2022-04-14, 01:41
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagalskardig17
Tror också det. Synd att jag aldrig kan vara med henne bara.

Men dåså. Släpp detta nu och gå vidare. Du har fått svar på din fråga.

(Och ja, jag fattar att du trollar, men jag kan inte riskera ännu en varning så jag svarar artigt).
Citera
2022-04-14, 01:45
Medlem
C0ws avatar
Hahaha att det ens finns såna här människor på riktigt...

Finns bara ett sätt att ta reda på 100% om hon gillar dig tillbaka och ni är menade för varandra. Visa siffrorna för henne och förklara hela grejen. Tycker hon samma? Perfekt! Tvekar hon? Släng upp kuken på bordet (som naturligtvis är 11cm slak och 22cm när du fått upp den och den blivit stenhård), stoppar hon den i munnen så har du det svart på vitt att hon gillar och vill ha dig.
Om hon istället börjar skrika och vill inget hellre än försvinna därifrån så vet du att dina siffror är värdelösa och du kan stoppa dem i arslet.
Citera
2022-04-14, 01:50
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Hahaha att det ens finns såna här människor på riktigt...

Finns bara ett sätt att ta reda på 100% om hon gillar dig tillbaka och ni är menade för varandra. Visa siffrorna för henne och förklara hela grejen. Tycker hon samma? Perfekt! Tvekar hon? Släng upp kuken på bordet (som naturligtvis är 11cm slak och 22cm när du fått upp den och den blivit stenhård), stoppar hon den i munnen så har du det svart på vitt att hon gillar och vill ha dig.
Om hon istället börjar skrika och vill inget hellre än försvinna därifrån så vet du att dina siffror är värdelösa och du kan stoppa dem i arslet.
Och jag undrar också hur det kan finnas människor som uttrycker sig så här vulgärt.
Citera
2022-04-14, 02:34
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariskaprinsessan
Nämen tack, vad glad jag blir. <3
Men tack för ditt svar. Förstår inte varför man ska vara oartig bara.
Citera
2022-04-14, 02:36
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Men tack för ditt svar. Förstår inte varför man ska vara oartig bara.

Sanningen kan göra ont. Det är inte så att folk vill vara taskig med flit. Det är bara det att skit förtjänar skit.
Citera
2022-04-14, 02:37
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Sanningen kan göra ont. Det är inte så att folk vill vara taskig med flit. Det är bara det att skit förtjänar skit.
Och jag är en guldklimp.
Citera
2022-04-14, 02:45
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Uppfattade det som att du skulle förolämpa mig istället för att svara. Tror det blev ett missförstånd. Det var ett bra uppriktigt svar av dig i början.
Citera
2022-04-14, 02:45
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Så alla som tror på Gud till exempel har en psykisk störning. Tänkte du efter innan du skrev inlägget?
Att vara p.störd & p.sjuk är helt särskilt fattar du väl - tomte.
Citera
2022-04-14, 02:46
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Att vara p.störd & p.sjuk är helt särskilt fattar du väl - tomte.
Hej tomte själv. Att ha tro på något över en själv är inte psykiskt stört.
Citera
2022-04-14, 02:49
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Hej tomte själv. Att ha tro på något över en själv är inte psykiskt stört.
Att försöka införliva denna världsbild i ens vardagliga angelägenhet är manifest störning, jo. Abrahamitisk lära & livsstil baseras på koder & struktur. Numerologi baseras på att se & följa mönster enligt hur "the divine" vill att den individuella ska fara.

Men det går inte att diskutera detta med sådana som dig vet jag av erfarenhet.
Citera
2022-04-14, 02:51
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Att försöka införliva denna världsbild i ens vardagliga angelägenhet är manifest störning, jo.

Men det går inte att diskutera detta med sådana som dig vet jag av erfarenhet.
Alla som tror på astrologi numerologi ödet är inte störda

Okej tack då.
Citera
2022-04-14, 02:53
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Alla som tror på astrologi numerologi ödet är inte störda

Okej tack då.
Grader i helvetet men generellt räknat så jo. Alla som har audiotoriska eller visuella hallucinationer kombinerat med vanföreställningar är inte heller schizofrena eller psykotiska!
Citat:
Vad är the divine då?
säg det, tomte.
Citat:
Så du vill inte gå in på vad du menar med divine? Varför inte?
Du har själv formulerat dig krig det men börjar nu böla om att jag ska definiera din världsåskådning? Tomte...
Citat:
Jag frågade dig vad the divine var och du svarade genom att göra en citation av mig i ditt tidigare inlägg som ynkryggen du är.

Du vet uppenbarligen inte vad du pratar om som nödvändigtvis skapar en motsättning mellan den kristna guden och the divine. Förstår du att divine betyder (gud)omlig
Jag ber dig upplysa mig, tomte. Istället blir du provocerad att jag kallar dig mentalt instabil ... hmm
Eller säger du att numeroligi, astrollogi tarot mm new age skit är abrahamitiskt monoteism?
Senast redigerad av psykoshippien 2022-04-14 kl. 03:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in