2022-04-12, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Hur då, att jag hänger i just denna tråd?

Det kan vara rätt intressant att diskutera kring det manliga könsorganet, för även om jag inte är besatt så har jag ju en del preferenser rent estetiskt
Och att ta del av vad andra tycker, och vad män själva tycker om sin egen eller andras för den delen.

Specialintressen i all ära, men jag tror att du tänder på kukar. Du ser inte i mig i något öronforum, och då tycker jag att öron är hur fina som helst.
Citera
2022-04-12, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Specialintressen i all ära, men jag tror att du tänder på kukar. Du ser inte i mig i något öronforum, och då tycker jag att öron är hur fina som helst.

Nej, jag tänder på hela mannen som den sitter på, därav mitt ointresse för dickpics.
Citera
2022-04-12, 18:05
Medlem
Citat:
Nej, jag tänder på hela mannen som den sitter på, därav mitt ointresse för dickpics.

Det heter kukbild. Britterna har inte koloniserat oss än. Okej, då måste jag fråga varför du är forumets flitigaste recent till kukbilder? Vad är intressant med andra mäns skaft och ollon?
Citera
2022-04-12, 21:34
Medlem
Citat:
Det heter kukbild. Britterna har inte koloniserat oss än. Okej, då måste jag fråga varför du är forumets flitigaste recent till kukbilder? Vad är intressant med andra mäns skaft och ollon?

Okej, kukbild
För att om och när jag ser en bild, så har jag ändå åsikter om hur det framställer mannens stolthet. Och vet att en del andra kvinnor har liknande åsikter.
Och intressant att prata om även om jag inte är intresserad av bilder rätt upp och ner.
En del män vill visa en kukbild för att imponera på en kvinna, då kan det vara bra med lite info om hur en del kvinnor vill ha en sån bild för att den ska vara så imponerande som möjligt?
Citera
2022-04-12, 21:38
Medlem
Citat:

Du har skrivit 305 inlägg i tråden.
Citera
2022-04-12, 21:41
Medlem
Citat:
Du har så rätt i att det är olika, och så ska det vara såklart
Jag har varken positiv eller negativ syn på sperma, den är liksom bara ett resultat av något härligt före.

Ett rejält sprut på dina stora mogna bröst tackar du inte nej till?
Citera
2022-04-12, 21:50
Medlem
Citat:
Okej, kukbild
För att om och när jag ser en bild, så har jag ändå åsikter om hur det framställer mannens stolthet. Och vet att en del andra kvinnor har liknande åsikter.
Och intressant att prata om även om jag inte är intresserad av bilder rätt upp och ner.
En del män vill visa en kukbild för att imponera på en kvinna, då kan det vara bra med lite info om hur en del kvinnor vill ha en sån bild för att den ska vara så imponerande som möjligt?

Du har alltså bestämda estetiska åsikter om nåt som du har noll attraktion till? Du blir tyvärr (för min del) ÄNNU konstigare då. Men men, det är ett fritt land.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h

Motsäger det vad jag skrev?
Citera
Medlem
Citat:
Ett rejält sprut på dina stora mogna bröst tackar du inte nej till?

Innehar inte några sådana så det går bort
Citera
2022-04-12, 21:54
Medlem
Citat:

Och inlägg i kuk/fitttråden, till en kuk.....

Jag blir inte klok på det.
Citera
2022-04-12, 21:56
Medlem
Citat:
Du har alltså bestämda estetiska åsikter om nåt som du har noll attraktion till? Du blir tyvärr (för min del) ÄNNU konstigare då. Men men, det är ett fritt land.

Jag är av den åsikten, att om en man ska imponera med en kukbild, vill det sig till att har sinne för estetik, annars blir det bara sunkigt.
Exempel på sunkig bild för mig, är att man ser en toalett i bakgrunden, nerhasade kalsonger, smutstvätt och annat som inte lämpar sig på en bild man vill göra någon intresserad med.

En kukbild från en man jag är attraherad av, kan vara häftigt, om det är en estetiskt tilltalande tagen bild, där allt stämmer. Då är det lite roligt om jag märker att han bryr sig om hur jag önskar se den, och att han vill visa den på ett snyggt sätt och det i sig är attraktivt och imponerande. Inte många fixar det.
Citera
2022-04-12, 22:02
Medlem
Citat:
Jag är av den åsikten, att om en man ska imponera med en kukbild, vill det sig till att har sinne för estetik, annars blir det bara sunkigt.
Exempel på sunkig bild för mig, är att man ser en toalett i bakgrunden, nerhasade kalsonger, smutstvätt och annat som inte lämpar sig på en bild man vill göra någon intresserad med.

En kukbild från en man jag är attraherad av, kan vara häftigt, om det är en estetiskt tilltalande tagen bild, där allt stämmer. Då är det lite roligt om jag märker att han bryr sig om hur jag önskar se den, och att han vill visa den på ett snyggt sätt och det i sig är attraktivt och imponerande. Inte många fixar det.

"Därav mitt ointresse för dickpics", du verkar ha ett visst intresse trots allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in