2022-04-14, 11:05
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
En kultur finns i alla länder där de inte är söndercuckade av herrefolket och dess media. Natur ofantligt mycket vackrare också. Det du räknar upp.är nazism och högerextremism. Dumsvenne vill ha mångkultur.

Ett lite svårtytt svar. Jag vet inte om du tycker att det var bra som jag skrev eller inte. Det jag räknar upp är nazism skriver du. Anser du det själv eller menar du att det är dumsvennarna som anser det? Hm.
Citera
2022-04-14, 11:13
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Så om man säger att man är högerman och älskar sitt land så är man kulturmarxist. Hur tänker du egentligen?
Han har grottat ner sig i alternativmedia, han känner sig som en sann kämpe likt Don Quijote som slåss med sina väderkvarnar. Många av dessa kan knappt längre umgås i normala sociala sammanhang eftersom de hela tiden måste argumentera och diskutera sin affektion, allt i omgivningen tolkas in som en del i deras egen världsbild. Tillslut orkar familj och vänner inte mer.

Lite som att vara med i en destruktiv sekt.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-04-14 kl. 11:17.
Citera
2022-04-14, 11:37
Medlem
Rasputin420s avatar
Citat:
Nästan alla som skriver kommentarer på Samnytt hatar Sverige och skriver bara en massa skit om Sverige. Jag fattar inte vad de får ut av det.

Dom får väl ut samma saker som du får ut när du skapar denhär tråden.
Citera
2022-04-14, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Han har grottat ner sig i alternativmedia, han känner sig som en sann kämpe likt Don Quijote som slåss med sina väderkvarnar. Många av dessa kan knappt längre umgås i normala sociala sammanhang eftersom de hela tiden måste argumentera och diskutera sin affektion, allt i omgivningen tolkas in som en del i deras egen världsbild. Tillslut orkar familj och vänner inte mer.

Dessa människor har det konsekvenstänk som vänstermänniskor ofta saknar. I årtusenden har människor (och djur) kämpat för sitt territorium eftersom vi instinktivt vet att utan land är vi ingenting. Vill du veta vad som händer med ett folk utan land? Studera då judarnas 2000 år i diasporan, romernas 1500 år. Kurdernas, palestinierna och tibetanerna idag. Ursprungsbefolkningarna i Amerika, aboriginerna i Australien. Deras situation har varit allt annat än angenäm och ni förstår inte att detta kommer drabba även era efterkommande. Enda orsaken till att vi inte har fullständigt kaos i detta land beror på att vi lever i överflöd, men detta överflöd kommer inte vara för evigt.

Jag kommer ihåg en lärobok som jag hade. "Den vite mannen drog landgränser med linjal när man lämnade Afrika, helt utan hänsyn till befolkningssammansättningarna, vilket lett till ändlösa konflikter på kontinenten." Man visste alltså redan då att mångkultur leder till hatiska, våldsamma och rasistiska samhällen. Det är sant att många av oss är socialt missanpassade i dagens samhällen, dvs vi kan inte anpassa oss till saker som vi vet är idiotiska. Men framtiden kommer ge oss rätt (om man nu inte är förmögen att se vart det barkar hän redan nu).
Citat:
Den nyttigaste läxa livet lärt mig är att idioterna många gånger har rätt.
- Winston Churchill
Och aldrig någonsin har vi idioter haft mer rätt än denna gång.

Med det sagt; jag önskar av hela mitt hjärta att jag vore vänsterliberal. Livet hade varit så mycket enklare då. Men det går bara inte. Jag känner till människans sanna natur alltför väl.
Senast redigerad av censuria 2022-04-14 kl. 11:45.
Citera
2022-04-14, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
En festlig glowniggerfestival i den här tråden. Det känns som att jag faktiskt måste börja läsa Samhällsnytt.

Att folk ogillar den liberala "demokratin" & massinvandringen betyder givetvis inte att man ogillar det svenska folket.

Tog precis en prenumation på samnytt 19kr första månaden sedan 69kr, det var tur att ts tippsade om den tidningen, verkar kanonbra
Citera
2022-04-14, 12:20
Avslutad
Citat:
Nästan alla som skriver kommentarer på Samnytt hatar Sverige och skriver bara en massa skit om Sverige. Jag fattar inte vad de får ut av det.
Kan det bero på att det moderna Sverige är ett bajsland till bredden fyllt med metrosexuella dumskallar som är så neurotiska att de ber om ursäkt för att de har penis och vit hud?

Den moderna svenska feministiska kulturen är något mycket sjukt och inget som bör uppmuntras. Tvärtom vore det bra om den gick under och försvann då den är skadlig för både existerande och kommande generationer. Att förakta svaghet och osäkerhet är naturligt för människor.
Citera
2022-04-14, 12:38
Medlem
Toolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nandersen
Tog precis en prenumation på samnytt 19kr första månaden sedan 69kr, det var tur att ts tippsade om den tidningen, verkar kanonbra

Rena boktipset. Har knappt hört talas om Samnytt innan. Det blir helgläsning av deras artiklar. När smutskastning är det enda argumentet mot någon vet man att den smutskastade är inne på rätt spår eftersom sakargumenten saknas.
Senast redigerad av Toolman 2022-04-14 kl. 12:50.
Citera
2022-04-14, 13:14
Medlem
Citat:
Ett lite svårtytt svar. Jag vet inte om du tycker att det var bra som jag skrev eller inte. Det jag räknar upp är nazism skriver du. Anser du det själv eller menar du att det är dumsvennarna som anser det? Hm.

Dumsvennarna.
Citera
2022-04-14, 13:30
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet

Sekt ja. Bra jämförelse.
Citera
2022-04-14, 13:34
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin420
Dom får väl ut samma saker som du får ut när du skapar denhär tråden.

Jag tycker inte att det går att jämföra. Att älska sitt land är normalt. Att hata det är underligt. Det är naturligt att reagera mot Sverigehat. Det är onaturligt att vara svensk och hata sitt land.
Citera
2022-04-14, 13:37
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Latrygg
Kan det bero på att det moderna Sverige är ett bajsland till bredden fyllt med metrosexuella dumskallar som är så neurotiska att de ber om ursäkt för att de har penis och vit hud?

Den moderna svenska feministiska kulturen är något mycket sjukt och inget som bör uppmuntras. Tvärtom vore det bra om den gick under och försvann då den är skadlig för både existerande och kommande generationer. Att förakta svaghet och osäkerhet är naturligt för människor.

Jag tror inte att det är stolliga feminister som är Sverigehatare på SAMNYTT. Beckisbarnet har gett bra förklaringar till vad det är för slags typer i sina kommentarer tidigare i denna tråd.
Citera
2022-04-14, 13:38
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Dumsvennarna.

OK. Då är jag med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto