig man och att utseendet inte spelar nån roll när hon innerst inne vill ha en tatuerad byggarbetare som brygger suröl och som knullar henne hårt bakifrån innan han ghostar henne så hon kan gråta över en BiB Gosa rose med sina väninnor över hans toxiska maskulinitet och oförmåga att ta känslomässigt ansvar. Som de flesta tjejer av hennes sort helt enkelt.

Nåväl, oavsett om produktionen parat ihop dem för att jävlas eller ej kommer det troligen att bli ett mycket underhållande experiment. Jag glädjer mig.
Jag hoppas inte deltagarna läser härinne vad du skriver på Flashback.
Hur faan kan man skriva som du gör om killen med röda skägget? Ställ dig gärna framför spegeln och ta ett kort så vi får bedöma ditt utseende!!!
Killen med skägget ser bra ut och lär samla många pluspoäng hos kvinnliga tv-tittarna.
Respekt! Det finns inte här inne. Snarare ett gäng incel gröna av avund!
Citera
2022-04-14, 07:28
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsdiggare
Jag hoppas inte deltagarna läser härinne vad du skriver på Flashback.
Hur faan kan man skriva som du gör om killen med röda skägget? Ställ dig gärna framför spegeln och ta ett kort så vi får bedöma ditt utseende!!!
Killen med skägget ser bra ut och lär samla många pluspoäng hos kvinnliga tv-tittarna.
Respekt! Det finns inte här inne. Snarare ett gäng incel gröna av avund!

Gör de det så får de med all respekt skylla sig själva.

Är man dum nog att ställa upp i något sådant här får man också räkna med att både ens fysik och psykiska förmågor bedöms. Är man dessutom dum nog att gå in på Flashback och läsa om sig själv så får man i vart fall vara beredd på att det blir både vin och vatten, annars får man nog skylla sig själv helt enkelt.

Det är så infantilt att tro att man måste dalta med människor som är idioter och ta hänsyn till deras känslor.
Ställer man upp i ett integritetskränkande kontext får man också räkna med att få sin integritet kränkt.

Nu kommer jag konsekvent hänvisa till ovan nämnda text när dylika får som du dyker upp längre fram i tråden. Trodde du jag var färdig?
Jag har inte ens börjat så ta du och hoppa över mina inlägg i fortsättningen om du får så ont i lilla själen av dem.

P.S Av förklarliga skäl tänker jag inte lägga upp en bild på mig själv på Flashback men kan försäkra dig att jag är en stark 8a på Flashback-skalan, många skulle nog säga en 10a men jag försöker förbli ödmjuk som du märker.
Citera
2022-04-14, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor2
Det finns bilder på Axels instagram där han har rakat av sig det mesta av skägget. Den looken är mycket mer okej, enligt mig, han får en helt annan utstrålning. Två bilder, en i grupp och en närbild, de är från 2017.

https://www.instagram.com/axelkratz/
Han var jättesnygg där. Om jag får spå lite i framtiden så tror jag att rödskägget om tio år kommer vara gift med barn och radhus, precis så tråkigt som han är rädd för i dagsläget som 28-åring. Medan mörkhåriga tjejen om tio år kommer att vara barnfri och vild och ha en äldre och rik man och resa mycket.
Citera
2022-04-14, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Raw Freddan var väl också engagerad i"The Raw Man" kurs-konceptet?
Kurser för män som behöver hitta sin attraktionskraft och "inre råstyrka" (som de uttryckte det).
Dessa kurser består av män stöttar varandra genom att prata med, krama och peppa varandra terapeutiskt. En form av tantrakurs.

Gissa om expertpanelen gick igång på ett sånt koncept iallafall då Daniel Elander som var med i säsong 5 var aktiv i The Raw Man-rörelsen, och tv visade naturligtvis massa inslag när dessa män gosade upp varandra. Som gjutet för Freddan som själv är exalterad i att forcera fram attraktion mellan paren.
För Daniel hjälpte det föga med hans engagemang i The Raw Man, för att kunna attrahera sin partnern dock.

Ja, män gör vad de kan för att hitta sin manliga attraktionskraft då feministrörelsen stympat deras manlighet.

Men tänk inte ens The Raw man-tantra-kurser fick männen ha ifred, utan att utstå kritik från feminister.
Ja, feminister gav kritik mot The Raw Man.

De verkar ha lagt ner en del verksamhet när jag söker nu?
Ingen web-sida på nätet längre.

Hittade något på facebook dock.
Vet inte om de har kurser fortfarande?
https://www.facebook.com/TheRawMan/?ti=as
Aha, tack för svar! Om det är någon jag skulle ligga med i GVFÖ så är det Raw Fredrik. Trots sina betoningar så har han en sexuell utstrålning och han är säkert inne på tantra och sånt.
Citera
2022-04-14, 09:50
Medlem
Citat:

Nej, men håll nivån lite nu snälla. Det är inte roligt för någon att läsa elaka och snaskiga saker.
Citera
2022-04-14, 10:25
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellis08
Nej, men håll nivån lite nu snälla. Det är inte roligt för någon att läsa elaka och snaskiga saker.

Det kan jag lova dig att det är en hel del som tycker. Du är inte synonym med hela målgruppen för ett av Sveriges populäraste relationsprogram.
Det finns säkert en GVFÖ-tråd på familjeliv du kan rosa loss i så slipper du bli illa berörd annars.
Citera
2022-04-14, 11:18
Medlem
Va fan, skall man göra entré med helikopter så kunde det väl ha varit med den riktiga "helikoptern"? Ner med brallerna bara, hoppa på ett ben och skrika "Nå'n som vill kolla på Draken!"
DET hade blivit "bra tv" det
Citera
2022-04-14, 11:41
Medlem
dialektikers avatar
Citat:

Ha, ha
Eller hur.
Som alla woke-feminister.
De hatar alla män som det minsta står på sig. Åt dessa skriker feministerna "toxisk maskulinitet, död åt patriarkatet". De skickar metoo på alla män som inte är som könlösa, kuvade och extremt insmickrande mot allt som har med feminism att göra.

Men sen hatar feministerna även dessa menlösa män, för trots mantrat "det är insidan som räknas, det är insidan som räknas" så känner de ingen attraktion till dem.

Det slutar med att de får bli flator, eller får ta tillfälliga kvinnoföraktande älskare.
För så länge man inte lever med karln så är det ok att knulla med sexistiska män för feministrörelsen. Då är man nämligen frigjord.
Senast redigerad av dialektiker 2022-04-14 kl. 11:46.
Citera
2022-04-14, 12:20
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
För så länge man inte lever med karln så är det ok att knulla med sexistiska män för feministrörelsen. Då är man nämligen frigjord.

Haha ja det här har jag verkligen aldrig begripit mig på..? Det är så oerhört motsägelsefullt?

Tycker absolut att det är säsongens roligaste matchning och jag är inte sämre än att jag är beredd att ändra mig om rödskägget visar sig vara osedvanligt sexig när han steker (vegetariskt) bacon i kalsongerna men vi får helt enkelt kolla och se. Det roligaste med det här programupplägget är ju ändå att även produktionen är så disney/woke/porrskadad att de också tror att det ska funka.

Det gör ju sällan det och när det gör det hade det funkat om de mötts under andra omständigheter oxå. Men det är kul att beskåda deras stereotypa försök.

Omg nån som sett den amerikanska versionen som legat uppe på SVT? Nästan ännu roligare faktiskt, de är ju inte så stela å artiga av sig jänkarna.
Citera
2022-04-14, 12:43
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Tycker absolut att det är säsongens roligaste matchning och jag är inte sämre än att jag är beredd att ändra mig om rödskägget visar sig vara osedvanligt sexig när han steker (vegetariskt) bacon i kalsongerna men vi får helt enkelt kolla och se.

Ja, han tror att han är som sexigast då, sa han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in