2022-04-07, 18:27
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
För att de hänger ut hennes privatliv med maken, dessutom lever sig in i det som en metod. Gäddan sa bara att hon inte ville ligga för hon kände sig tjock, Fiskaren drev på i värsta svinarstilen. DN eller vad fan som helst hade blivit stämda.

Men jag ska inte älta detta mer. Lovar och svär.
Jag tycker inte det är ältande. Det är en intressant aspekt på publicistiskt ansvar som passar bra i tråden.

De gjorde samma sak (fast värre) i fallet med "Norbergsgubben". Fiskaren fiskar efter smaskiga detaljer om hustrun (till synes helt i onödan). När dessa kommer, publiceras de rakt ut utan någon som helst hänsyn till hennes personliga integritet. (Dessa ligger dessutom fortfarande kvar.)

Misstänker att de tänker att allt är tillåtet för dem då de ju är den "goda" sidan. Att tredje person blir lidande spelar ingen roll då det ju (alltid) kan rubriceras som "mannens fel".

https://dumpen.se/2022/02/04/norbergsgubben-som-blev-sur-napp-igen/
Citera
2022-04-07, 18:28
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeepRoses
Gå in på deras facebooksida och ställ frågan direkt till S*ra.

Jag har inte Facebook dessvärre.
Citera
2022-04-07, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Läs på dumpen får du se! Han har chattat med denna 3 st och säkert denna Bella också för som du kan utläsa av chatten så verkar de känna varandra genom chatten.

Jag har läst på Dumpen, inget i den publicerade chatten visar "Bellas" ålder. Vad du tror om att dessa två "verkar" känna varandra eller inte är helt oväsentligt då det inte ska vara en gissningslek. Dumpen höll inte tillbaka när de hängde ut mannens hustru på ett mycket grovt och intimt sätt men du menar att man helt plötsligt nu "missat" att ta med den delen av chatten där "hon" skriver sin ålder?
Citera
2022-04-07, 18:30
Medlem
Subterraneans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
I andra chatten med den "andra" personen som han åker för att möta upp så nämns ingen ålder. Om sexchatten i sig är olaglig, då har Dumpen gjort precis samma sak när dom utgav sig för att vara pedofilmammor som ligger med sina egna barn.

Det borde det göra.

De lägger ut bete. Hur ska de annars ta fast dem? Grövre inslag, grövre gäddor.

Hur mycket jag än stödjer dumpen så finns det risk att en oskyldig åker dit, men den är minimal.

Kan endast ske under detta scenario.

Nån sexchattar med ett barn och skickar din bild.
Du dyker upp på den bestämda platsen istället för den som sexchattade.
Den som sexchattade är nån som känner dig och varför skulle nån göra det? Du vet även vem personen är eftersom denne bett dig att komma till platsen. Det kan du bevisa.

Vi kan simma lugnt.
Senast redigerad av Subterranean 2022-04-07 kl. 18:32.
Citera
2022-04-07, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Vi säger så här då
Ooooom med den största tveken, för jag har sett Bellas profilbild på kik, han trodde att hon va 15+. Hans döttrar är 15+. Hur bra var det inte att veta att pappa tänder teens i ens egen ålder. O frun fick veta varför han hellre bor i sin telefon o chattar istället för att få henne att känna sig så bra och så vacker som hon förtjänar. Är ändå ett win.

Men jag är säker på att han hittat Emma i en grupp där äldre söker yngre o att han förstod att hon var preteen

Ärligt talat, jag kan inte bry mig mindre om vad du har sett på KIK elller inte. Det framgår inte i chatten eller något som Dumpen har lagt ut vad den andra personen som mannen möter upp med har för ålder.

Jag tycker inte det är rimligt att dejta någon som är i samma ålder som sitt barn, Patrik Sjöberg dejtar dock en 31 år yngre tjej så han kanske kan svara på den frågan.

Och vad du är på eller inte är helt oväsentligt, Dumpen agerar polis, åklagare och domstol och då ska man ha faktiska bevis och inte "jag tror"-nonsens involverat.
Citera
2022-04-07, 18:31
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Håller med. Problemet med många män dock är att de vill ha det de inte kan få. Sedan har många män en uppfattning att knulla är någon slags medfödd rättighet som de har.

Haha a exakt! Sett djupa intervjuer med incels och de förstår inte varför de inte får sex. De ser det som en rättighet pga sin önskan
Otroligt obehaglig inställning. Kan dessa peddosar vara post-incels. Har möjlighet till sex men tycker de har rätt till mer
Ä?
Citera
2022-04-07, 18:32
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Haha a exakt! Sett djupa intervjuer med incels och de förstår inte varför de inte får sex. De ser det som en rättighet pga sin önskan
Otroligt obehaglig inställning. Kan dessa peddosar vara post-incels. Har möjlighet till sex men tycker de har rätt till mer
Ä?
Många kan vara incels men vi vet också att en hel del haft familj.
Citera
2022-04-07, 18:32
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
På vilket sätt skulle jag vara galen menar du? Är du exempelvis medveten om att kvinnor och flickebarn måste vara försiktiga att gå ute på våra gator och torg, eftersom det annars finns risk att de blir våldtagna av män?

Ja jag såg nu att det var en bok du länkade till, den verkar spännande. Hjärnan ruttnar upp av porr, alltså så bekräftar du det jag säger.

Jag menar på att det finns en skillnad ..... Det är inte män som utför detta, det är predatorer, alltså ROVDJUR ... Jag vill inte buntas ihop med rovdjur som man, är det konstigt ??

Det är såklart grader i helvetet...porrberoende är nåt som ger skrumphjärna. Folk fastnar i porrtittande i timmar varje dag, beroende och missbruk, dopaminknarkande. kvinnor nyttjar också porr och kan drabbas på samma sätt av håglöshet och deppressioner av överkonsumption. Folk som kollar nån gång i veckan för en egenstund tror jag inte åker på likadana konsekvenser.
Citera
2022-04-07, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Subterranean
Det borde det göra.

De lägger ut bete. Hur ska de annars ta fast dem? Grövre inslag, grövre gäddor.

Hur mycket jag än stödjer dumpen så finns det risk att en oskyldig åker dit risken är minimal.
Nån sexchattar med ett barn och skickar din bild.
Du dyker upp på den bestämda platsen istället för den som sexchattade.
Den som sexchattade är nån som känner dig och varför skulle nån göra det?

Ja, så Dumpen kan med andra ord ha groomat barn på dessa sidor när dom har uppgett sig för att vara pedofilmammor. Och dom har defintivit groomat barn genom deras hängande på TikTok, där dom marknadsför sig och länkar till sin hemsida och där barn sedan får se runkvideos, nakenbilder och grovt sexuella chattar.
Citera
2022-04-07, 18:34
Medlem
Subterraneans avatar
Citat:
Ja, så Dumpen kan med andra ord ha groomat barn på dessa sidor när dom har uppgett sig för att vara pedofilmammor. Och dom har defintivit groomat barn genom deras hängande på TikTok, där dom marknadsför sig och länkar till sin hemsida och där barn sedan får se runkvideos, nakenbilder och grovt sexuella chattar.

Groomat barn?
Gäddorna söker kontakt och identifierar sig.
Citera
2022-04-07, 18:34
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Jag menar på att det finns en skillnad ..... Det är inte män som utför detta, det är predatorer, alltså ROVDJUR ... Jag vill inte buntas ihop med rovdjur som man, är det konstigt ??

Det är såklart grader i helvetet...porrberoende är nåt som ger skrumphjärna. Folk fastnar i porrtittande i timmar varje dag, beroende och missbruk, dopaminknarkande. kvinnor nyttjar också porr och kan drabbas på samma sätt av håglöshet och deppressioner av överkonsumption. Folk som kollar nån gång i veckan för en egenstund tror jag inte åker på likadana konsekvenser.

Jag känner direkt att du är en mycket fin och ärlig människa. Jag blandar inte ihop dig med rovdjur. Men det jag påpekar är att det finns sett stort problem bland många män rörande deras egen kvinnosyn och det resulterar bland annat i det idiotbeteende vi kan se på Dumpen.

Tack Dumpen för att Ni visar oss detta.
Citera
2022-04-07, 18:35
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ärligt talat, jag kan inte bry mig mindre om vad du har sett på KIK elller inte. Det framgår inte i chatten eller något som Dumpen har lagt ut vad den andra personen som mannen möter upp med har för ålder.

Jag tycker inte det är rimligt att dejta någon som är i samma ålder som sitt barn, Patrik Sjöberg dejtar dock en 31 år yngre tjej så han kanske kan svara på den frågan.

Och vad du är på eller inte är helt oväsentligt, Dumpen agerar polis, åklagare och domstol och då ska man ha faktiska bevis och inte "jag tror"-nonsens involverat.

De agerar inte
Polis, de gör inget som faller inom behörigheten för polislagen,
Åklagare, de tar aldrig del av en förundersökning och väcker åtal i domstol.
Domstol, de prövar aldrig ett åtal o utdelar straff.

De agerar fri media. De granskar, undersöker, letar fakta, publicerar information om sitt omgivande samhälle för folket. Helt i medias arbetsområde. Det är inget konstigt att media rapporterar ens om rykten. Sker varje dag i lokal och rikspress. Det är medias uppgift. Medias uppgift är att återspegla det som händer i samhället. Inklusive på nätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in