Citat:
Du är rätt säker på att hela vetenskapen har fel men du vet inte mycket i övrigt, ska man tolka det som att du är en sådan person som alltid måste gå emot oavsett vad det gäller?
Rätt säker? Nämn ett par områden där dina teorier används praktiskt och fungerar.
Hur vet ditt lodräta vad som är ner? Vartifrån räknas ditt ner?
Du nämner lod, du är medveten om att det varierar från ort till ort och kallas lodavvikelse. Hur fungerar det med ditt horisontella och lodräta teorier? Varför beror detta på jordens massförskjutelse om bara vertikalt och horisontellt existerar?
90 grader mot vad?
Menar du att 300m ovanför havsytan är så högt upp att dina krafter slutar fungera? Så om jag går upp på berget i min hemby som ligger 600m ovanför havsytan så kommer jag sväva iväg samt inte kunna hålla balansen?
Horisontell gravitation? Viket håll verkar den på, slumpvis eller 360 grader
Rätt säker? Nämn ett par områden där dina teorier används praktiskt och fungerar.
Hur vet ditt lodräta vad som är ner? Vartifrån räknas ditt ner?
Du nämner lod, du är medveten om att det varierar från ort till ort och kallas lodavvikelse. Hur fungerar det med ditt horisontella och lodräta teorier? Varför beror detta på jordens massförskjutelse om bara vertikalt och horisontellt existerar?
90 grader mot vad?
Menar du att 300m ovanför havsytan är så högt upp att dina krafter slutar fungera? Så om jag går upp på berget i min hemby som ligger 600m ovanför havsytan så kommer jag sväva iväg samt inte kunna hålla balansen?
Horisontell gravitation? Viket håll verkar den på, slumpvis eller 360 grader
Du och jag är en del av hela vetenskapen, så nä jag vill inte bara gå emot. Jag kom med en potentiell orsak till hur världen organiserar sig.
Du får tolka min person hur du vill men jag vet inte vad min person har med det här att göra.
Du skriver som att jag inte har rätt i det här, konstigt🌝
Ok så lodavvikelse gör att det inte blir lodrätt där utan lodet drar sig snett? Intressant, aldrig hört om.
Skit i vinklar så Jag nämnde bara det i sammanhanget balans då vi verkar förhålla oss till en 90 graders vinkel när vi står upp. Ju mer vi lutar oss, ändrar vinkeln så felar balansen. Alltså det vi står på och vi bildar 90 grader för bästa balans.
Nä det menar jag inte, det är du som är pilot. Så när känner du att du lämnar "kraften" och ditt öronpass inte fungerar längre? Hur långt upp?
Min teori används i arkitektur bland annat, även om dom inte nödvändigtvis har behövt formulera den som jag.
I vilket sammanhang som helst då du vill att saker ska ligga stilla å inte rulla el glida iväg.
Den verkar rakt upp, ner och 360 grader runt åt alla horisontella håll.