2022-04-11, 14:47
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obyn
Haha, jag skrev att det här är ett diskussionsforum och du ska ta mig fan inte bestämma andra skribenters åsikter.
Oerhört löjligt av dig att skicka PM. Jag bestämmer ingen annans åsikter om du nu fått för dig det. Jag bemöter bara lögner med fakta sedan får alla dra sina egna slutsatser.

Citat:
Inget okritiskt tänkande alls från din sida, du sväljer automatiskt all propaganda från MSM. Jag slår vad om att du reser dig upp som på en fotbollsmatch när hemmalaget gör mål och vrålar "ATOMBOMBA RYSSLAND" ifall din idol Zelenskyj nämner detta.
??
Du bemöter inte det jag skriver överhuvudtaget. Bara att jag aldrig ska lita på MSM.

Du är så jävla lost.
Citera
2022-04-11, 14:49
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
https://pbs.twimg.com/media/FPW_afIXwAYLVhr.jpg

Ukrainska soldaters egna drönarfilmer visar strider på gatorna där människorna i bilden blir skjutna.
Visa mig drönarfilmen när exakt dessa människor blir skjuta.
Citera
2022-04-11, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conception
Visa mig drönarfilmen när exakt dessa människor blir skjuta.

Haha, du har inte ens sett filmen fast MSM har basunerat ut den i två veckor.

Och du ska säga till andra skribenter att de ljuger?

Stick och göm dig nu. SKÄMS PÅ DIG!
Citera
2022-04-11, 15:12
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Haha, du har inte ens sett filmen fast MSM har basunerat ut den i två veckor.

Och du ska säga till andra skribenter att de ljuger?

Stick och göm dig nu. SKÄMS PÅ DIG!
Jag säger att du ska visa mig den!

Eller menar du när cyklisten blir ihjälskjuten så är det du som är ute och cyklar.

Jag vill se filmen när dessa tre individer, varav en är bakbunden blir skjutna i regelrätta strider.

Eller sitter du och ljuger igen nu?
Senast redigerad av Conception 2022-04-11 kl. 15:18.
Citera
2022-04-12, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Det är väl ganska sorgsamt om en konspiratorisk kloakråtta som du tjänstgjort i vår fina försvarsmakt och blivit avlönad av hederliga skattebetalare. Om det nu överhuvudtaget är sant så behöver man nog snäppa upp intagningskraven vad gäller kognitiv och analytisk förmåga avsevärt.

Haha. Jag har också en ganska gedigen bakgrund i Försvarsmakten och är också befälsutbildad. Det är/var nog inga fel på Pliktverkets mönstringsförrättare och psykologer. Jag fick 9 av 9 möjliga på de intelligenstest de hade. De tvingade mig mer eller mindre att bli KB-elev och plutonchef när det begav sig. Jag känner mig inte som något geni och har aldrig haft jättelätt för matte men rent statistiskt så tillhör jag kanske de översta 2 - 3 procenten av befolkningen när det gäller just kognitiv och analytisk förmåga. Det innebär ju dock inte att jag inte kan ha fel, någon gång ibland.

Angående Butja så är jag tämligen övertygad om att det är en bluff. Media verkar redan ha släppt det och gått vidare, vilket tyder på att det var en bluff och nu när önskat resultat har uppnåtts så slutar man bara prata om det, innan de jobbiga frågorna och fakta knackar på. Det funkade på precis samma sätt i Syrien. Jag kände på mig att "Butja" ganska snabbt skulle släppas och glömmas.
Citera
2022-04-12, 02:10
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Haha. Jag har också en ganska gedigen bakgrund i Försvarsmakten och är också befälsutbildad. Det är/var nog inga fel på Pliktverkets mönstringsförrättare och psykologer. Jag fick 9 av 9 möjliga på de intelligenstest de hade. De tvingade mig mer eller mindre att bli KB-elev och plutonchef när det begav sig. Jag känner mig inte som något geni och har aldrig haft jättelätt för matte men rent statistiskt så tillhör jag kanske de översta 2 - 3 procenten av befolkningen när det gäller just kognitiv och analytisk förmåga. Det innebär ju dock inte att jag inte kan ha fel, någon gång ibland.

Angående Butja så är jag tämligen övertygad om att det är en bluff. Media verkar redan ha släppt det och gått vidare, vilket tyder på att det var en bluff och nu när önskat resultat har uppnåtts så slutar man bara prata om det, innan de jobbiga frågorna och fakta knackar på. Det funkade på precis samma sätt i Syrien. Jag kände på mig att "Butja" ganska snabbt skulle släppas och glömmas.

Precis. Samma nu med "Krama torsk" som också har försvunnit efter att ha varit akut viktigt och hysteriskt tonläge kring i cirka ett dygn. För mycket frågetecken och konstigheter dyker upp från de som kan tänka så då droppar man det fortast kvickast. Allt det här är fånigt förutsägbart vid det här laget. Snart tjatar man om nåt nytt ortsnamn.
Citera
2022-04-12, 07:47
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
"Släppt och gått vidare"?

Är det så man ska resonera om krigsbrott? Jag tror ingen har släppt detta och gått vidare. Detta finns dokumenterat och kommer att hamna på ryssens skrivbord den dagen denna är mottaglig.

Problemet, eller hur man nu ska se det, är att kriget fortsätter och media kan såklart inte stanna vid Butja massakern. Nu verkar det som att ryssen använder kemiska stridsmedel istället.
Citera
2022-04-12, 07:47
Medlem
humanlifes avatar
Allt fler inser att brotten i Bucha inte kan skyllas på Ryssland.

There is no direct evidence to connect Russian army with alleged Bucha crimes – Italian reporter

Mainstream media’s interpretation of events in Ukraine is under question among Western journalists, in particular the Bucha incident. Italian reporter Giorgio Bianchi, who has previously reported from Ukraine and the Donbass, says Western media wait for a convenient moment to blame Russia.

https://rumble.com/v10lt09-there-is-no-direct-evidence-to-connect-russian-army-with-alleged-bucha-crim.html
Citera
2022-04-12, 07:57
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife

There is no direct evidence to connect Russian army with alleged Bucha crimes – Italian reporter

Mainstream media’s interpretation of events in Ukraine is under question among Western journalists, in particular the Bucha incident. Italian reporter Giorgio Bianchi, who has previously reported from Ukraine and the Donbass, says Western media wait for a convenient moment to blame Russia.

https://rumble.com/v10lt09-there-is-no-direct-evidence-to-connect-russian-army-with-alleged-bucha-crim.html

Ryssland och ni som slickar deras röv måste vara planetens ynkligaste individer all-time.
Att inte ens erkänna sina egna handlingar är till och med sämre än nazityskland.
Citera
2022-04-12, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conception
"Släppt och gått vidare"?

Är det så man ska resonera om krigsbrott? Jag tror ingen har släppt detta och gått vidare. Detta finns dokumenterat och kommer att hamna på ryssens skrivbord den dagen denna är mottaglig.

Problemet, eller hur man nu ska se det, är att kriget fortsätter och media kan såklart inte stanna vid Butja massakern. Nu verkar det som att ryssen använder kemiska stridsmedel istället.

Det finns ingenting som är dokumenterat, mer än att USA:s lydregim i Ukraina använder precis samma metoder som USA:s inhyrda terrorister i Syrien.

Media och politiker har redan släppt det eftersom det var en bluff och det inte funkar att hålla liv i en bluff som "Assad gasar bäbisar i sin egen huvudstad" för länge. De fick massa hets och hat mot Ryssland, mer sanktioner, mer och tyngre vapen till regimen, Ryssland uteslutet ur det där mänskliga rättigheter-grejset i FN, osv. Ganska bra utdelning för att släpa runt några gamla lik och låta Ukraina mörda civila som de ändå skulle ha mördat ("kollaboratörer").

Så här kommer det hålla på. De kommer pusha nya bluffar och nya åtgärder. En bluff med "kemiska vapen" kan mycket väl komma framöver, precis som det gjorde i Syrien flera gånger om. "Bellingcat" och andra "experter" kommer anges som källa och de kommer ha massor av bilder med pilar, inringade lastbilar och skjul, närbilder på nån gammal granat, osv.
Senast redigerad av Tumidanda 2022-04-12 kl. 09:07.
Citera
2022-04-12, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife

"There is no direct evidence to connect Russian army with alleged Bucha crimes – Italian reporter

Mainstream media’s interpretation of events in Ukraine is under question among Western journalists, in particular the Bucha incident. Italian reporter Giorgio Bianchi, who has previously reported from Ukraine and the Donbass, says Western media wait for a convenient moment to blame Russia."

I den mån brott(i meningen massmord) har begåtts överhuvudtaget, vill säga. Jag tror att uppgifterna är kraftigt överdrivna och delvis påhittade. De kanske hade 30 redan döda människor som de placerade ut och sen säger de "300" istället för 30. Utöver detta så lär de ha mördat en drös med civila med vita armbindlar som hjälpte till med matutdelning och sånt under ryskt styre, då dessa betraktas som "kollaboratörer".
Citera
2022-04-12, 09:06
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Det finns ingenting som är dokumenterat, mer än att USA:s lydregim i Ukraina använder precis samma metoder som USA:s inhyrda terrorister i Syrien.
Jodå, det dokumenteras och kommer att hamna på ryssens skrivbord så småningom.
https://www.youtube.com/watch?v=xPs3DnCLnwA&ab_channel=NBCNews

Citat:
Media och politiker har redan släppt det eftersom det var en bluff och det inte funkar att hålla liv i en bluff som "Assad gasar bäbisar i sin egen huvudstad" för länge. De fick massa hets och hat mot Ryssland, mer sanktioner, mer och tyngre vapen till regimen, Ryssland uteslutet ur det där mönskluga rättigheter-grejset i FN, osv. Ganska bra utdelning för att släpa runt några gamla lik och låta Ukraina mörda civila som de ändå skulle ha mördat ("kollaboratörer").
Det finns ingen som har släppt det.
https://asiatimes.com/2022/04/russia-booted-from-unhrc-weaponizing-human-rights/

Citat:
Så här kommer det hålla på. De kommer pusha nya bluffar och nya åtgärder. En bluff med "kemiska vapen" kan mycket väl komma framöver, precis som de gjorde i Syrien flera gånger om. "Bellingcat" och andra "experter" kommer anges som källa och de kommer ha massor av bilder med pilar, inringade lastbilar och skjul, närbilder på nån gammal granat, osv.
Så kul att du ser in i framtiden. "Kan mycket väl komma". Vilket jävla dravel. Jag är såå glad att alla människor inte är som du är. Spännande också att ni får en valrörelse i år så du får se på riktigt hur patetisk du är.
Senast redigerad av Conception 2022-04-12 kl. 09:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in