2022-04-08, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Du jämför 14åringar med dagisbarn?

Om du visste vad dagens fjortonåringar gör...
Ja är man 13 eller 13 så har man så mycket självmedvetande att man inte låter sig styras av en snuskgubbe.

Jag tycker dumpen skall använda barn dvs under 12 för att verkligen ta fram pedofiler.

Att män jagar tonåringar är illa men om de börjar jaga på små barn då kan man verkligen börja tala om pedofiler och att man behöver varna andra.

Jag försvarar inte "gäddorna" de är så in i helvete dumma som tror att de skall få träffa en ungdom. Jag kritiserar pundare bakom dumpen som hittat en nisch att med ohederliga metoder dra in swischpengar.

Och att det drabbar oskyldiga.

Vad är nästa steg i pöbelmentaliteten?
Skall vi börja hänga ut alla som partyknarkar?

Alla som är otrogna?

Alla som jobbar svart?

Man kan skapa grupper och försöka hänga ut vad som helst. Svartjobbare, partyknarkare, fortkörare, sopsorteringsfuskare, inbrottstjuvar, rånare mm. för att dra in swish.

Problemet är att ingen bryr sig speciellt mycket. Pengarna rullar garanterat inte in.

Att som politiskt korrekta vuxna i smyg äckla sig med småflickor och pojkar är mycket mer stigmatiserat och förbjudet i vårt samhälle.

Det är därför Dumpen sticker ut och väcker ett sådant intresse. Asen som inte kan hålla sina könsorgan och sina sjuka fantasier i schack, dessa faller fritt i det sociala spelet.

Dumpen gör ett bra jobb. Ibland undrar man om de uthängdas anhöriga är blinda eller helt manipulerade av de överkåta peddosnuskhumrarna?

Har den senaste läraren tagit sitt liv som det ryktas om i andra trådar?

Det är mer underligt att inte fler uthängda tagit sina liv.

Vi lever i ett fritt samhället där man får leva med konsekvenserna av sina handlingar. Pedofili är sämre än det mesta.

Fråga dig själv. Varför kan inte en dömd pedofil avtjäna sitt straff i ett vanligt fängelse?
Senast redigerad av Spritsson 2022-04-08 kl. 07:56.
Citera
2022-04-08, 08:00
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Du jämför 14åringar med dagisbarn?

Om du visste vad dagens fjortonåringar gör...
Ja är man 13 eller 13 så har man så mycket självmedvetande att man inte låter sig styras av en snuskgubbe.

Jag tycker dumpen skall använda barn dvs under 12 för att verkligen ta fram pedofiler.

Att män jagar tonåringar är illa men om de börjar jaga på små barn då kan man verkligen börja tala om pedofiler och att man behöver varna andra.

Jag försvarar inte "gäddorna" de är så in i helvete dumma som tror att de skall få träffa en ungdom. Jag kritiserar pundare bakom dumpen som hittat en nisch att med ohederliga metoder dra in swischpengar.

Och att det drabbar oskyldiga.

Vad är nästa steg i pöbelmentaliteten?
Skall vi börja hänga ut alla som partyknarkar?

Alla som är otrogna?

Alla som jobbar svart?
Förutom pedofiler så var ju programmet Dateline på NBC också mycket av otrohetsjakt. Det gjorde Chris Hansen I stor utsträckning. Vi har haft minst två tv shower i Sverige vad jag minns som hängde ut otrogna o avslöjade dem
Citera
2022-04-08, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Jag har läst på Dumpen, inget i den publicerade chatten visar "Bellas" ålder. Vad du tror om att dessa två "verkar" känna varandra eller inte är helt oväsentligt då det inte ska vara en gissningslek. Dumpen höll inte tillbaka när de hängde ut mannens hustru på ett mycket grovt och intimt sätt men du menar att man helt plötsligt nu "missat" att ta med den delen av chatten där "hon" skriver sin ålder?

Om du läste vad jag skrev så ser du ju på den lilla chatten med Bella att de har ju chattat innan.
Tobbe hade ju kontakt med 3 stycken unga tjejer över tid och Bella var en av dem.
Du tror väl ingen stämmer träff efter en sådan kort chat??? Isåfall är du dummare än jag trodde och väldigt lik baskermannen.
Citera
2022-04-08, 08:05
Medlem
DannyButtermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Du är ju fan själva definitionen på en repig skiva. En papegoja som bara rapar upp samma fraser om och om igen. Och det innefattar att kalla alla med en annan syn på saken idiot, itellektuellt efterblivna osv osv osv

Är du en covert gädda som nästan torskat dit eller ??

Usch, den där användaren förpestade Kyle Rittenhouse-tråden. Samma sak i inlägg efter inlägg. Paus en dag, sen spamma igen.

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Men då skulle inte den brölande delen av befolkningen sett och kunnat swisha mer pengar till Patrik och Sara -> ingen fortsättning på turnén, ingen mer hotellvistelse och öl i baren. Jag raljerar lite såklart, men det är ju klart som korvspad att Dumpen ger liv och mening till Patrik och Saras liv. Det kan inte vara helt fel att ha allt godhetskapital på sin sida, åka landet runt och planera konfrontationer, sova ut på morgonen, hotellfrukost, planering, långlunch med öl etc., på annans bekostnad...

Är man normalfuntad är det enkelt att ha en rikt sexliv utan att hamna på dumpen. Därför har jag större problem med uthängning av samhallare än normalbegåvade. Men dumpen måste överväga konsekvenser. Den senaste t ex har tonårsbarn. Det räcker med att publicera små delar av konversationen, varna skola och klubb och få samma effekt (dvs han lägger ner). Man kan inte offra barns välmående för ”barnens skull”.

Sen den där som ville ha analsex med småbarn och tänder på att de skriker, och som dessutom hade tidigare domar (han med kniv i fickan). Han ska bara dras fram i ljuset.
Citera
2022-04-08, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Usch, den där användaren förpestade Kyle Rittenhouse-tråden. Samma sak i inlägg efter inlägg. Paus en dag, sen spamma igen.

Är man normalfuntad är det enkelt att ha en rikt sexliv utan att hamna på dumpen. Därför har jag större problem med uthängning av samhallare än normalbegåvade. Men dumpen måste överväga konsekvenser. Den senaste t ex har tonårsbarn. Det räcker med att publicera små delar av konversationen, varna skola och klubb och få samma effekt (dvs han lägger ner). Man kan inte offra barns välmående för ”barnens skull”.

Sen den där som ville ha analsex med småbarn och tänder på att de skriker, och som dessutom hade tidigare domar (han med kniv i fickan). Han ska bara dras fram i ljuset.

Du har en poäng där faktiskt .
Citera
2022-04-08, 08:12
Medlem
Citat:
Tuff fjant du är anonymt kallar andra dum i huvudet, idioter osv.

Skaffa dig en uppfostran!

Din mamma har misslyckats.

Förövrigt är det grisar som försöker sätta på barn, problemet är att det är fiskarna som i stort sätt övertalar gubbarna.

Du vet att "barnet" kan välja att lämna chatten närhet så önskar?

Om polisen själv stått för den här jakten och åtalat dessa män så hade lagen fått ha sin gång.

Nu blir det pöbelmentalitet och jakt å swishbidrag, då jagar man bara efter snaskigheter.

När du blir torr bakom öronen kommer du också att förstå.

Likväl som den unga "tjejen" kan lämna så kan ju den vuxne göra likadant.

Sen är det ju så att OM den vuxne nappar ....ja då finns ju ett intresse och de flesta som blir ertappade har ju de facto chattkontakter med ett flertal unga tjejer så nog fan finns det ett visst intresse hos dem för annars då hade de inte hängt på dessa chattställen där det finns unga flickor.
Citera
2022-04-08, 08:21
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman

Känns totalt besatt...Naturligtvis är den ett riktigt praktexemplar av c-c-cp-vänster, dvs alla perversioner och avvikelser ska det vurmas för, inkl pedofiler
Citera
2022-04-08, 08:23
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Finns faktiskt lagförslag om att ändra byxmyndighetslagen

https://riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/motion/sexuella-overgrepp-mot-barn-och-byxskyddslag_H9023634

”I Sverige är det olagligt att förgripa sig på barn, men byxmyndigheten – som tillåter 15-åriga barn att ha sex – gör att det finns vuxna som tar tillfälligt i akt och utnyttjar osäkra tonåringar. Vi kan inte, och ska inte, hindra tonåringar från att utforska sex, men vuxna människor ska hindras från att utnyttja situationen. En Byxskyddslagen skulle innebära att det införs en regel i åldersskillnad på exempelvis högst fem år mellan tonårsbarn och vuxen vid sexuellt umgänge. På det här sättet får tonårsbarn som blivit byxmyndiga samma lagliga skydd som barn under 15 år. En Byxskyddslag kan inte och ska inte förhindra att byxmyndiga barn tillsammans utforskar sin sexualitet. Syftet är att hindra vuxna från att utnyttja barn.”
Bara hoppas lagförslaget blir verklighet. En sådan lag är efterlängtad och signalerar inte enbart att vuxna ska hålla sig borta, utan även att det här tänjandet på åldersgränser kan upphöra. Inget mer "men vadå, hon skulle ju fylla 15 om några månader".
Citera
2022-04-08, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
De byter av varandra har jag märkt, alltid är det minst en inne som bombar tråden med exakt samma inlägg hundratals gånger, sen försvinner den ett tag och nästa kommer in, sen tillbaka igen. Jobbar väl på RFSL eller liknande.

Kanske är bara under arbetstid ?
Citera
2022-04-08, 08:37
Medlem
På en annan sida här på Flashback så ska ambulans och räddningstjänst ha varit på tobbes adress igår vid 12 tiden och ambulansen lämnade med blåljus.
Citera
2022-04-08, 08:38
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Bara hoppas lagförslaget blir verklighet. En sådan lag är efterlängtad och signalerar inte enbart att vuxna ska hålla sig borta, utan även att det här tänjandet på åldersgränser kan upphöra. Inget mer "men vadå, hon skulle ju fylla 15 om några månader".

Det finns massor av 13-åringar som är mer mentalt och fysiskt mogna än 17-åringar. Att slentrianmässigt sätta en ålder som man får ha sex är helt befängt.
Citera
2022-04-08, 08:49
Medlem
Strykninmannens avatar
Den senaste gäddan Tobbe-tränare tycker jag att ni är för hård mot. Han är en fin man till skillnad från andra gäddor beskriver han så vackert hur han vill älska med flickan, hans fantasier om plugghästen då han pussar henne och dom älska och kommer tillsammans i orgasm är vackert, inte äckligt. Han har tröttnat på familjelivet. Han tröttnade på den totala familjeperfektionen och sin perfekta fru, sina barn och sitt trista villaliv med handbollslaget. Hans fejsbook är kvar eftersom han struntar i vilket. Just nu sitter han på en ö i söderhavet med sex huladansande fjortisar och skrattar åt oss allihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in