2022-04-14, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jag ser det som att en stor del av dessa personer är offer för hjärntvättskampanj från främmande makt. Det har gått så långt att många av dessa "Svärjevänner" öppet deklarerat att de inte skulle lyfta ett finger för att försvara sig om Sverige angrips.
Kanske ni skulle ge fan i att fylla landet med kriminella negrer då..
Citera
2022-04-14, 09:27
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nandersen
Antalet skjutningar/bombdåd i sverige kan endast jämföras med länder i krig.

Nej så är det inte, du är hjärntvättad av Samnytts ensidiga propaganda.

Åk till Mariupol och kolla... du lär se skillnad.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-04-14 kl. 09:30.
Citera
2022-04-14, 09:29
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andraga
Samnytt är bara skräp för äkta nationalister, det de söker är antal klicks. Men ibland går man in där för att se vad SverigeDemolerarna har för nytt förslag.

Att kritisera Sveriges migrationspolitik är en bra sak, men Samnytt är bara en ren hatsajt.

Om Ryssen vill göra Sverige till en rysk delrepublik, så är sådana som Samnytts trallande idioter de vill möta- självhatande fegisar utan ryggrad. Smart Putin.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-04-14 kl. 09:34.
Citera
2022-04-14, 09:45
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Nej, jag är inte vänsterextremist utan högerman. Det jag reagerat emot är inte kritik av politiker utan det allomfattande Sverigehatet. SAMNYTT och dess kommentatorer avskyr verkligen vårt land. Det är så sjukt.
Du kommer med många påståenden, men jag ser inga exempel på vad du menar. Det luktar kulturmarxism om dig.
Citera
2022-04-14, 10:06
Medlem
Ska de sitta och hylla det nya Sverige?
Världens högsta skatter, världens nästan högsta bränslepriser, skjutningar, bomber, gruppvåldtäkter, sossepriser, vårdköer, korrupta politiker, globala agendor, folkförakt.

Vanliga normala människor ser med sina vanliga ögon ett samhälle som totalt är på väg mot haveri.
Ett haveri som drabbar just den vanliga svensken.
Citera
2022-04-14, 10:09
Medlem
Kul att se ryssarnas damagecontrol nu när dumsvennen inser att han är lurad...

"87% av svenskarna borde bli omyndigförklarade"
"Alla som röstar på fel parti får skylla sig själva"
"Hoppas alla korkade svenskar blir våldtagna av invandrare så de lär sig"
"Svenska kvinnor förtjänar att bli våldtagna"
"Kan inte ryssen invadera Sverige"
"Sverige är ett land bortom räddning"
"Vilka vill lämna Sverige"
"Vilka länder är bäst att fly till?".

Osv, rysk propaganda i all oändlighet...

Men i tråden så heter det "öööh vadå, vi är bara emot politikerna" haha Jo tjena...
Citera
2022-04-14, 10:10
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Nej, jag är inte vänsterextremist utan högerman. Det jag reagerat emot är inte kritik av politiker utan det allomfattande Sverigehatet. SAMNYTT och dess kommentatorer avskyr verkligen vårt land. Det är så sjukt.
Många som härjar i deras kommentarsfält är incels, rättshaverister, konspirationsteoretiker, förtidspensionärer, arbetslösa och psykiskt sjuka. Då är det för vissa lättare att skylla alla sina personliga misslyckanden på andra. Det blir extra tragiskt med misslyckade män.
Citera
2022-04-14, 10:36
Medlem
Citat:
Räkna upp säger du. Ja, ja. Om du verkligen vill veta? Jag undrar...

För mig är det positiva med Sverige det som ger mig min svenska identitet. Landet, skogarna, sjöarna, skärgården. Mitt Sverige. Som jag växt upp i med vårt svenska språk och i en svensk miljö med våra traditioner, seder, historia och vår kultur. Svensk litteratur, musik, konst, arkitektur och byggnadskonst. Våra idrottshjältar. Svensk film, teater. Poesi! En fin bild ger Jussi Björling i land du välsignade om man ska vara högtidlig: https://www.youtube.com/watch?v=qc-oba0Hvvs&ab_channel=Arianor

En kultur finns i alla länder där de inte är söndercuckade av herrefolket och dess media. Natur ofantligt mycket vackrare också. Det du räknar upp.är nazism och högerextremism. Dumsvenne vill ha mångkultur.
Citera
2022-04-14, 10:51
Medlem
Hur de blivit som man hatar. Vänstern verkar ju hata Sverige också då dom inte vill stoppa skiten utan ha mer av det.
Är ju ett krig i Sverige också som vänstern har skapat. Medelklass vänstern på Södermalm lever i sin bubbla och tycker SD är usch fy.
Citera
2022-04-14, 10:54
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Du kommer med många påståenden, men jag ser inga exempel på vad du menar. Det luktar kulturmarxism om dig.

Så om man säger att man är högerman och älskar sitt land så är man kulturmarxist. Hur tänker du egentligen?
Citera
2022-04-14, 10:55
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Många som härjar i deras kommentarsfält är incels, rättshaverister, konspirationsteoretiker, förtidspensionärer, arbetslösa och psykiskt sjuka. Då är det för vissa lättare att skylla alla sina personliga misslyckanden på andra. Det blir extra tragiskt med misslyckade män.

Jepp.Så är det nog. Annars är det ju obegripligt.
Citera
2022-04-14, 11:00
Medlem
Enoch.Thulins avatar
En festlig glowniggerfestival i den här tråden. Det känns som att jag faktiskt måste börja läsa Samhällsnytt.

Att folk ogillar den liberala "demokratin" & massinvandringen betyder givetvis inte att man ogillar det svenska folket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in