2022-04-07, 17:51
Medlem
Trollet420s avatar
Lste att Robin kovacs skickat nakenbilder och sexuellt trakasserat ngon i rebros frening och r avstngd och de river hans kontrakt. Smart kille!
Citera
2022-04-07, 17:53
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet420
Lste att Robin kovacs skickat nakenbilder och sexuellt trakasserat ngon i rebros frening och r avstngd och de river hans kontrakt. Smart kille!
Klla?
Citera
2022-04-07, 17:59
Medlem
Trollet420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Klla?

Kllan r en kompis som spelar i ett annat shl lag vill inte outa han men de kommer vl vara tvungen bertta detta innan nsta match mot Lule.
Citera
2022-04-07, 18:10
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Kllan r en kompis som spelar i ett annat shl lag vill inte outa han men de kommer vl vara tvungen bertta detta innan nsta match mot Lule.

Tror din kompis r sur fr att inte han fick nakenbilderna.

Shr sger han. Hade ju varit helt sjukt korkat om han sger s och inte lgger korten p bordet om s vore fallet. Sedan r han nog inte s smart men nd.

Nu talar han ut om besvikelsen.
Det r bara sportsliga skl s den hr gngen har ni inget gott att skriva om, sger Kovacs.
Citera
2022-04-07, 18:13
Medlem
Trollet420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Tror din kompis r sur fr att inte han fick nakenbilderna.

Shr sger han. Hade ju varit helt sjukt korkat om han sger s och inte lgger korten p bordet om s vore fallet. Sedan r nog inte s smart men nd.

Nu talar han ut om besvikelsen.
Det r bara sportsliga skl s den hr gngen har ni inget gott att skriva om, sger Kovacs.

Sportsliga skl. rebros pong kung.. N detta r me2 det kommer komma fram.. Min kompis har ingen anledning att ljuga om detta fr att smutskasta mr kovac
Citera
2022-04-07, 18:17
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Sportsliga skl. rebros pong kung.. N detta r me2 det kommer komma fram.. Min kompis har ingen anledning att ljuga om detta fr att smutskasta mr kovac
Grejen r ju att Daniel Audette ocks fick sitta om jag inte r helt borta. Han ser ju ocks ut att ha levererat p pappret.
Citera
2022-04-07, 18:21
Medlem
Trollet420s avatar
Citat:
Grejen r ju att Daniel Audette ocks fick sitta om jag inte r helt borta. Han ser ju ocks ut att ha levererat p pappret.

Ja jag tnkte frst att kovac och Audette varit ute och supit s de stngde av de fr den sakens skull. Drfr jag frgade min vn vad som lg bakom. Vet inget om Audette men han sa att kovacs och rebro gtt skilda vgar pga sexuella trakasserier samt naken bilder.
Citera
2022-04-07, 18:23
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ja jag tnkte frst att kovac och Audette varit ute och supit s de stngde av de fr den sakens skull. Drfr jag frgade min vn vad som lg bakom. Vet inget om Audette men han sa att kovacs och rebro gtt skilda vgar pga sexuella trakasserier samt naken bilder.
Bra att du har koll, Trollet420.
Citera
2022-04-07, 19:07
Hejd Vxj
Citera
2022-04-07, 19:09
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hejd Vxj

Hoppas de ker ur SHL...
Citera
2022-04-07, 19:18
Medlem
Finns ju en del rykten om honom sedan Lule-tiden som en dick pick-kille. Om det stmmer lter jag vara osagt, men ingen rk utan eld antar jag. Finns dessa rykten bland tjejer i Lule s r det vl inte helt osannolikt om det nu finns sdana rykten om honom i rebro. Men det lr vl visa sig.

Citat:
Bra att du har koll, Trollet420.
Citera
2022-04-07, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Tror han menade senaste guldet mot SilverAIK. Vxj vann tydligen med 4-0 i matcher och 20-1 i mlskillnad. Hade inte Vxj haft tur och vunnit frsta finalen med 7-0 s kunde det blivit jmnt. r s jag tolkar det.
att ni hade tur med sponsorer o kunde kpa spelare fr 20 miljoner ja, era bda tv guld r kpta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in