Citat:
Tycker ärligt talat det är patetiskt att det finns vuxna människor som har ursäkter/bortförklaringar som att Liverpool bara vann för det var covid-säsong osv. Känns som något som 10 åringar skulle sitta och bråka om. Hade det varit Arsenal som vann ligan den säsongen så hade man inte hört något om "det betyder inget för det var bara under covid-säsongen". Sitter säkert folk o säger att Leicester endast vann ligan sin säsong för att andra lag 'hade en dålig säsong' osv.
Personligen tycker jag man kan ge cred där det förtjänas när lag vinner titlar även om det är lag man inte gillar själv. Blir bara löjligt när man håller andra lag till en annan standard än sitt eget lag.
Personligen tycker jag man kan ge cred där det förtjänas när lag vinner titlar även om det är lag man inte gillar själv. Blir bara löjligt när man håller andra lag till en annan standard än sitt eget lag.
Det är ju inga starka argument du kommer med precis. Trots att detta är ett diskussionsforum så tycks väldigt många precis som afk vilja vara flockdjur, konforma och snälla får. Det är bra att ha en annan åsikt, det är bra att yttra en annan åsikt.
Det är nyttigt att utmana sina egna tankar och se saker och ting ur ett annat perspektiv.
Visst, det är inte en kulle värd att dö på. Det blir bara så löjligt när liverpoolmaffian ballar ur och kallar sig för ett av världens bästa lag när de först efter 2018 utmanar City på allvar.
Jag personligen räknar inte säsongen 19/20* bland annat för att den avbröts och en massa fluff som inte hör fotbollen till infördes. Jag redogjorde för detta i ett tidigare inlägg i fredags. Hur kan man förresten räkna en titel utan en riktig segerparad efteråt?