Citat:
Du har uppenbarligen ingen aning om vad azov är.
Och vad är det, usa vet som du inte och jag inte vet?
Jag konstaterade att du är såld på rysk propganda och att du inte bryr dig om att det är enkelt att avfärda som falskt, tex att ukraina är fullt av nazister, vilket gör samtliga argument byggda på det direkt falska eller irrelvanta. Att du inte tycker det är inte ett argument utan det är propganda, att stötta rysk propganda är att stötta det ryssarna gör i ukraina, även om du inte tycker det.
Varför skulle man inte hylla vad azovbataljonen gör, för att de är nazister enligt putin och du har sett fejkade propganda klipp som inte bevisar det, men insuierar att det kan va så?
Ska inte det vägas mot vad som är objektivt sant?
Och vad är det, usa vet som du inte och jag inte vet?
Jag konstaterade att du är såld på rysk propganda och att du inte bryr dig om att det är enkelt att avfärda som falskt, tex att ukraina är fullt av nazister, vilket gör samtliga argument byggda på det direkt falska eller irrelvanta. Att du inte tycker det är inte ett argument utan det är propganda, att stötta rysk propganda är att stötta det ryssarna gör i ukraina, även om du inte tycker det.
Varför skulle man inte hylla vad azovbataljonen gör, för att de är nazister enligt putin och du har sett fejkade propganda klipp som inte bevisar det, men insuierar att det kan va så?
Ska inte det vägas mot vad som är objektivt sant?
Såld på rysk propaganda? Det är känt vad azovbataljonen står för och har sysslat med långt innan kriget. Försöker du provocera?
När har jag någonsin påstått att Ukraina är fullt av nazister? Nu får du ge dig. Jag har påstått att Azov är nazistiskt avskum. Azov är väl inte representativt för hela Ukraina får vi hoppas.
"Och vad är det USA vet som du och jag inte vet".
Har skrivit det 2 gånger nu. Tvingas, som vanligt med dig, upprepa mig, för att besvaras av meningslöst raljerande och undvikande av diskussion.
Azov är nazister enligt alla som inte är nazister eller stöttar nazism själva, det har inget med Putin att göra.
Men bra, då vet jag att du stöttar nazister, våldtäktsmän, mördare av kvinnor, barn, män, gamla och varför inte lite djur ibland.
Stå för att du stöttar nazister istället för att formulera dig helt oförståeligt för att de som faktiskt läser inte ska förstå vad vi diskuterar.
Killen som anklagar mig för att stötta mord på civila och barn visar sig vara en nazist sympatisör och stöttar bevisligen det själv.
You can't make this shit up.
.You know....a lil REAL scanian doesn't hurt