2022-04-09, 16:35
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GizmoBoy
Vet inte om jag håller med, Menar jag har varit torsk på månad droger o i lång tid, o detta är första gången detta problem händer mig att jag knappt får nån effekt på tjacket.
Menar jag var kokain torsk i ca fem år förut då hade jag ingen problem med effekten. Det är just tjacket som detta problem har uppstått.
håller med ... receptor-atrofi & -hypertrofi vid överstimuli är elementär fysiologi. Du behöver inte hålla med.

Kokain är annorlunda rent stimulansmässigt. Och du tog inte det nästan dagligen i fem år, tony montana
Senast redigerad av psykoshippien 2022-04-09 kl. 16:37.
Citera
2022-04-09, 16:38
Medlem
link71s avatar
Citat:
Grejjen jag vill inte sluta, jag gjorde adhd utredningen o jag vet jag har det o alla i min omgivning säger också jag har det. Så därför självmedicinerar jag med tjacket, även om de ganska svårt o svårdoserat osv. så funkar det någorlunda o min vardag funkar bra.
Förstår dig . De inte kul..
Man vill ju må bra när man knarkar, ju lixom grejen. Men ta uppehåll i en vecka sen kör inte max dos.
Om du ej kan ta 2-3 dagar uppehåll o bara sov o är drick . För det gör man ju aldrig när man pundar. Inte jag iaf.
Så borde du få lite rus iaf. Men ta inte max dos direkt som du van vid, ta lite mindre så du bara mår bra.
Du vill inte byta substans till opiater för Centralstimutala slutar funka. Oftast gör man det o går till heroin. Så blir det missbruk med heroin +tjack som tar på hjärtat.
Jobbar du eller har du nån sysselsättning under dagarna ?
Mvh
Citera
2022-04-09, 16:46
Medlem
Citat:
Tjack o steroirder är bästa kombot, jag får extra energikick av tjacket så jag pallar mer på gymmet, o anabolan gör att jag blir starkare o större muskler. har en kroppsfett nu på ca 7%

Jag låg på 4 procent , utan vare sig tjack eller steroider. Toppad som fan , stark som en häst.
Citera
2022-04-09, 16:51
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
håller med ... receptor-atrofi & -hypertrofi vid överstimuli är elementär fysiologi. Du behöver inte hålla med.

Kokain är annorlunda rent stimulansmässigt. Och du tog inte det nästan dagligen i fem år, tony montana
Haha tog jag inte det i fem år dagligen? tror du jag försöker skryta eller? Jag sålde mycket droger föut problemet med mig var att jag fastna o missbruka drogerna jag sålde...va säger man dont get high on your supplies det var problemet för mig.
Citera
2022-04-09, 16:55
Medlem
GizmoBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Kort svar nej, men partiell läkning sker. Framför allt så är det damage reduction att sluta. Sannolikt kommer det inte gå, för det psykiska beroende på tjack är så vansinnigt slugt, ger dig detta tillstånd & enda som häver det, är mer tjack.

Du borde skolat dig mer kring riskerna av att missbruka centralstimulantia innan du hoppade på tåget...
Men jag tar inte tjack för direkta ruset man får, jag blir som sagt inte hyperaktiv eller dampig o påtänd när jag på tjacket, jag blir mer lugn o sansad o fokuserad, de liksom ingen som märker att jag är på tjacket för jag beter mig normalt...

Det du skriver, gäller det för alla personer eller?
Citera
2022-04-09, 17:29
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Har ett problem...har tagit tjack till o från lite över ett år,,, låg på doser ca 1-1,5g om dagen o nu senare tid typ 2g om dagen.
Faktum är att jag får absolut ingen effekt längre, jag blir inte piggare inte uppåt, jag blir hungrig, blir inte fokuserad osv osv osv alla dom tjack egenskaper man brukar få får jag inte längre. Tar jag tex 4g så mår jag bara dåligt o spyr så det känns onödigt.'
Jag har bytt till olika soters tjack också o e det hjälper inte heller.

Ska jag ta ett uppehåll? Och på hur länge ungefär?

Tacksam för hjälp...
Du borde uppgradera dig till crystal meth.
methamfetamin e tweakat tjack som e typ 5 ggr starkare än tjack.
man e hög mycket längre på de och du skulle få ut mer njutning.

ja som va daglig brukare av meth kunde snorta i mig typ 4-5 gram tjack på en dag.
de gav liksom ingen effekt. elr jo de gjorde de, men liksom
å snorta i sig 5 gram tjack om dagen e kanske inte lika smidigt
som å ba röka ngra kristaller, särskilt när man får den där fräsiga
batterisyra smaken i hjärnan av å snorta sanslösa mängder.
Citera
2022-04-09, 17:31
Medlem
Vatos.Locoss avatar
''Hålla upp en vecka''
Citera
2022-04-09, 17:34
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
''Hålla upp en vecka''
Hol' up. Wait, what?

Tror han efterfrågar ngt som e starkare men ändå inte i nästa prisklass.
Typ som Meth.
Citera
2022-04-09, 17:39
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Hol' up. Wait, what?

Tror han efterfrågar ngt som e starkare men ändå inte i nästa prisklass.
Typ som Meth.

Killen har dragit tjack i mer än ett år säger han, inget fungerar längre och tror en veckas uppehåll ska räcka för att toleransen ska försvinna
Citera
2022-04-09, 17:41
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Killen har dragit tjack i mer än ett år säger han, inget fungerar längre och tror en veckas uppehåll ska räcka för att toleransen ska försvinna
Hahh!! Tar längre tid ån så gubben.
Citera
2022-04-09, 18:07
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Har ett problem...har tagit tjack till o från lite över ett år,,, låg på doser ca 1-1,5g om dagen o nu senare tid typ 2g om dagen.
Faktum är att jag får absolut ingen effekt längre, jag blir inte piggare inte uppåt, jag blir hungrig, blir inte fokuserad osv osv osv alla dom tjack egenskaper man brukar få får jag inte längre. Tar jag tex 4g så mår jag bara dåligt o spyr så det känns onödigt.'
Jag har bytt till olika soters tjack också o e det hjälper inte heller.

Ska jag ta ett uppehåll? Och på hur länge ungefär?

Tacksam för hjälp...

Du är resistent. Du får nog tänka dej en avgiftning. Men kör inte lika hårt när du är klar. Då får du tänka på att kroppen är oförberedd precis som när du tog jungfru-.
Citera
2022-04-09, 18:19
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Du borde uppgradera dig till crystal meth.
methamfetamin e tweakat tjack som e typ 5 ggr starkare än tjack.
man e hög mycket längre på de och du skulle få ut mer njutning.

ja som va daglig brukare av meth kunde snorta i mig typ 4-5 gram tjack på en dag.
de gav liksom ingen effekt. elr jo de gjorde de, men liksom
å snorta i sig 5 gram tjack om dagen e kanske inte lika smidigt
som å ba röka ngra kristaller, särskilt när man får den där fräsiga
batterisyra smaken i hjärnan av å snorta sanslösa mängder.

Citat:
Men jag tar inte tjack för direkta ruset man får, jag blir som sagt inte hyperaktiv eller dampig o påtänd när jag på tjacket, jag blir mer lugn o sansad o fokuserad, de liksom ingen som märker att jag är på tjacket för jag beter mig normalt...

Det du skriver, gäller det för alla personer eller?
Skit i allt jag sagt och börja med metamfetamin - blir säkerligen jättebra. Och bekommande ditt skryt (på internet, anonymt ) så är det föga intressant, fakta är fakta och du kommer inte ifrån det. Kanske intellektet tagit sig en törn på resan med?

Det jag skriver bekommer långtidsexponering av bisarrt stor dopaminerg stimuli.
Senast redigerad av psykoshippien 2022-04-09 kl. 18:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in