2022-04-12, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burrata
Skulle hon inte gifta sig i den?

Hon skulle väl gifta sig i något färgglatt, och vi har inte sett henne i den rosa tror jag - så jag tolkade det också så. Sen vet jag inte hur vanligt det är att man visar bröllopsklänningen i förväg?
Citera
2022-04-12, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
Hon skulle väl gifta sig i något färgglatt, och vi har inte sett henne i den rosa tror jag - så jag tolkade det också så. Sen vet jag inte hur vanligt det är att man visar bröllopsklänningen i förväg?

Jo tanken har slagit mig med, hur färgglad den nu kan räknas som! Hon skrev väl att den var till något speciellt så den är säkert till bröllopet!
Citera
2022-04-13, 13:02
Medlem
Reklam för Dan Sukker på insta idag.
Gillar ju Elsa, men känner de sig inte extremt fåniga när de båda står i sina puffklänningar, liknande frisyrer och kränger prylar? Som lågstadietjejer i likadana kläder liksom.
Citera
2022-04-13, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tistelfeber
Reklam för Dan Sukker på insta idag.
Gillar ju Elsa, men känner de sig inte extremt fåniga när de båda står i sina puffklänningar, liknande frisyrer och kränger prylar? Som lågstadietjejer i likadana kläder liksom.

Å andra sidan så tycker jag och mina två närmaste vänninor att det är lite roligt och mysigt att vi liknar varandra en del vad gäller kläder och hår och dyl. Det ger lite systerlig gemenskap, en känsla av att vi har vårt eget lilla ”crew”.
Citera
2022-04-13, 14:56
Medlem
Lite pinsamt att Elsa lägger ut ett recept på frallor som att det är hennes eget, och när hon sedan får kommentarer om vem som faktiskt har skapat receptet säger hon att hon fick det av en vän för flera år sedan. Hon har lagt till receptskaparen på insta iaf.
Citera
2022-04-13, 16:15
Medlem
SunshineUnits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocky.horror
Lite pinsamt att Elsa lägger ut ett recept på frallor som att det är hennes eget, och när hon sedan får kommentarer om vem som faktiskt har skapat receptet säger hon att hon fick det av en vän för flera år sedan. Hon har lagt till receptskaparen på insta iaf.

Tror 100% att det är så med majoriteten av "hennes" recept.
Citera
2022-04-13, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineUnit

Det tror jag med! Hon har ju inte ens bemödat sig ändra eller lägga till något för att göra det till "sitt", utan bara kopierat rakt av.
Citera
2022-04-13, 19:33
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av SunshineUnit

Citat:
Det tror jag med! Hon har ju inte ens bemödat sig ändra eller lägga till något för att göra det till "sitt", utan bara kopierat rakt av.

Verkligen! Definitivt är det så, jag tycker man märker det på recepten.
Tyckte iofs att ”snabba” frallor var rätt kul, så himla snabbt med 1,5h jäsning eller vad det var är det ju inte…😅
Men sjukt pinsamt av Elsa att lägga ut recept som om det vore hennes egna??
Citera
2022-04-13, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Verkligen! Definitivt är det så, jag tycker man märker det på recepten.
Tyckte iofs att ”snabba” frallor var rätt kul, så himla snabbt med 1,5h jäsning eller vad det var är det ju inte…😅
Men sjukt pinsamt av Elsa att lägga ut recept som om det vore hennes egna??

Ja liite pinsamt. Hade det varit en väns (som hon skrev som svar på kommentar) kunde hon ju ha skrivit det direkt i receptet också.
Citera
2022-04-13, 21:29
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ja liite pinsamt. Hade det varit en väns (som hon skrev som svar på kommentar) kunde hon ju ha skrivit det direkt i receptet också.
Ja verkligen 😑 Det är knappast misstag heller, hon har hållit på så pass länge i branschen nu att hon borde ha koll på alla såna bitar…
Citera
2022-04-14, 07:15
Medlem
Citat:

Ja hade det varit en väns hade hon säkert gjort det. Detta gör mig än mer övertygad om att "hennes" recept faktiskt inte är hennes, på sin höjd ändrar hon lite i andras för att inte bli påkommen.
Citera
2022-04-14, 09:52
Medlem
Det är lite intressant att Elsas beiga period började samtidigt som hon gick in i klimakteriet. För det är väl det man gör efter en sån operation som hon gjorde? Hon slutade färga håret, började klä sig i vitt, grått, svart och beige, allt ska vara naturligt och färglöst numera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in