2022-04-13, 08:38
Medlem
Okunningheten är stor hos Champagneoclock. "Människorov", jösses. Det är Esbjörn som skriver daterat Uppsala 2021-11-03 : ”Jag kände inte till att jag skjutsades till ett möte av min vän Monika P för att skriva under förlikningsavtal i hennes hus i Uppsala.” (Uppsala TR T 8555-20 Aktbil 174)

Tänk vad lätt det är att använda bevis istället för lösa påståenden. Försök det någon gång Champagneoclock!
2022-04-13, 08:43
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappa65
Okunningheten är stor hos Champagneoclock. "Människorov", jösses. Det är Esbjörn som skriver daterat Uppsala 2021-11-03 : ”Jag kände inte till att jag skjutsades till ett möte av min vän Monika P för att skriva under förlikningsavtal i hennes hus i Uppsala.” (Uppsala TR T 8555-20 Aktbil 174)

Tänk vad lätt det är att använda bevis istället för lösa påståenden. Försök det någon gång Champagneoclock!
Jag har aldrig påstått att Esbjörn varken tvingades eller blev utsatt för människorov.
Det är andra. Och du, av någon outgrundlig anledning så vet jag detta. Bevis? Nä
2022-04-13, 08:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Jag har aldrig påstått att Esbjörn varken tvingades eller blev utsatt för människorov.
Det är andra. Och du, av någon outgrundlig anledning så vet jag detta. Bevis? Nä

När kommer svar från HD?
2022-04-13, 08:50
Medlem
Lejon-xs avatar
Citat:
Jag menar ingenting. Jag bara läser vad du skriver. Det första ombudet skulle vart inkompetent bla för att han inte tvingade Esbjörn till ett möte med Ebba. Nu hävdas det att de nya kompetenta ombuden tvingade Esbjörn till möte, den tredje personen skulle gjort sig skyldig människorov har jag läst i något huvudlöst inlägg, och tvingat honom att ingå ytterligare ett avtal
Jassååå.... du läser inläggen Det är bra, fast du verka en aning selektiv i det du tar till dig, om det nu beror på att du är lågintelligent eller att du har en politisk agenda!
2022-04-13, 08:56
Medlem
Citat:

Den som aldrig bevisat något har inget seriöst att komma med. Med sådana här på sin sida är det verkligen synd om Esbjörn!
2022-04-13, 08:58
Medlem
Lejon-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven
När kommer svar från HD?
Borde komma i dag eller väldigt snart! Husaffären är redan klar. Om han tänker stämma eller polisanmäla Monica och advokaterna efter domen, vet jag inte!
2022-04-13, 09:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lejon-x
Jassååå.... du läser inläggen Det är bra, fast du verka en aning selektiv i det du tar till dig, om det nu beror på att du är lågintelligent eller att du har en politisk agenda!

Varför måste alla vilka inte accepterar hur Sektdrottningen agerat i denna affär var politiskt vänster?
Man kan även som borgare förkasta hennes morallösa agerande gentemot Esbjörn!
2022-04-13, 09:03
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven
När kommer svar från HD?

Citat:
Borde komma i dag eller väldigt snart! Husaffären är redan klar. Om han tänker stämma eller polisanmäla Monica och advokaterna efter domen, vet jag inte!

Hoppas innan påskhelgen så Ebba kan fira sin seger samt jesus uppståndelse med sina nära och kära
2022-04-13, 09:07
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Läser man din sammanfattning så ser det inte ut att det hjälpte med ”kompetenta” ombud då.

Du menar med andra ord att även tingsrättens medlare inte var kompetent?
Så Esbjörn har frivilligt sökt förlikning och flertalet gånger pratat med medlaren.
Med hjälp av medlaren har då förlikningsavtalet tagits fram och Esbjörn godkänt avtalet.

Nå då till nästa fråga, riktigt när ”ångrade” sig Esbjörn den här gången då?
2022-04-13, 09:10
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
B är väl synnerligen inkompetent få de flesta områden. Vad hans specialkunskaper inom juridiken handlar om vete fan.
Fast, han har ju god erfarenhet av processen utifrån sina egna domar.

T säger han är duktig på sjörätt. Garanterat samma sak där. Detta område är inget han fixar. Men för pengar kan man göra mycket.

Det som han var duktig på var att skicka info till Expressen! ibland kom det före dit än till Tinget
sen läckte han ju som ett såll budet mm som kom från EB var ute i pressen i ganska omg.
Tur för honom att han inte var Advokat utan kåkfarare annars hade han troligen haft en hög av anmälning
här är ett ex.
https://www.expressen.se/dinapengar/ett-daligt-alternativ-om--man-vill-hitta-en-losning/

Allt för att förstöra för utgången och smutskasta! och det finns många.
2022-04-13, 09:17
Medlem
braatthas avatar
Citat:

Någon borde anmäla dom vem är duktig på att anmäla Binninge, nä han skulle inte hugga handen som föder honom.
Den som styr pengaflödet efter alla turer med Esb är ju dom som sägs vara hans närmaste.

Smutsigare husaffär får man leta efter, många plumpar och falska saker kom ju från det 1a ombudet.
2022-04-13, 09:26
Medlem
braatthas avatar
När Esb satt och pratade med EB och hennes barn, då var han glad och upprymd för att huset skulle få ny själ och någon tog hand om det, när sen hans sk. närmaste sa att huset var värt mer då vände han henne ryggen och Binninge gick ut i press och sa att han att huset var värt 5,7 miljoner. han hade flera värderingar sa han men av någon outgrundlig anledning så visste han detta. Bevis? Nä

Man kan ju undra varför.
Senast redigerad av braattha 2022-04-13 kl. 09:29.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in