2022-06-14, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipo
https://youtu.be/io33qet_qRg

Här är den riktiga Alva
Hennes podcast var tydligen mycket värre.

https://www.listennotes.com/sv/podcasts/twintalk/5-crackpodden-qZWNdgVj6pY/

Podcast- på tiktok så var det någon som skrev hennes podcast namn
Varning för känsliga tittare, HAHHAA, hennes kompis besparar en inte på detaljerna.
Citera
2022-06-14, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Wtf did i just watch

Vart fan var hennes föräldrar? Oavsett hur gammal hon var så låter man väl inte sitt barn skämma ut sig såhär grovt för hela världen att skåda?
Varför föda en unge som man sen ger blanka fan i?

Hade jag lagt ut sånt där på internet hade mina föräldrar eldat upp varenda tekniska kommunikationsmedel jag ägde och gett mig en brevduva istället

Äsch, hon drack ju istället för att svara på de värsta frågorna.
Citera
2022-06-14, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266

www.tiktok.com/@lippo.jup

Tycker inte heller att det var så grovt.
Hon var väl ändå ung
Citera
2022-06-14, 20:50
Medlem
Citat:

Hon var väl ändå ung

Det var ju ca 1 år sen? Hon är så jävla pinsam och äcklig

Och det här skriver jag till dig ALVA för vi alla vet att du läser allt här inne. Sök hjälp, helst nyss, du är så jävla pinsam. Men Hey du fick ju din kriminella kille din jävla gangster groupie. Dina föräldrar har misslyckats grovt med dig.
Citera
2022-06-14, 20:59
Medlem
Citat:
Wtf did i just watch

Vart fan var hennes föräldrar? Oavsett hur gammal hon var så låter man väl inte sitt barn skämma ut sig såhär grovt för hela världen att skåda?
Varför föda en unge som man sen ger blanka fan i?

Hade jag lagt ut sånt där på internet hade mina föräldrar eldat upp varenda tekniska kommunikationsmedel jag ägde och gett mig en brevduva istället
Så djävla bra, min dotter hade fått en toffla o utegångsförbud, hon är ju impad av "gangsters"
Sorgligt....
Citera
2022-06-14, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Hon såg ut att må bättre då… även fast hon umgås med sotare…
Ja hon såg i alla fall sjukt mkt bättre ut där, än hennes förstörda fejs nu
Citera
2022-06-14, 21:48
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:

Citat:

Hon var väl ändå ung

Exakt, hon är ung. Därför undrar man ju att ingen förälder reagerar när hon super och medverkar i såna videos med nån skum sexgalning (hon fick/har ju problem med alkohol dessutom.. ), skickar kärleksbrev till mördare i fängelset, och kommer hem och presenterar gangsterrapparen Ceesay som sin pojkvän för mamma och pappa.

Det kanske inte var "så illa" men se vart det ledde liksom. Nu sitter ju alla och skrattar åt henne på flashback eftersom ingen verkade finnas där och stoppa/skydda henne från och skämma ut sig ...

Men det kanske är såna döttrar ni själva hade uppfostrat 🙄 isåfall är ni en del av problematiken.
Citera
2022-06-14, 21:59
Medlem
Citat:
Exakt, hon är ung. Därför undrar man ju att ingen förälder reagerar när hon super och medverkar i såna videos med nån skum sexgalning (hon fick/har ju problem med alkohol dessutom.. ), skickar kärleksbrev till mördare i fängelset, och kommer hem och presenterar gangsterrapparen Ceesay som sin pojkvän för mamma och pappa.

Det kanske inte var "så illa" men se vart det ledde liksom. Nu sitter ju alla och skrattar åt henne på flashback eftersom ingen verkade finnas där och stoppa/skydda henne från och skämma ut sig ...

Men det kanske är såna döttrar ni själva hade uppfostrat 🙄 isåfall är ni en del av problematiken.

Seså, nu ska vi inte bråka sinsemellan och du kan känna dig trygg med att Alva och Alex försöker avstå sex då dom är muslimer och inte gift sig än.
Citera
2022-06-14, 22:30
Medlem
Muslimer dricker väl inte alkohol....
Citera
2022-06-14, 23:49
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Seså, nu ska vi inte bråka sinsemellan och du kan känna dig trygg med att Alva och Alex försöker avstå sex då dom är muslimer och inte gift sig än.

Haha, nä det låter haram.. som riktigt goda muslimer antar jag att det är bättre att tända på crackpipan och svepa en vinare
Citera
2022-06-15, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Ja, tydligt att Ceesay är helt habbad på senaste ig-storyn. Jag har sparat den om någon är intresserad
Japp skicka gärna 😀
Citera
2022-06-15, 02:33
Medlem
Herregud tjockis alv e så ugly, va fan ser alex i henne dumpa hitta annat mitt tips Alex !! Helan o halvan

Hon behöver inte ens stå på knäna för o blowwa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in