2020-09-01, 18:46
Medlem
Vilken otrolig fegfitta Anton r. Frst och frmst, han viftar bort Jimmy som om han inte var en stor behllning av podden och tror att han kan ersttas med en ltt autistisk budbils-/lastbilschauffr la Jerry med noll insikt. Jimmy hade kvaliteter. Sista avsnittet med de bda var Jimmy p vg att ka till Prag fr att mta upp Anton. Om man tar deras Mallorca-resa som ett presidium kanske Jimmy var alltfr
nrgngen igen och det stannade kanske efter en ltt kompisavsugning (kanske mer), sedan ngrade ngon sig. I och med att Anton har sagt att Jimmy fr grna bertta om han vill mste det vara ngot som lille Zigge-Jimmy har gtt fr lngt med vad han nu n gjorde, 100% alkoholdrivet.

Vem fan gillar det hr upplgget med Jerry som straight man med autistiska tendenser, han tillfr ju noll. r hans superkraft endast att han ter vldigt barnsligt, med sina fem rtter han kan ta?
Anton jobbar hrdare n tidigare i och med ndvndigheten att skriva skmt t Jerry samt g ned i niv med dessa ljliga versttningar. Ansiktsburk-videon r fr fan gjord r 2000 och dina
nyanser r fan 20 r fr sent, jvla sopa. Rk dina Marlboro och sjlvd.
Citera
2020-09-01, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mountainstream
Vilken otrolig fegfitta Anton r. Frst och frmst, han viftar bort Jimmy som om han inte var en stor behllning av podden och tror att han kan ersttas med en ltt autistisk budbils-/lastbilschauffr la Jerry med noll insikt. Jimmy hade kvaliteter. Sista avsnittet med de bda var Jimmy p vg att ka till Prag fr att mta upp Anton. Om man tar deras Mallorca-resa som ett presidium kanske Jimmy var alltfr
nrgngen igen och det stannade kanske efter en ltt kompisavsugning (kanske mer), sedan ngrade ngon sig. I och med att Anton har sagt att Jimmy fr grna bertta om han vill mste det vara ngot som lille Zigge-Jimmy har gtt fr lngt med vad han nu n gjorde, 100% alkoholdrivet.

Vem fan gillar det hr upplgget med Jerry som straight man med autistiska tendenser, han tillfr ju noll. r hans superkraft endast att han ter vldigt barnsligt, med sina fem rtter han kan ta?
Anton jobbar hrdare n tidigare i och med ndvndigheten att skriva skmt t Jerry samt g ned i niv med dessa ljliga versttningar. Ansiktsburk-videon r fr fan gjord r 2000 och dina
nyanser r fan 20 r fr sent, jvla sopa. Rk dina Marlboro och sjlvd.
r jimmy och jerry karaktrer Mr cool gr eller verkliga mnniskor?
Citera
2020-09-01, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga

Vem vet Anton knullar flskfittan Nanna Johansson s vem fan vet?
Senast redigerad av Mountainstream 2020-09-01 kl. 19:08.
Citera
2020-09-02, 09:33
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mountainstream
Vem fan gillar det hr upplgget med Jerry som straight man med autistiska tendenser, han tillfr ju noll. r hans superkraft endast att han ter vldigt barnsligt, med sina fem rtter han kan ta\

Ja, det r betydligt mer lyckat i allmnhet om programledaren r straight man och sidekicks/gster r lite mer knasiga skojare. Matvanorna r nog det enda som urskiljer Jerry frn exakt alla andra mnniskor ja. Och det enda "djupet" de gr in p r just matvanorna och att Jerry kr lastbil, annars r det 100% yta.

Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga

Anton Magnusson r en karaktr som Mr Cool gr under lediga stunder mellan barnporr-produktion och musikinspelningar.
Citera
2020-09-26, 00:02
Medlem
Vet ngon i vilket avsnitt Bg-Jimny fr i uppdrag att spna fram en ny Jnssonligan-film?

Vanheden skulle ta smuggla horor frn en gangster-kung i Rumnien till Sthlm och filmtiteln blev typ "Jnssonligan - mycket grov brittslighet"
Citera
2020-12-08, 18:59
Medlem
Kul att lille Anton hittade lite tid att spela in tre avsnitt med frska prinzen p mindre n en vecka, grattis till ditt mnadsengagemang. Nr du spelade in med autist-Jerry krmade du ur 35 - 40 minuters avsnitt motvilligt men nr du snackar med en normal person du inte behver skapa en dialog fr er bda skiter du ut en timmes lnga avsnitt. Synd att Chippen tog din lille nyttige idiot och att du fejkade Covid-19 fr att klara ditt mnadsml. Nr ska du ta sl slag i saken och lgga ned podden nr du inte nr upp till 100%? Du har skrivit det i ett par mnader innan att du mste n upp dit fr att lgga upp din pod med autist-noll intresse-Jerry.

Just det du r s transparent, s varfr tog du bort dollarantalet p din patreon? Du har ju kpt hus med din nya knullfettdocka Nanna Johansson. Pengarna mste in. Lgg ned.
Citera
2020-12-10, 21:28
Medlem
Slutade lyssna sen Jerry fick erstta Jimmy. Gav podden en nytt frsk nr jag sg att det var en ny gst, Frska prinsen. Avsnitten med honom var vldigt mycket bttre.. Tnker jag ska ge podden ett nytt frsk ven om Jerry kommer tillbaka. Hoppas inte den extremt Pajjiga crazy humor Anton kommer tillbaka
Citera
2020-12-11, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grulac
Slutade lyssna sen Jerry fick erstta Jimmy. Gav podden en nytt frsk nr jag sg att det var en ny gst, Frska prinsen. Avsnitten med honom var vldigt mycket bttre.. Tnker jag ska ge podden ett nytt frsk ven om Jerry kommer tillbaka. Hoppas inte den extremt Pajjiga crazy humor Anton kommer tillbaka

Jerry r den vggen du nskar om inte atutistskriket vill ngot annat
Citera
2020-12-11, 22:47
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:

Ja avsnitten med Prinzen var riktigt nice faktiskt. Men jag hoppas han inte blir ett fast inslag. Tror han blir fr "utspdd" d, svrt att hlla den hga nivn liksom. MGP och Njessvepet rcker.
Citera
2020-12-13, 04:04
Medlem
Ofdrykkjas avatar
Sista hoppet fr podden r om Anton fortstter med Prinsen. Synd att en s bra podd behvde f detta de.
Citera
2020-12-23, 00:28
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:

Jag la ner podden efter 3 avsnitt med Jerry. Tyvrr. Lyssnade igen nr jag sg i fldet att Prinzen ersatte den ltsas sjuke oerhrt trkiga personen Jerry i 3 avsnitt.

Som andra sagt, dags lgga ner tyvrr. Hller ingen vidare kvalit mer och man mrker att avsnitt bajsas ut fr att hmta ut patreon pengarna.
Citera
2020-12-30, 20:31
Medlem
LemPicas avatar
Har det fortfarande inte kommit fram varfr Bg-Jimmy slutade i podden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in