Citat:
På vilket sätt hetsar jag Chelski p g a Lukaku? Jag förklarar enbart fakta här, och Lukaku är de facto den absolut sämsta värvningen, sett till till prislappen, som jag någonsin har varit vittne till under de 35 åren som jag har följt engelsk fotboll. Chelski Londons stolthet?😂 WHU har större fanskara i London än vad Chelski har, för att inte snacka om Arsenal.Inte alls förvånad att våran mest hjärndöda supporter till lillebror Arsenal försöker hetsa mot Londons Stolthet Chelsea FC här inne.
Att du klassar Lukaku som en kandidat till topp 3 sämsta köp i PL visar hur okunnig och efterbliven du är när det gäller fakta och historia som du tidigare påpekat att jag ej kan hålla mig till. Jag kan redan komma på flera failade värvningar från Chelsea och andra PL-klubbar sen 1992 som är ljusår sämre än Lukaku.
18 år sedan ditt clowngäng tog sin senaste ligatitel, det kan inte vara bra för din hälsa att förneka detta fiasko.
Att du klassar Lukaku som en kandidat till topp 3 sämsta köp i PL visar hur okunnig och efterbliven du är när det gäller fakta och historia som du tidigare påpekat att jag ej kan hålla mig till. Jag kan redan komma på flera failade värvningar från Chelsea och andra PL-klubbar sen 1992 som är ljusår sämre än Lukaku.
18 år sedan ditt clowngäng tog sin senaste ligatitel, det kan inte vara bra för din hälsa att förneka detta fiasko.
Vilka menar du då är större floppvärvningar än vad Lukaku har varit/är i EPL? Veron? Shevchenko? Robinho? Mutu? Owen (Newcastle)? di Maria eller Torres (till Chelski, förstås)..? Efter mitt tycke, så är Chelsea’s värvning av Lukaku bra mkt större flopp jämfört med ngn annan i historien.
Jag väntar hellre i 18 år till på AFCs nästa titel framför att vinna titlar som en fejkad plastklubb. Men en sak ska dock Chelski ha, de är ganska så bra på att laga plast utav olja. Det får man ändå ge de

Citat:
Som jag även tog och poängterade för Chelsea barnrumpan ovanför, så får man ju oxå ta och räkna in prislappen för den aktuella spelaren i frågan om floppvärvningar, och här så har jag svårt för att se ett större total failure än Lukaku. Men visst, så finns det ju en rad av bluffare bakom där igen.På tal av Werner, så borde han ha valt Liverpool istället för Chelsea, tror han hade lyckats mkt bättre där än vad han har gjort i Chelsea. Men Chelsea och dvs Man Utd är ju som bekant ”experter” på att köpa spelare som blir inget annat än flops för de.