2022-04-13, 15:33
Medlem
Om jag var Joel och kom till sammanslagning skulle jag försöka få ut Peter istället för Shevin eller Jessica för att han är nog svårare att vinna mot i en final.
2022-04-13, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 610Herrgaard
Fattar inte varför de inte ställde in säsongen efter alla dessa covid-smittor och andra avhopp.
2022-04-13, 15:58
Medlem
timeistheseasons avatar
Joel besitter den ödesdigra kombinationen att sakna social kompetens samtidigt som han har en hyfsad självmedvetenhet (vilket gör honom för rädd för att ta initiativ och bryta sig in i samtal, sammanhang m.m.) Jag är exakt som Joel på många sätt men skillnaden är att Joel inte verkar inse att det ligger visst personligt ansvar att ta eget initiativ för att bli del av en grupp. Drar man sig undan för man tycker det känns jobbigt blir det svårt att komma och klaga på att man inte lyckas bli en del av gruppen. Jag ser ärligt talat inte den mobbningen som väldigt många andra ser, självklart är det svårt att avgöra utan att ha varit där själv på plats.

Tycker samtidigt synd om Joel, han är uppenbarligen en välvillig och bra person överlag. Saknar viss fingertoppskänsla vilket har satt honom i en grymt jobbig situation.
Senast redigerad av timeistheseason 2022-04-13 kl. 16:06.
2022-04-13, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
Han sade väl det där kring första veckan, och håller med om att han inte var mobbad då

Jag kan informera om att programmet inte sänds live och att han skrev instagramposten efter sin Robinson-vistelse.

Att gamla mobboffer ska sitta och bestämma vem som är mobbad oavsett om han själv tycker det eller inte blir rätt löjligt, ni förminskar personen och säger indirekt att vederbörande "inte förstår bättre".
2022-04-13, 17:06
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Det pågår faen i mej vuxenmobbing deluxe i lag nord!
Varför har inte produktionsteamet reagerat eller gjort något åt detta !? Fy faen säger jag. Skäms på er TV4 som tillät detta!!
Shevin är en vidrig feministf-a som tror sig vara förmer än för andra.
Peter är en liten skit som fegt anpassar sig till majoriteten för att slippa trubbel. Jessica likaså.
Denna mobbarmentalitet står mig upp i halsen!
Heja Joel! ❤
Kunde ge mig faen på att Hayes härstammar från Nigeria. Osympatisk med en härskarteknik utan dess like. Barnsligt beteende när han inte får som han vill.
Gorm (varför i h-vete heter man det??) Ja, honom skulle jag då aldrig anlita som juristombud🤪
Anna Fryklund...jösses!
Värsta stridstuppen!
Skämmer ut sig hela tiden med sitt stormiga humör. Verkar dessutom ha ett stort bekräftelsebehov.
Mattias har sjunkit i mina ögon. Börjat visa en mer "snake-in-the-eye" attityd. Hal med andra ord.
Linn är fortfarande en babblande föredetting men har nu visat tecken på att vara en besserwisser.
Philip & Hanna hoppas jag får komma tillbaka till olika lag. Kan bli kul.
Angela är för närvarande
min favorit. Verkar rak och ärlig.
Gjort nåt år det? Det är ju bra TV för dom. Gjorde dom inget för att stoppa farmen-Sebastian från att hota andra deltagare med våld så lär dom inte göra nåt åt att Joel känner sig lite utanför.

Nån som vet hur mycket pengar vinnaren av Robinson får?
2022-04-13, 17:14
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Gjort nåt år det? Det är ju bra TV för dom. Gjorde dom inget för att stoppa farmen-Sebastian från att hota andra deltagare med våld så lär dom inte göra nåt åt att Joel känner sig lite utanför.

Jag är väl medveten om vad idioten Sebastian gjorde.
Varför blandar du in honom i den här tråden?
2022-04-13, 17:24
Medlem
TheGhostLords avatar
2022-04-13, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord

Ja, shevin och jessica är riktiga svin som borde åka ut.
2022-04-13, 18:25
Medlem

Uppdaterar en lista på de jag ser helst vinna, överst vill jag ska vinna, nedersta får gärna åka ut snarast:
Joel
Angela
Hanna/Filip (man har ju sett så lite av dem både två, så finns inte så mycket att störa sig på)
Mattias
Anna
Linn
Gorm
Hayes
Jessica
Peter
Shevin
2022-04-13, 18:45
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
[spoiler]
Uppdaterar en lista på de jag ser helst vinna, överst vill jag ska vinna, nedersta får gärna åka ut snarast:
Joel
Angela
Hanna/Filip (man har ju sett så lite av dem både två, så finns inte så mycket att störa sig på)
Mattias
Anna
Linn
Gorm
Hayes
Jessica
Peter
Shevin
Kul! Svag för listor! Här är min lista:
Filip ⭐️⭐️⭐️⭐️
Joel⭐️⭐️⭐️
Linn⭐️⭐️
Angela⭐️⭐️
Mattias⭐️⭐️
Hanna⭐️
Hayes⭐️
Gorm❌
Anna❌❌
Jessica❌❌❌
Peter❌❌❌
Shevin❌❌❌❌❌
2022-04-13, 18:51
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donkmaggan
Ok tack ja det känns rättvist, både fysik och klurighet.

Tvärtom. Det är så orättvist det kan bli. För då är det nästan garanterat att det är någon fysiskt stark som vinner det hela. Det ska vara som det var från början och är i alla andra versioner. Att de utslagna deltagarna från sammanslagningen får rösta. För då är det de som avgör vad som väger tyngst och inte produktionen.
2022-04-13, 18:55
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp

Ca 300K efter skatt skulle jag tippa på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in