Citat:
Ursprungligen postat av
Papper1512
Du trollar ju nu. Fees för lightning är naturligtvis inte samma som när strike växlar valutor. Du hör själv hur dumt det låter. De avgifterna du nämner är för låga. Det är fakta.
Du kräver länkar av mig, men bidrar själv inte med länkar när du säger annat. Vad är procentuella kostnaden på en 100 dollar transaktion där mottagaren också tar emot 100$ och var kommer dessa pengar ifrån, menar du? Eller säger du att han ljuger alla rakt upp i ansiktet?
Sluta dra "trolla" kortet och kom med fakta istället.
Fattar inte varför du ifrågasätter det han säger, när du inte ens bemödat dig kolla vad han säger utan vill att jag skall vara hans proxy åt dig...
Citat:
Ursprungligen postat av
Papper1512
Sen att marknaden tycker tvärt mot vad du tycker är också fakta. Dubbelfel.
Det var det första jag konstaterade och att jag tycker det är märkligt. Tvärtom vore ifs om vi dumpat, vilket vi inte gjort.
Vi får se var priset är om ett par veckor helt enkelt. För mig är det skitsamma, jag har hållit i 4 år så jag har tid.