2022-04-10, 14:56
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taenok
USA tvingade oxå små barn att bära mask.
Det har aldrig funnits grund att vaccinera barn.
Alla som propagerar för det har egen agenda eller är idioter

Barn blir också sjuka och kan sprida smitta.
Citera
2022-04-10, 15:39
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN

Klart att du vill tvinga på barn att bära mask din äckliga lilla kommunist.

Själv gick jag igenom hela min skolgång utan att bära mask en enda gång, trots att det gick förkylningar och liknande varenda vinter. Det är en del av livet.
Citera
2022-04-10, 17:06
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Klart att du vill tvinga på barn att bära mask din äckliga lilla kommunist.

Själv gick jag igenom hela min skolgång utan att bära mask en enda gång, trots att det gick förkylningar och liknande varenda vinter. Det är en del av livet.

Bryr du dig inte om barnen eller deras föräldrar? Är man kommunist för att man värnar folkhälsan? Covid19 är ingen förkylning.
Citera
2022-04-10, 17:09
Medlem
Citat:
Inte i början av 2020.Då var det inte så. Då var det bara 80+are som kunde bli smittade enligt Tegnell
Citera
2022-04-10, 17:13
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abc5567
Inte i början av 2020.Då var det inte så. Då var det bara 80+are som kunde bli smittade enligt Tegnell

Enligt Tegnell ja, men resten av världen förstod annorlunda
Citera
2022-04-10, 17:13
Medlem
Nixters avatar
Skräcken i Shanghai. Folk inlåsta i sina byggnader, elektriska stängsel runt husen och dörrar igensvetsade.

Helt. Utan. Anledning.

https://www.bitchute.com/channel/40IukQ1mp2G1/
Citera
2022-04-10, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Skräcken i Shanghai. Folk inlåsta i sina byggnader, elektriska stängsel runt husen och dörrar igensvetsade.

Helt. Utan. Anledning.

Som dom gjorde våren 2020. svetsade in folk.
Citera
2022-04-10, 17:16
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Bryr du dig inte om barnen eller deras föräldrar? Är man kommunist för att man värnar folkhälsan? Covid19 är ingen förkylning.

Ja, man är kommunist. Se videon ovan, detta är vad många som värnar folkhälsan är idag. Fullkomligt galna.

Notera: ingen dör idag, ingen dog tidigare heller globala dödstalen är samma 2020 som 2021. En pandemi skall visa kraftig överdödlighet. Vi är lurade, du också.
Citera
2022-04-10, 17:17
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter

Helt. Utan. Anledning.

ser ingen video ? men ja det är sjukt, lär garanterat bli så i europa snart... om inte folk vaknar o inser vad som håller på att hända. och då har dom ändå vaccinerat bra därborta ändå får dom sån panik att nästan 30 miljoner människor hålls instängda mot sin vilja och maten håller på ta slut..
Citera
2022-04-10, 17:39
Medlem
Nixters avatar
Kolla igen
https://www.bitchute.com/video/g0KSggO10Ypp/

Kolla även denna Never Ever Give Up!
https://www.bitchute.com/video/1NGtqF5qVJs0/
Citera
2022-04-10, 17:43
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
ser ingen video ? men ja det är sjukt, lär garanterat bli så i europa snart... om inte folk vaknar o inser vad som håller på att hända. och då har dom ändå vaccinerat bra därborta ändå får dom sån panik att nästan 30 miljoner människor hålls instängda mot sin vilja och maten håller på ta slut..

Nej, det kommer inte hända i Europa. Snälla nån, någon måtta får det vara med domedagsprofetiorna från den s k "vakna sidan".
Citera
2022-04-10, 18:00
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

Jo det är just därför jag inte vill tvinga på dem masker, för att jag bryr mig om dem. Men det är väl naturligtvis fullständigt omöjligt för din lilla hjärncell att begripa.

Och om att "värna om folkhälsan" är att ta bort människors frihet, låsa in dem i sina hem och stänga deras verksamheter, ja då är du kommunist. Men återigen, detta blir väl för avancerat för en person med din begränsade IQ.

"Covid-19" finns för övrigt inte längre, din dumma jävel. Vad som existerar nu är ett par varianter som ger förkylningssymptom - dvs, jo, en förkylning är precis vad det är. Att "Covid-19" var farligt (för en viss kategori människor) 2020, betyder inte att "Covid-19" är farligt idag 2022. Men visst, jag förstår att även detta, dvs att skilja på två olika saker, är en förmåga som du till skillnad från normalbegåvade personer saknar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in