Citat:
Ursprungligen postat av
browneye
Fattar ingenting nu. Är barkie nu plötsligt antirysk i sin inställning? Läst igenom några sidor av tråden och vissa användare verkar byta fot flera gånger.
Är det här någon slags sjukt utstuderad påverkansoperation i syfte att förvirra?
Nja. Det är knepigt det där.
Jag börjar alltid i mitten och allteftersom information kommer fram med tiden lär jag mig något nytt.
Det är en riktigt härlig känsla. Det är motsatsen till att välja sida utifrån propaganda, twittertokar och obekräftad information till för att uppröra och skapa opinion.
Det är skönt att ha fel ibland. De flesta argument jag haft är mot folk som kommer med helt bisarra påståenden och annat påhitt.
Den största minan jag gick på var Specialoperationen.
Med tanke på Donbass (som de flesta inte vill kännas vid) och historiska och geopolitiska fakta, så tyckte jag det var en rimlig förklaring.
Nu allteftersom skeenden pekar på att så inte är fallet så är jag inte främmande för att slå fast att det inte var en special operation.
På Flashback ska man dock stå i skampålen och bli antripen som rysstroll, någon som gillar döda barn och civila och massa annat trams.
Jag hoppas dock mer på att dessa individer får den hjälp dom behöver innan det går för långt.
Men ja. Jag har haft fel och kommer ha fel fler gånger, garanterat.