Citat:
Ursprungligen postat av
exteriorz
Ett sista tips jag skulle kunna ge dig och är att när du väl får det och börja fungera igen så försök absolut inte ta mer än va du behöver.
för då skjuter toleransen i höjden direkt,
Säg man faktiskt bara behöver 0.3a men sen har men precis köpt en stor jävla Sten som man bryter av en bit på sen wups har man svalt helt jävla gram
visst den kvällen blir man riktigt jävla fjuttad men sen funkar de knappt igen
Så de gäller o hitta typ rätt balans va som man behöver för att inte förstöra med toleransen..
Men de försvårars ju med ju oftar man köper olika sorter ( tips i ett tips då om du hittar något sort som du gillar stenhårt så kan du vara värt o köpa på sig lite större mängd av den)) MEN DÅ GÄLLLER DE ATT MAN HAR DISCIPLIN ANNARS UNDVIK
Ja jag ska hålla mig till förhållande doser, detta ska vara en läxa för mig, ska föröska köra måttligt nu o inte överdriva.
Problemet med min kropp är att jag blir tolerant snabbt för alla droger jag tar. Jag var laddtorsk innan o tog ca 5g om dagen, men det blev för mycket för mig så jag gick över till tjacket för det var betydligt billigare o effekten höll längre. Drogerna är ingen kosntadsfråga för mig, jag knarkar för att jag tycker det är skönt o ja gillar det, jag gillar inte leva normalt o o så, vill vara påverkad o aktiv på substanser,