2022-04-08, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avsmaken
Cis-kingen sjlv sjunger hr "alla homofiler knullar med barn" med Jimmy p scenen fr att skruva till det ytterligare...

https://www.youtube.com/watch?v=qt2UZD3IcS0&t=1032s

vem e peddo fanskapet av dom
Citera
2022-04-08, 18:28
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
vem e peddo fanskapet av dom
Ingen av dem r peddon, eller det r vl inte bevisat att ngon av dem r det. Den korta killen r jude men det r ju bara vissa som har problem med det.
Citera
2022-04-08, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Ingen av dem r peddon, eller det r vl inte bevisat att ngon av dem r det. Den korta killen r jude men det r ju bara vissa som har problem med det.

okej, fr be s hemskt mycket om urskt till jimmy om det var spekulationer. nu skms jag
Citera
2022-04-08, 19:40
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
okej, fr be s hemskt mycket om urskt till jimmy om det var spekulationer. nu skms jag
Nej, allts Jimmy r rtt s skert peddo, men han r inte med i den videon. Det r Anton Mr Cool Magnusson och Simon Juden Grdenfors.
Citera
2022-04-08, 19:44
Medlem
firefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Nej, allts Jimmy r rtt s skert peddo, men han r inte med i den videon. Det r Anton Mr Cool Magnusson och Simon Juden Grdenfors.

Jimmy r med vid 6:10
Citera
2022-04-08, 19:48
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firefish
Jimmy r med vid 6:10
Oj, nu fr jag be om urskt hr. Jag trodde vi diskuterade baby dance videon. Sg inte att SuneSnus lnkade till en annan video.

Jag kan bara urskta mig med att det r mnga barnknullarvideos att hlla isr nr vi pratar om det hr gnget.
Citera
2022-04-15, 15:05
Medlem
RetniskEnsnings avatar
Nn som ftt ut FUPen n?
Citera
2022-04-15, 20:10
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetniskEnsning
Nn som ftt ut FUPen n?

Sekretess p hela FUPen (!)
Citera
2022-04-16, 00:24
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Sekretess p hela FUPen (!)
Det lter...osannollkt.
Citera
2022-04-16, 00:33
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det lter...osannollkt.

Prva begr ut den sjlv s fr du se, det r bara att skriva mail till Malm TR jvla fisgubbe.

Citera
2022-04-16, 00:35
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Prva begr ut den sjlv s fr du se, det r bara att skriva mail till Malm TR jvla fisgubbe.

Jag fr erknna mig besegrad. Vad mrkligt att det r sekretessbelagt i sin helhet. Kan vi bara spekulera om vad den innehller nu, eller finns det ngra givna lgoddsare? Vilka andra knda peddofall har ftt FUP belagd med sekretess?
Citera
2022-04-16, 00:43
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag fr erknna mig besegrad. Vad mrkligt att det r sekretessbelagt i sin helhet. Kan vi bara spekulera om vad den innehller nu, eller finns det ngra givna lgoddsare? Vilka andra knda peddofall har ftt FUP belagd med sekretess?

Jag har frsttt det som att det hnder ibland, det r inte Jimmy de tar hnsyn till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in