2022-04-12, 09:55
Medlem
Att vara så aktiv på Flashback som Champagneoclock är och kalla Flashback för "skithög" är intressant.

Hens mästare Binninge skall försvaras till varje pris och på varje plats, till och med på Champagneoclocks "skithög".

För egen del anser jag Flashback är en god möjlighet där åsikter kan brytas mot varandra, men då krävs ju att debattörerna kommer med bevis för sina påståenden, logiska resonemang och fakta såsom dokument från uppgivna källor, och det är ju ointressant för skitsnackande rättshaverister som Binninges anhang.

Binninge själv är oförmögen till logiska resonemang! Det har han ofta visat. Tydligen gäller samma för hans lärjungar här på Flashback.
Citera
2022-04-12, 10:01
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappa65
Att vara så aktiv på Flashback som Champagneoclock är och kalla Flashback för "skithög" är intressant.

Hens mästare Binninge skall försvaras till varje pris och på varje plats, till och med på Champagneoclocks "skithög".

För egen del anser jag Flashback är en god möjlighet där åsikter kan brytas mot varandra, men då krävs ju att debattörerna kommer med bevis för sina påståenden, logiska resonemang och fakta såsom dokument från uppgivna källor, och det är ju ointressant för skitsnackande rättshaverister som Binninges anhang.

Binninge själv är oförmögen till logiska hans lärjungar här på Flashback.
Det där med bevis har vi ju klarat av så upprepa inte det gång efter annan.
Vad är det som gör att du har sånt engagemang i denna fråga och att du har ”god insyn i hans ekonomi ”
au revoir för idag, måste jobba tillskillnad från er göbbar
Senast redigerad av Champagneoclock 2022-04-12 kl. 10:11.
Citera
2022-04-12, 10:39
Medlem
Lärjungen har lärt av mästaren Binninge. Smiter och sedan kommer lögnaktiga och obehagliga pm. Tack och lov för ignorefunktionen.
Senast redigerad av Pappa65 2022-04-12 kl. 10:47.
Citera
2022-04-12, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
För några inlägg sedan skrev du att Binninge var ointressant som person och du inte alls kollade upp honom på sociala medier. Du vet onekligen mycket om honom för att inte kollat upp honom
Det ser inte ut att gå någon större nöd på honom, så ert idoga arbete här på skithögen verkar ha föga inverkan på hans liv 😊
Och du, Binninge är dömd med.

Du blandar ihop saker och ting, det var du som skrev att han är ointressant. Det känns lite konstigt när du påstår att du inte försvarar honom med näbbar och klor samtidigt som du har ett extraordinärt behov av att placera honom på piedestal. Jag misstänker starkt att han har ett större intresse av denna tråd än vad jag har av hans Insta.

Citat:
Han är ointressant och jag försvarar inte honom med näbbar och klor.
Jag kan bara konstatera att domen mot honom är mycket tveksam.
That´s it.
Citera
2022-04-12, 19:57
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du blandar ihop saker och ting, det var du som skrev att han är ointressant. Det känns lite konstigt när du påstår att du inte försvarar honom med näbbar och klor samtidigt som du har ett extraordinärt behov av att placera honom på piedestal. Jag misstänker starkt att han har ett större intresse av denna tråd än vad jag har av hans Insta.
Han verkar fått in ett hyfsat ekomål om man ser på hans insta. Han som alla flyr på grund av alla inlägg på bajshögen 😂
Citera
2022-04-12, 21:45
Avslutad
Citat:
Han verkar fått in ett hyfsat ekomål om man ser på hans insta. Han som alla flyr på grund av alla inlägg på bajshögen 😂

Såg det nyss, "liket lever" trots att ett gäng Besserwissers här inne haft honom sex fot under jorden och där evigt begravd.

Men om man har hög kunskap så får man alltid bra jobb, har man inte det så sitter man dygnet runt på Flashback, vilket ett antal Ebbafans i denna tråd och fastighetstråden verkar göra, A-kassa eller Försörjningsstöd lär vara deras födokrok.
Senast redigerad av MisterSeven 2022-04-12 kl. 21:48.
Citera
2022-04-12, 22:06
Medlem
Citat:
Han kanske läser hur man gör för att betala sina räkningar när han nu äntligen blivit stor och flyttat hemifrån?
Citera
2022-04-12, 22:17
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Han kanske läser hur man gör för att betala sina räkningar när han nu äntligen blivit stor och flyttat hemifrån?
Läser en FUP på 3 kg?
Citera
2022-04-12, 22:23
Medlem
Alla bör fly från Binninge. Han har visat alla hur inkompetent han är.
Citera
2022-04-12, 22:25
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Det verkar inte som de gör det.
Citera
2022-04-12, 22:28
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Dessutom verkar han vinna en del mål med.
Jobbigt för dig va?
Citera
2022-04-12, 22:33
Medlem
Lögner som vanligt från Champagneoclock. Bevisa något du skriver annars vet ju alla att du ALLTID ljuger om Binninge. Bevis sådant Binninge inte klarar av att hantera vet du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in