Frn: noreply@dom.se <noreply@dom.se>
Skickat: XXXX exakt tid och datum bortediterat XXXX
Till: Tingsrtt Malm Arkiv <arkivtma@dom.se>
mne: Bestlla allmn handling
Mlnummer: : B 5736-19
Dag fr dom/beslut: : 2021-11-30
Namn p parter: : Jimmy Larsson
vrig information :
nskade handlingar :
Annan handling : Begr frunderskningsprotokoll (FUP) fr mlet
Jag vill veta eventuella kostnader fr bestllningen innan ni skickar handlingarna till mig : I det fall min bestllning medfr kostnader s vill jag veta kostnaden fr bestllningen innan ni skickar handlingarna till mig.
Ditt namn : XXXX
Myndighet/fretag :
E-postadress : XXXX
Adress(2) : XXXX
Fakturaadress :
Telefonnummer :
Skicka handlingen med : E-post
Frn: noreply@dom.se <noreply@dom.se>
Skickat: XXXX exakt tid och datum bortediterat XXXX
Till: Tingsrtt Malm Arkiv <arkivtma@dom.se>
mne: Bestlla allmn handling
Mlnummer: : B 5736-19
Dag fr dom/beslut: : 2021-11-30
Namn p parter: : Jimmy Larsson
vrig information :
nskade handlingar :
Annan handling : Begr frunderskningsprotokoll (FUP) fr mlet
Jag vill veta eventuella kostnader fr bestllningen innan ni skickar handlingarna till mig : I det fall min bestllning medfr kostnader s vill jag veta kostnaden fr bestllningen innan ni skickar handlingarna till mig.
Ditt namn : XXXX
Myndighet/fretag :
E-postadress : XXXX
Adress(2) : XXXX
Fakturaadress :
Telefonnummer :
Skicka handlingen med : E-post
Jag fr erknna mig besegrad. Vad mrkligt att det r sekretessbelagt i sin helhet. Kan vi bara spekulera om vad den innehller nu, eller finns det ngra givna lgoddsare? Vilka andra knda peddofall har ftt FUP belagd med sekretess?
Jag fr erknna mig besegrad. Vad mrkligt att det r sekretessbelagt i sin helhet. Kan vi bara spekulera om vad den innehller nu, eller finns det ngra givna lgoddsare? Vilka andra knda peddofall har ftt FUP belagd med sekretess?
Jag har frsttt det som att det hnder ibland, det r inte Jimmy de tar hnsyn till.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!