Citat:
Ursprungligen postat av
goofer
Du jämför 14åringar med dagisbarn?
Om du visste vad dagens fjortonåringar gör...
Ja är man 13 eller 13 så har man så mycket självmedvetande att man inte låter sig styras av en snuskgubbe.
Jag tycker dumpen skall använda barn dvs under 12 för att verkligen ta fram pedofiler.
Att män jagar tonåringar är illa men om de börjar jaga på små barn då kan man verkligen börja tala om pedofiler och att man behöver varna andra.
Jag försvarar inte "gäddorna" de är så in i helvete dumma som tror att de skall få träffa en ungdom. Jag kritiserar pundare bakom dumpen som hittat en nisch att med ohederliga metoder dra in swischpengar.
Och att det drabbar oskyldiga.
Vad är nästa steg i pöbelmentaliteten?
Skall vi börja hänga ut alla som partyknarkar?
Alla som är otrogna?
Alla som jobbar svart?
Man kan skapa grupper och försöka hänga ut vad som helst. Svartjobbare, partyknarkare, fortkörare, sopsorteringsfuskare, inbrottstjuvar, rånare mm. för att dra in swish.
Problemet är att ingen bryr sig speciellt mycket. Pengarna rullar garanterat inte in.
Att som politiskt korrekta vuxna i smyg äckla sig med småflickor och pojkar är mycket mer stigmatiserat och förbjudet i vårt samhälle.
Det är därför Dumpen sticker ut och väcker ett sådant intresse. Asen som inte kan hålla sina könsorgan och sina sjuka fantasier i schack, dessa faller fritt i det sociala spelet.
Dumpen gör ett bra jobb. Ibland undrar man om de uthängdas anhöriga är blinda eller helt manipulerade av de överkåta peddosnuskhumrarna?
Har den senaste läraren tagit sitt liv som det ryktas om i andra trådar?
Det är mer underligt att inte fler uthängda tagit sina liv.
Vi lever i ett fritt samhället där man får leva med konsekvenserna av sina handlingar. Pedofili är sämre än det mesta.
Fråga dig själv. Varför kan inte en dömd pedofil avtjäna sitt straff i ett vanligt fängelse?