2022-04-08, 04:03
Bannlyst
11 månader sedan. Blivit avvisad 9 ggr av 10 under några års tid så min lust hade dött plus att jag var utmagrad och sönderstressad på det. 48 pannor tung och 2/3 hår fattigare, låg jag således dödstrött och energilös i sängen.

Det var morgon, jag hade sovit över, vaknade toppless då han alltid drog av mig tröjan innan vi gick och la oss, förmodligen så han kunde kela vilket han verkade ha mig där för. Tröstdocka, ni vet för att han inte kunde få den han älskade då hon inte ville ha honom längre.

Han vaknade och var på humör, så han drog mig till sig varpå jag var uppenbart lealös i kroppen för att tydligt visa jag inte hade någon ork eller intresse. Min kropp orkade och ville helt enkelt inte längre. Spelade ingen roll, han drog mig ovanpå sig och körde på ändå. Av ren lathet ville han alltid ha mig ovanpå så jag skulle jobba och han bara ligga där och denna gången var inte annorlunda så han fick hålla mig upprätt under akten. Hade kvällen innan snackat om att han aldrig kom med mig och undrade om det var för att han ansåg mig så ful? Han förklarade det inte berodde på det och just därför, ejakulerade han då denna gången, utanför givetvis. Det hela tog max 10 minuter. Jag gick hem kort därefter då han blev irriterad så jag blev rädd och stack. Plus att jag för första gången kände att jag faktiskt inte ville vara där, det var obehagligt att vara i hans närhet då han tydligt bar på ett hat mot mig. Fick blickar i nacken som brände så instinkten sa åt mig att sticka fort som fan innan förolämpningarna började hagla.

Har inte svarat honom sedan dess och inte heller haft sex därefter. Så nu får han runka på egen hand vilket han gillar mer än sex så win-win.
Citera
2022-04-08, 20:21
Medlem
Epicgears avatar
Jag bokade in ett möte med min fru i min jobbkalender, skickade mötesdetaljer till hennes jobbmail. Torsdag 10:30-11:30. Bif dokument som jag önskade att hon tittade igenom innan mötet. Det var ett vackert svartvitt fotografi med en kuk som penerterade en anal.
Vi sågs hemma och efter en dusch kom hon ut naket och rakad. Vi är båda 40 och hon är snygg som fan. Petite med små spetsiga bröst. Fittan är perfekt. Lite blygdlättar som tittar fram. Vi är båda nakna och vi står i vardagsrummet och börjar kyssas. Min kuk glider mellan hennes blygdläppar. Jag är redan vär säger hon och jag känner med fingrarna på henens våta fitta. Tar samma fingrar och stoppar fem i hennes mun och trycker långsamt ner dem i halsen. Hon tar dem. Jag vill bli knullad i alla mina hål säger hon. Jag ska använda dig idag säger jag. Töja ut dig. Utnyttja dina knullhål. Ja säger hon. Och du ska vara lydig och ta min kuk. Ja säger hon. Ställ dig på knä säger jag åt henne och hon glider ner och tar långsam mi min kuk i munnen. Suger min långsamt och djupt. Och tar fina händer upp mot mina axlar och jag trycker ner kuken lite längre i henne. Min kuk är blank av hennes saliv. Hon slickar min pung och jag låter kuken ligga över hennes ansikte.
Tsr henne i handen och leder hemme till sovrummet. Hon lgger sin ner på alla fyra med stjärten rätt upp. Jag slickar hennes fitta bakofrån och sen stjärthålet. Spittar i henne. Sticker in ett finger och hon trycler emot så det glider in i analen. hon stönar. Jg smeker hels tiden fittat och framförallt klittan under tiden. Våt. Jag töjer henne lite så innan jag häller på mer glidmedel i stjärthålet. Börjar trycka en svart buttplug mot henne. Den går i lättare än jag trodde. Men det gör nog lite ont och jag fortsätter hälla på glidmedel. Det rinner över stjärten och mer i fittan. Jag knullar fittan med ett finger, så trång med bittplugen i stjärten. Hon stönar. Hon vänder sin på rygg. Jag ställer mig upp och tittar på min vackra fru så jäkla vacker när hon ligger där. Kåt och blank av olja och glidmedel. Jag nyter och drar i hemnes bröst. Hårt. Jag gillar hur bröstvårtorna står upp. Jag runkar min kuk lver henne och tar fram min mobil och tar några bilder. Titta vad vacker du är med en kuk i stjärten säger jag och visar bilden. Hon blir kåt av bilden, smeker sin våta fitta för mig.
Jag går fram till huvudänden. Jag ska knulla din mun säger jag. Jag ställer på alla fyra över hemmes ansikte och smeker hennees fitta. Glider in med ett finger då och då. Försiktogt snnars kommer jag säger hon. Då smiskar jag till henne över fittan ordentligt. Sen stoppar jag ner kulen i hennes mun. Gapa nu lydigt säger jag. Hon gapar och jag trycler ner kuken raltmer o halsen. Upp med stängar av saliv. Smeker fittan försiktigt under tiden. Ner med kuken i munhålet igen. Lå gsamt och djupt ner. Hon hostar till och jag drar ut. Hämtar andan och sen knullar jag munnen. Hon har börjat knulla sik själv i stjärten med buttplugen. Jag drar ut kuken och runkar över hennes ansikte. Jag knullar min stjärt säger min fru. Jag behöver kuk nu. Jag går ner och häller på mer gligmedel över stjärten och min kuk. Låter ollonet reta anuset. Här ska jag knulla dig säger jag. Ja ber jon och smeker sin fitta försiktigt och lätt. Trycker långsamt in kuken. Det gör lite ont. Vi gör det långsamt. Ut igen. Mer glidmedel. Ollonet in i stärtthålet och långsamt in. Längre. Börjar knulla henne. Hon njuter men jag måste vara försiktig. Lägger mig på henne i analmissionären med all min tyngd. Kusser henne och trycker in kuken längre in i snalen. Du är så trång i stjärten. Ja säger hon. Jag sttoottar henne i munnen och hon svälger. Jag knullar henne långsamt och ligger mot fittan så klittan stimuleras av min tyngd. Får jag komma fråga hon. Jag hade tänkt spruta i din stärt men då måsta jag komma i din mun säger jag. Ja snälla jag ska ta dig säger hon. Jag knullar henne hårdare med sen går det inte med. Det svider säger hon. Jag drar mig ut och ru ksr mi. Kuk medan jag har ett finger i analen. Hon skriker och darrar. Du får inte komma än säger jag. Jag går till dmbadrummet och sköljer av kuken och sen går jag in och lägger mig på henne kuken i fittan. Missionären. Underbar ät vad trång hon är. Fittar ät det smarta hålet. Den blir våt och trång, kramar min kul. Analen är trång i början men ju lägre man knulöar desto öppnare blir den. Så det är underbart att knulla fittat. Varm och blöt. Jag kommer säger hon. Din fitta säger jag. Din hora. Ja säger hon. Jag är din hora som ska knullas. Jag håller ett lätt stryptag om henne medan hon kommer runt min kuk. Kanske tio sekunder. Gnyr krampar och skakar. Jag drar lngsamt ut kulen. Runkar över henne medan hon ligger där. Knullad och blöt. Slut och lycklig. Jag trycker ner kuken i hennes mun och kommer ganska snart. Sprmutar det mesta över brösten. Det rinner sperma ir hennes mun. Jag faller ner bredvid henne. Vi skrattar och slappnar sv en kort stund. Men båda har inbokade teamsmöten om bara fem min. Jag sköljer sv min snabbt och springer och sätte rpå mig en tröja. Kysser henne. Vilket underbart knull säger hon. Jag är så kär i dig säger hon. Jag älskar dig säger jag. Kysser varandra snabbt. Snart i nya möten och sen ska ungarna hämtas.
Citera
2022-04-08, 21:11
Medlem
Har en ny flickvän, vi har haft sex 2 gånger hittills. Förra veckans knull:
Blev avsugen på kvällen, fick komma i hennes mun men hon spottade ut min sats. Jag slickade henne, körde samtidigt med ett finger inne i fittan tills hon kom. På natten var jag kåt igen och eftersom bägge var vakna så knullade vi. Hon är trång och klagar på att det gör ont, knullade på i några minuter försökte sakta och inte så djupt men hon gnällde att det gör ont. slaknade tillslut, blev rätt irriterad och vi försökte igen i någon annan position men hon hade ont i fittan så tillslut gav vi upp. På morgonen sög hon lite sen försökte vi i doggy, penetrerade henne, men efter ollonet åkte in skrek hon till och drog sig framåt så jag åkte ur henne, kom mellan hennes skinkor. lite pinsamt... slickade och pullade henne som kompensation.
Citera
2022-04-09, 16:02
Medlem
saurkrauts avatar
En 28-årig sjuksköterska från utanför stan, från en app. Söt och smal men inget märkvärdigt.

Vi träffas på kvällen. Jag är redan salongs från tidigare bestyr och det blir snabbt till en drink.

Hon är något skygg av sig, antagligen ganska oerfaren.

En drink, lite konversation och hem till mig. Musik, dans, ni vet hur det går till.

Knull. Det blir ett halvdant vaniljligg. Doggy, missionären, lite ridande. Hon är trång och det går sådär.

Jag avslutar relativt snart med att lägga min välsignelse i hennes mun, som hon väljer att spotta ut i handflatan.

Efter lite vilande börjar jag slicka hennes tvåa för min egen njutning. Hon får även nöjet att slicka min. Detta blir nog höjdpunkten, framförallt kontrasten mellan hennes blyga personlighet och att hon slickar mig i tvåan.

Inget som går till historien.
Citera
2022-04-10, 13:45
Medlem
i November var senast för mej . var i ett av våra grannländer i öst. började som vanligt med att hon sög och på med kondom sedan knullade jag henne i analen drog mej ur då jag kände att jag var påväg krängde av kondom och sprutade henne i ansiktet . inget märkvärdigt , det kostade 80eur.
Citera
2022-04-10, 13:50
Medlem
2 dagar sedan. Hon hade precis muckat från kåken.

Helt sjövild 😁
Citera
2022-04-10, 14:41
Medlem
Onan-erarens avatar
I går med ena kk:n, träffades hos mig. Sonen var hos sin mor. Det började med att vi åt pasta å drack nån öl och slutade med doggystyle i sängen, inget märkvärdigt men ett knull i alla fall. Horbocken fick tömma sig.
Citera
2022-04-11, 04:39
Medlem
Huzzahs avatar
Alldeles nyss, ett halvstressigt morgonknull pga tågtid att passa. Han var irriterad först men med lock och pock fick jag över honom på rygg och grenslade snabbt innan han hann ändra sig.

Kom tre snabba vaginala orgasmer (mer som en lång med lite pauser i intensitet här å var), sedan var jag ganska nöjd och blev vänd över på rygg så han kunde pumpa och spruta i mig snabbt.

Inget märkvärdigt men en mysig start på dagen iaf.
Citera
2022-04-11, 06:48
Medlem
För cirka tre veckor sedan med min flickvän. Snabbt ligg när vi lämnat barnet på förskolan och innan vi båda var tvungna att åka till respektive jobb.

Inget förspel öht, Hon red mig i sängen snabbt och hårt samtidigt som jag tog henne på klittan med ena handen och lite retsamt pillade henne runt anus med andra. Det sistnämnda gör henne alltid sjukt kåt och lite knäpp.

Vi kom båda samtidigt efter kanske 5 minuter.

Har sedan dess inte hunnit ligga pga jobbresor och liknande. Har inte runkat heller. Ser fram emot helgen då jag hoppas kunna ge henne den ihopsparade satsen så att säga
Citera
2022-04-11, 07:08
Medlem
Nu senast i helgen, 24 årig blond danska i Köpenhamn!

Hade skrivit med denna tjej cirka en månad innan det blev till. Hon bjöd ner mig över helgen till Köpenhamn som spenderades med dejter och en massa mys. Hon är kort, blond, med välformad bakdel och riktigt schyssta tuttar. Perfekt välformade och naturliga. Hon har lite hår på venusberget och en skön inbjudande fitta. Vi knullade i alla möjliga positioner hela helgen, något direkt utöver det ovanliga hände inte. Sprutade i, på, och ja, alla andra ställen man nu "lägger sin välsignelse".

Betyg 4 av 5
Citera
2022-04-12, 16:44
Medlem
saurkrauts avatar
23-åring jag hade träffat ute. Snygg, smal med fin kropp, långt hår och en solig personlighet. Skrattar mycket. Partytjej.

Vi hade träffats en första gång en kväll några dagar tidigare, då några drinkar och personkemi hade lett hem till mig och en hel del intimitet sans knull då hennes mens hade satt käppar i hjulet.

Resultatet? En sällsynt andra träff.

Vi äter lite asiatiskt på en restaurang, tar oss varsitt glas och ger oss hem till mig ännu en gång. Väl hemma hos mig blir det en flaska Chardonnay till vilket det serveras ett halvdant vaniljknull, med doggy, missionären och ridande, även med inslag av att jag pullar henne. Höjdpunkten blir att omtänksamt tungknulla hennes tvåa. Till dessert serverar jag givetvis en klassisk saurkraut, vit välsignelse i hennes mun och över hennes kind, som hon sväljer.

Något av ett antiklimax. Med tanke på den hype jag byggt upp mellan vår första och andra träff så var sexet ganska mediokert, den mycket härliga tjejen till trots. Kan bli att försöka igen.
Senast redigerad av saurkraut 2022-04-12 kl. 16:53.
Citera
2022-04-12, 20:17
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
23-åring jag hade träffat ute. Snygg, smal med fin kropp, långt hår och en solig personlighet. Skrattar mycket. Partytjej.

Vi hade träffats en första gång en kväll några dagar tidigare, då några drinkar och personkemi hade lett hem till mig och en hel del intimitet sans knull då hennes mens hade satt käppar i hjulet.

Resultatet? En sällsynt andra träff.

Vi äter lite asiatiskt på en restaurang, tar oss varsitt glas och ger oss hem till mig ännu en gång. Väl hemma hos mig blir det en flaska Chardonnay till vilket det serveras ett halvdant vaniljknull, med doggy, missionären och ridande, även med inslag av att jag pullar henne. Höjdpunkten blir att omtänksamt tungknulla hennes tvåa. Till dessert serverar jag givetvis en klassisk saurkraut, vit välsignelse i hennes mun och över hennes kind, som hon sväljer.

Något av ett antiklimax. Med tanke på den hype jag byggt upp mellan vår första och andra träff så var sexet ganska mediokert, den mycket härliga tjejen till trots. Kan bli att försöka igen.

Oh! En tredje vända alltså? Är inte det ovanligt för att vara du? Och det där med mensen; var det hon eller du som inte ville ligga? Eller båda?

På ämnet: Jag låg två gånger i morse. Samma person som sist. Ingen kamera, dans, musik eller utomhusakivitet. Ingen dryck heller. Men igår kväll drack vi rödpang.

Som vanligt kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde. Jättekonstigt. Men jag minns att det var ovanligt mycket missionär omgång två. Gulligt. Och nice att bli ordentligt bottnad även om det gör lite ont. Första omgången var det mer av annat. Avsugning, ridning, analsex i skeden och lite så. Väldigt, väldigt bra. Och jag blir så sjukt blöt. Fontänade första omgången, inte squirt, mer rinnande. Men allt det blöta är liksom inte fontän, det är sjuka mängder lubrikation också. Pga kåt antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in