2022-04-13, 06:42
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Alla vet att allt du skriver är rent påhitt och rena lögner.

Inlägget jag skrev precis ovan är bara ett exempel som bevisar det.

Esbjörn hade inga som helst problem att träffa Ebba så snart han gjort sig av med pedofil-ombudet.
Och resultatet blev bra tycker du?
2022-04-13, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Och resultatet blev bra tycker du?

Bra nog för han skrev på förlikningen.
Hade han haft dom som advokater från början hade allt varit klart 2020
2022-04-13, 07:15
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nighter825
Bra nog för han skrev på förlikningen.
Hade han haft dom som advokater från början hade allt varit klart 2020
Så allt är klart nu?
Det blev inget efterspel alltså?
Vad skönt för alla inblandade, när är huset renoverat och när sker inflytt. Det måste snart vara klart👍
2022-04-13, 07:17
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Nä inte du men Expressen som tog bilder och rapporterade.
Dom påstod att Ebba och hennes ombud smet ut bakvägen.
Mötet skedde på Ebbas ombuds kontor.
Medlaren satt i ett rum och han pratade med parterna var för sig.
2022-04-13, 07:27
Medlem
Citat:
Så allt är klart nu?
Det blev inget efterspel alltså?
Vad skönt för alla inblandade, när är huset renoverat och när sker inflytt. Det måste snart vara klart👍

Han skrev på förlikningen.
Sen hävda han och hans ombud att Esbjörn blev tvingad att skriva på men gjorde aldrig någon anmälan till polisen eller advokatsamfundet gällande advokaterna. Plus hans vän som ska ha kört honom mot hans vilja.

Att du har svårt att förstå om Esbjörn hade haft kompetent ombud eller advokat från början än hans första så hade allt troligen blivit löst tidigare.
Hans nuvarande ombud har gjort att det verkar handla om pengar än om huset.
2022-04-13, 07:31
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Han skrev på förlikningen.
Sen hävda han och hans ombud att Esbjörn blev tvingad att skriva på men gjorde aldrig någon anmälan till polisen eller advokatsamfundet gällande advokaterna. Plus hans vän som ska ha kört honom mot hans vilja.

Att du har svårt att förstå om Esbjörn hade haft kompetent ombud eller advokat från början än hans första så hade allt troligen blivit löst tidigare.
Hans nuvarande ombud har gjort att det verkar handla om pengar än om huset.
Läser man din sammanfattning så ser det inte ut att det hjälpte med ”kompetenta” ombud då.
2022-04-13, 07:37
Medlem
Citat:
Läser man din sammanfattning så ser det inte ut att det hjälpte med ”kompetenta” ombud då.

Menar du Esbjörn nuvarande ombud är inte kompetent? Är det för han hävdar att advokater ska ha tvingat Esbjörn skriva på förlikningen men gjorde aldrig anmälan till polisen eller advokatsamfundet?
Eller han gick ut i media och sa det handla om pengar?
Eller han sände in felaktig fakta till rätten?

Tror om Esbjörn hade haft kompetenta ombud eller advokater från början hade allt varit klart 2020, troligen.
2022-04-13, 07:49
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Menar du Esbjörn nuvarande ombud är inte kompetent? Är det för han hävdar att advokater ska ha tvingat Esbjörn skriva på förlikningen men gjorde aldrig anmälan till polisen eller advokatsamfundet?
Eller han gick ut i media och sa det handla om pengar?
Eller han sände in felaktig fakta till rätten?

Tror om Esbjörn hade haft kompetenta ombud eller advokater från början hade allt varit klart 2020, troligen.
Jag menar ingenting. Jag bara läser vad du skriver. Det första ombudet skulle vart inkompetent bla för att han inte tvingade Esbjörn till ett möte med Ebba. Nu hävdas det att de nya kompetenta ombuden tvingade Esbjörn till möte, den tredje personen skulle gjort sig skyldig människorov har jag läst i något huvudlöst inlägg, och tvingat honom att ingå ytterligare ett avtal
2022-04-13, 07:54
Medlem
Citat:
Jag menar ingenting. Jag bara läser vad du skriver. Det första ombudet skulle vart inkompetent bla för att han inte tvingade Esbjörn till ett möte med Ebba. Nu hävdas det att de nya kompetenta ombuden tvingade Esbjörn till möte, den tredje personen skulle gjort sig skyldig människorov har jag läst i något huvudlöst inlägg, och tvingat honom att ingå ytterligare ett avtal

Hans första var dålig för han inte förhandla och gick till media för sätta press på Busch.
Det är Esbjörn nuvarande ombud som hävdar att Esbjörn fd advokater tvingat Esbjörn skriva på förlikningen men gjorde aldrig någon anmälan till polisen eller advokatsamfundet.
Och vilket ombud tänker du ska ha genomfört människorov? Esbjörn första ombud? Advokaterna? Eller hans nuvarande?
2022-04-13, 08:18
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Hans första var dålig för han inte förhandla och gick till media för sätta press på Busch.
Det är Esbjörn nuvarande ombud som hävdar att Esbjörn fd advokater tvingat Esbjörn skriva på förlikningen men gjorde aldrig någon anmälan till polisen eller advokatsamfundet.
Och vilket ombud tänker du ska ha genomfört människorov? Esbjörn första ombud? Advokaterna? Eller hans nuvarande?
Ombudet företräder klienten och påstår ombudet något så är det på klientens uppdrag. Så det är alltså Esbjörn som påstår att ombuden tvingade honom. Den som här påstås gjort sig skyldig till människorov skulle väl vara MP.
2022-04-13, 08:28
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:

B är väl synnerligen inkompetent få de flesta områden. Vad hans specialkunskaper inom juridiken handlar om vete fan.
Fast, han har ju god erfarenhet av processen utifrån sina egna domar.

T säger han är duktig på sjörätt. Garanterat samma sak där. Detta område är inget han fixar. Men för pengar kan man göra mycket.
2022-04-13, 08:36
Medlem
Citat:
Ombudet företräder klienten och påstår ombudet något så är det på klientens uppdrag. Så det är alltså Esbjörn som påstår att ombuden tvingade honom. Den som här påstås gjort sig skyldig till människorov skulle väl vara MP.

Så du hävdar att Esbjörn vän är skyldig till människorov?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in