2022-04-12, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag är av den åsikten, att om en man ska imponera med en kukbild, vill det sig till att har sinne för estetik, annars blir det bara sunkigt.
Exempel på sunkig bild för mig, är att man ser en toalett i bakgrunden, nerhasade kalsonger, smutstvätt och annat som inte lämpar sig på en bild man vill göra någon intresserad med.

En kukbild från en man jag är attraherad av, kan vara häftigt, om det är en estetiskt tilltalande tagen bild, där allt stämmer. Då är det lite roligt om jag märker att han bryr sig om hur jag önskar se den, och att han vill visa den på ett snyggt sätt och det i sig är attraktivt och imponerande. Inte många fixar det.

Får höra dina parametrar då. Inte för att jag kommer lägga upp nån men ändå. Inkluderar du vinkeln som du vill se den från också?
Citera
2022-04-12, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
"Därav mitt ointresse för dickpics", du verkar ha ett visst intresse trots allt.

Jag har ett intresse av dom som är estetiskt tilltalande om dom kommer från en man jag redan känner attraktion för, inte annars i princip.
Citera
2022-04-12, 22:06
Medlem
Citat:
Jag har ett intresse av dom som är estetiskt tilltalande om dom kommer från en man jag redan känner attraktion för, inte annars i princip.

Du är rädd för att uppfattas som en snuskgumma, det behöver du inte vara orolig för.
Citera
2022-04-12, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Får höra dina parametrar då. Inte för att jag kommer lägga upp nån men ändå. Inkluderar du vinkeln som du vill se den från också?

Ingen specifik vinkel, men hela ska synas och förhuden ska vara helt tillbakadragen, dvs inte omskuren eller med förhuden halvvägs över ollonet.
Beträffande form så finns det såklart snyggare och mindre snygga, men här är det vem den sitter på som är avgörande. Sitter den på en man jag är attraherad av är den per automatik snygg, då jag vet att den är bra på sitt uppdrag.

Men det ska synas att bilden är tagen med omtanke, att mannen har tänkt till, och inte bara dragit ner byxorna och fotat i förbifarten, det är avtändande.
Citera
2022-04-12, 22:08
Medlem
Citat:
Du är rädd för att uppfattas som en snuskgumma, det behöver du inte vara orolig för.

Som finnandes på sidor där jag ser en del kukbilder är jag inte rädd för att uppfattas som en snuskgumma, men jag har mina preferenser.
Citera
2022-04-12, 22:08
Medlem
Citat:
Du har skrivit 305 inlägg i tråden.

Där är en kukdurkare. 😁
Citera
2022-04-12, 22:13
Medlem
Citat:
Ingen specifik vinkel, men hela ska synas och förhuden ska vara helt tillbakadragen, dvs inte omskuren eller med förhuden halvvägs över ollonet.
Beträffande form så finns det såklart snyggare och mindre snygga, men här är det vem den sitter på som är avgörande. Sitter den på en man jag är attraherad av är den per automatik snygg, då jag vet att den är bra på sitt uppdrag.

Men det ska synas att bilden är tagen med omtanke, att mannen har tänkt till, och inte bara dragit ner byxorna och fotat i förbifarten, det är avtändande.

Jahapp. Synlig ådra eller ådror då? Inget han kan rå för men här är du fri att skriva vad du föredrar.
Citera
2022-04-12, 22:18
Medlem
Citat:
Som finnandes på sidor där jag ser en del kukbilder är jag inte rädd för att uppfattas som en snuskgumma, men jag har mina preferenser.

Ska tänka på dina preferenser när jag ska sträva efter att knäppa den perfekta kukbilden.
Citera
2022-04-12, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Jahapp. Synlig ådra eller ådror då? Inget han kan rå för men här är du fri att skriva vad du föredrar.

Föredrar icke synliga ådror, eller åtminstone inte utmärkande synliga ådror, det ser lite läskigt ut tycker jag.
Överlag så är själva utseendet lite mindre viktigt för en bild än omgivningen bilden är tagen i, och hur man framställer den.
Håller han den i ett hårt grepp med ena handen ser det lite fånigt ut i mina ögon, som om den skulle vara på väg att rymma. Den sitter ju fast vid kroppen så jag anser inte att den behöver hållas fast
Citera
2022-04-12, 22:19
Medlem
Citat:
Ska tänka på dina preferenser när jag ska sträva efter att knäppa den perfekta kukbilden.

Är ju inte säkert att den kvinna du vill imponera på har samma preferenser, bättre att fråga henne innan du fotar
Citera
2022-04-12, 22:22
Medlem
Citat:
Håller han den i ett hårt grepp med ena handen ser det lite fånigt ut i mina ögon, som om den skulle vara på väg att rymma. Den sitter ju fast vid kroppen så jag anser inte att den behöver hållas fast

Fast det beror på, vissa har krökta. Det finns t.om ett tillstånd där den är så krökt att det inte går att ha vanligt samlag.
Citera
2022-04-12, 22:22
Medlem
Citat:
Är ju inte säkert att den kvinna du vill imponera på har samma preferenser, bättre att fråga henne innan du fotar

Tänkte att du kanske kunde få bilden så det blir ännu roligare för dig när du leker med dig själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in