Citat:
Ursprungligen postat av
Kämpendahl
Men hur tänker du dig att Dumpens verksamhet och metoder borde vara istället? (jag följer tråden för sporadiskt för att känna alla deltagarna). I nästan samtliga fall har gäddan diskuterat sex i chattarna och vad han skulle vilja göra med eller få av den han tror är en tjej i 13 till 14-årsåldern. Bara det är illa nog, för det där är inte något en vuxen man ska sitta och diskutera med minderåriga. Men precis som du tror även jag att alla egentligen inte är ute efter sex eller ens tror sig få det. Många kåtar nog upp sig genom bara situationen, att få sitta och sexchatta med, som de tror, minderåriga.
Några är ju också direkt enfaldiga och det är svårt att förstå hur de tänkt att sexet ska ske när de träffats på någon tågstation någonstans i Sverige. Men faktum är, de har sexchattat och de har i de flesta stämt träff med som de tror är minderårig och som de utlovats att få ha sex med. Det tycker Dumpen är fullt tillräckligt och allvarligt för att hänga ut dem. Men det är ju svårt att veta exakt hur alla situationer och möten skulle ha utspelat sig om det varit riktiga 14-åringar. Men enligt min mening är det möten som aldrig borde äga rum.
De här männen är dumma i huvudet på riktigt som tror att det kommer komma en kåt 13åring sim de skall få ha avancerad sex med.
Om det inte är en falsk 13 åring från dumpen så kommer dessa män gå bet.
Det kommer sldrig vara någon 13åring dom vill träffa äldre män.
Kanske något enstaka undantag men då då pratar vi sugardaddys och sex mot pengar.
Om dumpen verkligen skulle ta i lite och låtsas vara en tjej i 10års åldern och låta de riktiga pedofilerna gå lös i chatten då skulle det faktiskt göra skillnad.
De som ville träffa pedofilmamman och sätta på en 6 åring tex.
Där pratar vi riktiga pedofiler som verkligen vill begå ett övergrepp på barn.
Dessa borde nu sitta inne.
Polisen är de som skall ta hand om dessa, tyvärr vet jag att polisen inte förmår lösa brott längre och är ganska tandlösa.
Men dumpen borde kontakta polisen och det är polisen och ingen annan som skall konfrontera gubbarna.
Pöbelmentalitet drabbar dom sagt bara en massa oskyldiga också men det verkar de flesta här detta i.
Gubben skall ha straffet, inte hans fru eller barn!