2022-04-05, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Eller fr att det som tidigare var tillval, och nu r borttaget i annonsen, numer ingr utan att du behver be om det specifikt?

Eller fr att de nu har frre kunder och inte vill tappa allt fr mycket intkter?

Jag tror polisen r mer intresserad av att stta dit kpare, n av att stnga ner salongerna.
Jag tror nog att man fortfarande mste be om tillvalen, men isfall p plats.

I nyhetsartikeln str det inget om att ngra kpare kte dit p bar grning. Det enda polisen isfall har att g p r telefonsamtal och sms. Antar att mnga anvnt oreggat kontantkort. Blir d vldigt mycket arbete fr polisen eftersom det tydligen varit ett stort kundflde.

D Namaste terigen annonserar p RE kan det vl sannolikt inte varit de som polisen gjorde tillslag hos? Lgoddsaren r Matahari eftersom, som ngon annan ppekat i trden, deras svenska sida numera ligger nere. Ngon som vet vart de hade sina salonger i Sthlm?
Citera
2022-04-05, 22:18
Citat:
Ursprungligen postat av nallepooh

I nyhetsartikeln str det inget om att ngra kpare kte dit p bar grning. Det enda polisen isfall har att g p r telefonsamtal och sms. Antar att mnga anvnt oreggat kontantkort. Blir d vldigt mycket arbete fr polisen eftersom det tydligen varit ett stort kundflde.

D Namaste terigen annonserar p RE kan det vl sannolikt inte varit de som polisen gjorde tillslag hos? Lgoddsaren r Matahari eftersom, som ngon annan ppekat i trden, deras svenska sida numera ligger nere. Ngon som vet vart de hade sina salonger i Sthlm?

Vad r det fr telefonsamtal och sms polisen tittar p? r samma nummer till Matahari och den personen sitter inte ens i Sverige. Tror bokningarna grs hos ngon i ett annat land. Kan inte tnka mig annat n att polisen tagit folk p bar grning.
Citera
2022-04-06, 15:16
Medlem
lala-lands avatar
Citat:

Nu r jag inte s insatt i just denna razzia. Men det finns mngder av stt att stta dit torskar p. En stor skillnad hr mot thai-massage r att p thai finns det ju en frhllandevis stor mjlighet att man faktiskt bara blivit masserad. Hr... ja, det r ju bordell... sen kan folk sitta och sl knut p sig sjlva fr att argumentera annat. Men har polisen gjort ett lika stort jobb som mot vissa thai-stllen kommer nog torskar hvas in. Det r ju dock 2 rs preskriptionstid, s r nn orolig r det bara rkna nr man kpte sex senast.
Citera
2022-04-06, 16:45
Citat:
Ursprungligen postat av lala-land
Nu r jag inte s insatt i just denna razzia. Men det finns mngder av stt att stta dit torskar p. En stor skillnad hr mot thai-massage r att p thai finns det ju en frhllandevis stor mjlighet att man faktiskt bara blivit masserad. Hr... ja, det r ju bordell... sen kan folk sitta och sl knut p sig sjlva fr att argumentera annat. Men har polisen gjort ett lika stort jobb som mot vissa thai-stllen kommer nog torskar hvas in. Det r ju dock 2 rs preskriptionstid, s r nn orolig r det bara rkna nr man kpte sex senast.

Dock str det p hemsidorna att inga sexuella tjnster erbjuds. Sen r jag nyfiken p hur torskar ska hvas in. Mjligen om ngon betalat med bankkort dr. Det gr att gra det sjukt nog. Telefonsamtal och sms? Hur d? Var r bevisbrdan dr?
Citera
2022-04-06, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aritgeo
Dock str det p hemsidorna att inga sexuella tjnster erbjuds. Sen r jag nyfiken p hur torskar ska hvas in. Mjligen om ngon betalat med bankkort dr. Det gr att gra det sjukt nog. Telefonsamtal och sms? Hur d? Var r bevisbrdan dr?
Menar du att man kan betala med kort p Matahari? Har aldrig varit dr.

Men polisen ska tydligen haft span p salongerna under en period. Eftersom det rr sig som grovt koppleri s r det mjligt att polisen har avlyssnat telefonsamtal/sms och kan sedan koppla numret till personer genom IMEI-numret p telefonen. Man kan ju sklart hvda att telefonen blivit stulen eller dylikt men vet inte om det hller.
Citera
2022-04-06, 20:26
Citat:
Menar du att man kan betala med kort p Matahari? Har aldrig varit dr.

Men polisen ska tydligen haft span p salongerna under en period. Eftersom det rr sig som grovt koppleri s r det mjligt att polisen har avlyssnat telefonsamtal/sms och kan sedan koppla numret till personer genom IMEI-numret p telefonen. Man kan ju sklart hvda att telefonen blivit stulen eller dylikt men vet inte om det hller.

Japp. Gr att betala med kort p Matahari.

Hos thaien kan ju polisen nd koppla dubbla betalningar t.ex som kp av sexuell tjnst. Om det gjorts med Swish t.ex. Men bevisbrdan hos tantrasalongerna blir svr, speciellt nr det inte r tjejerna som skter kontakten med kunderna utan ngon som antagligen sitter i Tjeckien. Aja, om polisen lgger s mycket energi p detta, d blir man fan mrkrdd. Har polisen i detta nu span p de stllena som utfr yonimassage ocks? Jvla hyckleri detta r. Usch.
Citera
2022-04-07, 12:18
Medlem
lala-lands avatar
Citat:

Jag vet inte hur det gr till p tantra salonger

ni som varit dr - betalar man en fast summa och d ingr snopp-massage? eller betalar man extra senare som p thai?
Citera
2022-04-07, 12:18
Citat:
Ursprungligen postat av lala-land
Jag vet inte hur det gr till p tantra salonger

ni som varit dr - betalar man en fast summa och d ingr snopp-massage? eller betalar man extra senare som p thai?

Du betalar allt
Citera
2022-04-07, 13:28
Medlem
Vet vi om det var p Matahari de gjorde tillslaget ?
Kan ju stmma om det var samma fretag i STHLM som de gjorde tillslag p, de finns ju dr ox.
Skumt om de redan r igng igen? r det verkligen sdan bra affr.
Varfr har SKY tagit ner sina annonser, blev de bara rdda och stngde ner mntro
Citera
2022-04-07, 17:49
Citat:
Ursprungligen postat av N.Hult
Vet vi om det var p Matahari de gjorde tillslaget ?
Kan ju stmma om det var samma fretag i STHLM som de gjorde tillslag p, de finns ju dr ox.
Skumt om de redan r igng igen? r det verkligen sdan bra affr.
Varfr har SKY tagit ner sina annonser, blev de bara rdda och stngde ner mntro

r matahari igng igen?
Citera
2022-04-07, 18:08
Medlem
Citat:
r matahari igng igen?
De annonserar i alla fall,
bde STHLM och GBG
Citera
2022-04-07, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Hult
De annonserar i alla fall,
bde STHLM och GBG
Vad jag sett s har de aldrig tagit ned sin annons frn RE sedan tillslaget. Ingen som vill testa ringa numret 😁? Men deras sida ligger nere som sagt. Har ocks ftt reda p att de har en salong i Nacka, STHLM, villlet stmmer verens med nyhetsartikeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in