2022-04-11, 14:17
Medlem
Jag har större kunskap om Binninges affärer än många andra. Hans problem med kronofogden är tydliga bevis för att han är en ljusskygg brottsling som inte tål dagsljus.
Citera
2022-04-11, 15:33
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappa65
Jag har större kunskap om Binninges affärer än många andra. Hans problem med kronofogden är tydliga bevis för att han är en ljusskygg brottsling som inte tål dagsljus.
Då kan du berätta hur ser ut hos kronofogden nu och vilket skuldsaldo som han har så får vi se hur bra koll du har.
Citera
2022-04-11, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Då kan du berätta hur ser ut hos kronofogden nu och vilket skuldsaldo som han har så får vi se hur bra koll du har.
Varför berättar inte du? Så får vi se hur bra koll du har.
Citera
2022-04-11, 15:57
Medlem
Jag är inte redovisningsskyldig inför Champagneoclock!

Du har aldrig bevisat något i ditt försvar av din älskade mästare Binninge. Börja du bevisa så kanske jag svarar på din senaste fråga.

Binninges smutsiga byk ska vi sakta men säkert plocka fram i ljuset.
Senast redigerad av Pappa65 2022-04-11 kl. 16:06.
Citera
2022-04-12, 06:29
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:

Du har aldrig bevisat något i ditt försvar av din älskade mästare Binninge. Börja du bevisa så kanske jag svarar på din senaste fråga.

Nu ska du få höra nåt. Han är dömd 2006, jag hörde en fågel som kvittrade och då började jag kolla på tingsrätterna och fann hans dom. Nu finns det minst sagt lite att skriva om 😂
Citera
2022-04-12, 06:34
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:

Jag har väl ingen skyldighet att bevisa något för dig. Och du kom ihåg att det jag skriver brukar visa sig stämma. Kom ihåg det 😊
Citera
2022-04-12, 07:59
Medlem
Inget det Champagneoclock skriver om Binninge har någonsin varit sant. Alla vet detta! Trots det smutsar hen ned tråden med detta falska påstående.

Vi som vet något om Binninge ser hans lögner och agerar därefter. Binninge ska man inte ha med att göra hans kompetens är för låg. Att agera på det juridiska området kräver åtminstone lite ärlighet och moral. Att betala skatt är en grundläggande sak alla med moral gör.
Citera
2022-04-12, 08:10
Medlem
Citat:
Inget det Champagneoclock skriver om Binninge har någonsin varit sant. Alla vet detta! Trots det smutsar hen ned tråden med detta falska påstående.

Vi som vet något om Binninge ser hans lögner och agerar därefter. Binninge ska man inte ha med att göra hans kompetens är för låg. Att agera på det juridiska området kräver åtminstone lite ärlighet och moral. Att betala skatt är en grundläggande sak alla med moral gör.
Normal moral brukar även innefatta att man inte misshandlar och försöker våldta barn. Det är ett hån att en sådan person tillåts arbeta som jurist i familjerättsfall. Men det sjukaste av allt är att han marknadsför sig på Facebook som barnrättsexpert. Det är en omoral fullt i paritet med kapten Klänning eller Bill Cosby.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=980917775687167&id=425635 421215408
”Visste du att;
De som är skyldiga att utföra en orosanmälan är polis, personal på skola och inom vård - på barn som far illa.
Begreppet ”barn som far illa” innefattar alla former av övergrepp,försummelse och utnyttjande som leder till faktisk eller potentiell skada för barnets hälsa eller utveckling
Frågan lyder vad som är till barnens bästa i dessa olika situationer - Juridik konsulterna kan hjälpa till även i dessa frågor.”
Citera
2022-04-12, 09:12
Medlem
Champagneoclocks avatar
[quote=Pappa65|79840820]Inget det Champagneoclock skriver om Binninge har någonsin varit sant. Alla vet detta! Trots det smutsar hen ned tråden med detta falska påstående.

Vi som vet något om Binninge ser hans lögner och agerar därefter. Binninge ska man inte ha med att göra hans kompetens är för låg. Att agera på det juridiska området kräver åtminstone lite ärlighet och moral. Att betala skatt är en grundläggande sak alla med moral gör.[/
Jag tror att era inlägg här inte har den minsta inverkan vare sig på Binninge själv eller hans verksamhet. Han lever ett gott liv trots era inlägg 😊
Citera
2022-04-12, 09:26
Medlem
Som vanligt lögner från Champagneoclock. Hen kan inget om Busen Binninge.
Citera
2022-04-12, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Jag tror att era inlägg här inte har den minsta inverkan vare sig på Binninge själv eller hans verksamhet. Han lever ett gott liv trots era inlägg 😊
Jag tror faktiskt inte att Binninge ens förstår konceptet med ett gott liv. Han har vigt sitt liv till rättshaverism och bär färggranna strumpor för att dra uppmärksamheten från sina fula kostymer. Livet blev ganska torftigt när all energi gick åt till att söka hämnd på samhället och människorna som dömde honom för gärningar som han själv inte upplevde som omoraliska eller olagliga. Alla kriminella försöker urskulda sig med att offret egentligen var orsaken till det som hände. Våldsverkaren skyller alltid på att offret provocerade och våldtäktsmannen på att offret agerade lockande och egentligen drömde om att bli tagen med våld.

Familjeliv, barn och allt normalt som ingår i begreppet ”ett gott liv” kompenseras inte med Instagrambilder från restaurangbesök, vinglas på balkongen eller en postorderfru.
Citera
2022-04-12, 09:36
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Jag tror faktiskt inte att Binninge ens förstår konceptet med ett gott liv. Han har vigt sitt liv till rättshaverism och bär färggranna strumpor för att dra uppmärksamheten från sina fula kostymer. Livet blev ganska torftigt när all energi gick åt till att söka hämnd på samhället och människorna som dömde honom för gärningar som han själv inte upplevde som omoraliska eller olagliga. Alla kriminella försöker urskulda sig med att offret egentligen var orsaken till det som hände. Våldsverkaren skyller alltid på att offret provocerade och våldtäktsmannen på att offret agerade lockande och egentligen drömde om att bli tagen med våld.

Familjeliv, barn och allt normalt som ingår i begreppet ”ett gott liv” kompenseras inte med Instagrambilder från restaurangbesök, vinglas på balkongen eller en postorderfru.
För några inlägg sedan skrev du att Binninge var ointressant som person och du inte alls kollade upp honom på sociala medier. Du vet onekligen mycket om honom för att inte kollat upp honom
Det ser inte ut att gå någon större nöd på honom, så ert idoga arbete här på skithögen verkar ha föga inverkan på hans liv 😊
Och du, Binninge är dömd med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in