2022-04-14, 04:38
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagalskardig17
Alla är algoritmer. Inklusive henne och därför kan hon manifesteras närsomhelst vilket är något jag fruktar och absolut inte vill. Och när man ser så mycket tecken och inte har makt över allt man gör så är det klart man blir orolig.

Slappna av, allt är kaos. Du kan inte kontrollera ett skit och din uppfattning av världen och andra människor är verkligen inte frisk. Jag vet att psykvården i Sverige är ett stort skämt och den enda som kan hjälpa dig i slutet av dagen är du själv. Har ingen aning om hur dock för kan inte riktigt sätta mig in i din uppfattning av världen men tror du att du själv också bara är en algoritm? Eller är du den enda verkliga människan? Försöker bara få grepp om hur du funkar brukar kunna förstå det väldigt fort men du var ny faktiskt. Kul!
Citera
2022-04-14, 04:39
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Bryr mig inte om dig, det har du rätt i - men utifrån vad du sade så rekommenderar jag dig någonvart utifrån en objektiv synvinkel. Ta det för vad det är och sluta böla - horunge.
Haha. Min mamma är så långt ifrån det där du säger som man kan komma. Projicering? Just de du finns inte.
Citera
2022-04-14, 04:41
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Slappna av, allt är kaos. Du kan inte kontrollera ett skit och din uppfattning av världen och andra människor är verkligen inte frisk. Jag vet att psykvården i Sverige är ett stort skämt och den enda som kan hjälpa dig i slutet av dagen är du själv. Har ingen aning om hur dock för kan inte riktigt sätta mig in i din uppfattning av världen men tror du att du själv också bara är en algoritm? Eller är du den enda verkliga människan? Försöker bara få grepp om hur du funkar brukar kunna förstå det väldigt fort men du var ny faktiskt. Kul!
Jag är en upplevelse skapad av gud som han tar glädje i att leva med och få erfarenhet genom.
Citera
2022-04-14, 04:42
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Hör av dig till dem igen, med all välmening.

Är du ett troll så är du en pissfitta med värdighet intakt nog att klippas, man spelar inte på folks empati.

Haha, ja jag håller med faktiskt. Det skadar nog inte att boka in ett möte och visa ansvarig läkare den här tråden.

Jag bryr mig inte om han trollar faktiskt tycker det är en kul diskussion nu oavsett och inte många som e aktiva såhär dags så för min del får han gärna fortsätta så länge han håller tråden någorlunda.
Citera
2022-04-14, 04:43
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Jag är en upplevelse skapad av gud som han tar glädje i att leva med och få erfarenhet genom.

Ja det var ett intressant sätt att se det. Men varför är inte vi andra som lever, andas och beter oss som dig det då?
Citera
2022-04-14, 04:44
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Ja det var ett intressant sätt att se det. Men varför är inte vi andra som lever, andas och beter oss som dig det då?
Orkar inte gå in på alla bevis.
Citera
2022-04-14, 04:46
Medlem
Jagalskardig17s avatar
Slutar skriva till er nu. Ni får mig att må dåligt.
Citera
2022-04-14, 04:47
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Orkar inte gå in på alla bevis.

Okej, du verkar dedikerad och alert. ”Orkar inte” Snark. Är du söndercurlad hemifrån? Har du ens flyttat hemifrån? Är din mamma en algoritm?

Det är enkla ja och nej-frågor så ksk du ”orkar” svara på dem. Annars kan du ju väcka din morsa å be henne svara på dem åt dig.
Citera
2022-04-14, 04:47
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Slutar skriva till er nu. Ni får mig att må dåligt.

Det är bara du själv som får dig att må dåligt. Hur gammal är du egentligen?

Edit: din mamma verkar vara en riktig skitmamma tyvärr som gjort dig psykstörd, jag beklagar detta. Det finns många i din sits men det går att bli frisk igen så du vet. Kontakta psykvården och vänd dig till människor som får dig att må bra och inte bli stressad för att få stöd.
Senast redigerad av Huzzah 2022-04-14 kl. 04:50.
Citera
2022-04-14, 05:27
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Hahaha att det ens finns såna här människor på riktigt...

Finns bara ett sätt att ta reda på 100% om hon gillar dig tillbaka och ni är menade för varandra. Visa siffrorna för henne och förklara hela grejen. Tycker hon samma? Perfekt! Tvekar hon? Släng upp kuken på bordet (som naturligtvis är 11cm slak och 22cm när du fått upp den och den blivit stenhård), stoppar hon den i munnen så har du det svart på vitt att hon gillar och vill ha dig.
Om hon istället börjar skrika och vill inget hellre än försvinna därifrån så vet du att dina siffror är värdelösa och du kan stoppa dem i arslet.

Hahaha neeej! Han får absolut inte utsätta den intet ont anande tjejen för detta.😂
Citera
2022-04-14, 19:35
Moderator
pbos avatar
Trådens ämne är mer numerelogi och astrologi än relationer.

Relationsakuten --> Paranormala fenomen, ockultism och ufologi
/Moderator
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här