2022-04-14, 02:56
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Grader i helvetet men generellt räknat så jo. Alla som har audiotoriska eller visuella hallucinationer kombinerat med vanföreställningar är inte heller schizofrena eller psykotiska!
Vad är the divine då?
Citera
2022-04-14, 03:03
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Grader i helvetet men generellt räknat så jo. Alla som har audiotoriska eller visuella hallucinationer kombinerat med vanföreställningar är inte heller schizofrena eller psykotiska!säg det, tomte.
Så du vill inte gå in på vad du menar med divine? Varför inte?
Citera
2022-04-14, 03:24
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Grader i helvetet men generellt räknat så jo. Alla som har audiotoriska eller visuella hallucinationer kombinerat med vanföreställningar är inte heller schizofrena eller psykotiska!säg det, tomte.
Du har själv formulerat dig krig det men börjar nu böla om att jag ska definiera din världsåskådning? Tomte...

Jag frågade dig vad the divine var och du svarade genom att göra en citation av mig i ditt tidigare inlägg som ynkryggen du är.

Du vet uppenbarligen inte vad du pratar om som nödvändigtvis skapar en motsättning mellan den kristna guden och the divine. Förstår du att divine betyder (gud)omlig
Citera
2022-04-14, 03:37
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Du har själv formulerat dig krig det men börjar nu böla om att jag ska definiera din världsåskådning? Tomte...Jag ber dig upplysa mig, tomte. Istället blir du provocerad att jag kallar dig mentalt instabil ... hmm
Eller säger du att numeroligi, astrollogi tarot mm new age skit är abrahamitiskt monoteism?
Cooling. Kommer inte fortsätta detta när du inte vågar konversationen vidare vilket jag tror du förstår att du inte kan då du hade förlorat argumentationen mot mig vilket du förstår, trash.
Citera
2022-04-14, 03:41
Medlem
Huzzahs avatar
Jag blir faktiskt nyfiken på varför du inte kan vara med den här tjejen nu när du gjort en så utomordentligt avancerad matematisk formel över er kompatibilitet?
Citera
2022-04-14, 03:44
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Jag blir faktiskt nyfiken på varför du inte kan vara med den här tjejen nu när du gjort en så utomordentligt avancerad matematisk formel över er kompatibilitet?
Får så otrevliga svar i tråden. Så tänker inte diskutera det. Och jag skrev dessutom att jag inte vill träffa henne.
Senast redigerad av Jagalskardig17 2022-04-14 kl. 03:48.
Citera
2022-04-14, 03:50
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagalskardig17
Får så otrevliga svar i tråden. Så tänker inte diskutera det.

Det här är Flashback. Skapa en tråd på nått fairy new age-forum så får du nog exakt de svaren du vill ha.

Tror f.ö att ”the divine” är ganska fritt översatt från engelska till gudomligt. Sverige kristnades hårt en gång i tiden å de petade in lite hjärntvätt här och var helt enkelt.

Men varför vill du inte träffa henne om du e lite besatt av henne?
Citera
2022-04-14, 03:51
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Cooling. Kommer inte fortsätta detta när du inte vågar konversationen vidare vilket jag tror du förstår att du inte kan då du hade förlorat argumentationen mot mig vilket du förstår, trash.
Förlorat argumentation ... medveten om vad du säger? Du framstår bara som mer p.störd än vad du gjort tidigare, när du formulerar dig som att det hela är en argumentation. Du kastar bajs & vägrar förklara dig. Dagisnivå som bäst.
Senast redigerad av psykoshippien 2022-04-14 kl. 03:55.
Citera
2022-04-14, 03:53
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Det här är Flashback. Skapa en tråd på nått fairy new age-forum så får du nog exakt de svaren du vill ha.

Tror f.ö att ”the divine” är ganska fritt översatt från engelska till gudomligt. Sverige kristnades hårt en gång i tiden å de petade in lite hjärntvätt här och var helt enkelt.

Men varför vill du inte träffa henne om du e lite besatt av henne?
Tänker inte diskutera med en som har din ton.
Citera
2022-04-14, 03:54
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Förlorat argumentation ... medveten om vad du säger? Du framstår bara som mer p.störd än vad du gjort tidigare, när du formulerar dig som att det hela är en argumentation. Du kastar bajs & vägrar förklara dig. Dagisnivå som bäst.
Trash, stämde det inte?
Citera
2022-04-14, 03:55
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Trash, stämde det inte?
Att du har en dagisnivå? Jo. Var saklig & redo att prövas så kommer du längre.
Citat:
Inom numerologi så finns det en motor som är större än en själv, detta är "the divine" (har inte en aning om vad det kallas inom den trosåskådningen). Jag förklarade enkom varför det är i det närmaste psykstört att tro på detta, för det enkom tog jag upp det.
Citera
2022-04-14, 04:03
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Tänker inte diskutera med en som har din ton.

Ok, tråkigt att du uppfattar det så för jag har verkligen ingen ”ton” utan frågar bara.
Att du är i affekt och tolkar in din känsla i min text är inte mitt fel. Men du? Skit i å svara då och gå och räkna på fingrarna med lite 11or. Klockan e snart 04.04 och det måste betyda att din tjej som du är besatt av får orgasm med en normal kille just nu å att det är dags för dig att gå och lägga dig å gråtrunka. Känt inom numerologin sedan urminnes tider så natti natti!

Citat:
Inom numerologi så finns det en motor som är större än en själv, detta är "the divine" (har inte en aning om vad det kallas inom den trosåskådningen). Jag förklarade enkom varför det är i det närmaste psykstört att tro på detta, för det enkom tog jag upp det.

Aha på så vis. Jag är (av förklarliga skäl) inte så insatt i numerologi men tack för förtydligande!
Senast redigerad av Huzzah 2022-04-14 kl. 04:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in