2022-04-06, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBusiness
Vad menar du? Varför yrar du?

Jag har själv sett hur rysstroll härjar med sin hjärndöda lögner på hans blogg och i hans tvitterflöde innan han hinner blocka och rensa.

Tänkte mer på hans twitter. Jag blev blockerad av honom bara för jag ställde en fråga till exempel. Känns lite patetiskt att blockera för sånt, speciellt när jag inte ens var otrevlig.
Citera
2022-04-06, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Idag är påverkansoperatörer för fascisterna i Kreml inne och försöker sprida propaganda på Lars blog igen.

https://cornucopia.se/2022/04/uppdateras-andrad-rysk-taktik-flyger-inte-in-over-vastra-ukraina-utan-skjuter-robotar-fran-vitryssla nd-ny-tredje-explosion-i-ryska-belgorod-400-civila-forsvunna-efter-ockupationen-av-hostomel/

Den stackaren har så fullt upp med att kopiera andras Twitter-inlägg och presentera som sina egna på bloggen att han inte hinner med blockerandet. Läggs han in på sjukhuset snart?
Citera
2022-04-06, 17:06
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Vad menar du? Varför yrar du?

Jag har själv sett hur rysstroll härjar med sin hjärndöda lögner på hans blogg och i hans tvitterflöde innan han hinner blocka och rensa.

Tror inte det finns rysstroll, tror det handlar om att han lever i en bubbla av konformism, och alla som inte håller med till 100% förkastas.

Vi vet vad den mentaliteten leder till. Kolla Tyskland på 30talet bara. Hade Lasse levt där och då hade han varit diehard nazist, som alla andra var.
Citera
2022-04-06, 18:42
Medlem
BigBusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueballsBosse
Tänkte mer på hans twitter. Jag blev blockerad av honom bara för jag ställde en fråga till exempel. Känns lite patetiskt att blockera för sånt, speciellt när jag inte ens var otrevlig.

Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Tror inte det finns rysstroll, tror det handlar om att han lever i en bubbla av konformism, och alla som inte håller med till 100% förkastas.

Vi vet vad den mentaliteten leder till. Kolla Tyskland på 30talet bara. Hade Lasse levt där och då hade han varit diehard nazist, som alla andra var.

Vilken besatthet han lyckas orsaka.

Skit i honom om han är så dum. Varför bryr ni er så mycket så ni måste skriva på Flashback? Finns det inte 1000 andra att följa? Finns 10-talet galningar som sprider puttlers lögner på twitter. Inte börjar jag gråta ut här om någon skulle blocka mig?

…men sanningen är nog att ni inte står ut med att någon så bra, så slående och med sådant genomslag belyser ryssarnas mördande i Ukraina, samt deras totala katastrofala fiasko militärt.
Citera
2022-04-06, 18:59
Medlem
Citat:

Skit i honom om han är så dum. Varför bryr ni er så mycket så ni måste skriva på Flashback? Finns det inte 1000 andra att följa? Finns 10-talet galningar som sprider puttlers lögner på twitter. Inte börjar jag gråta ut här om någon skulle blocka mig?

…men sanningen är nog att ni inte står ut med att någon så bra, så slående och med sådant genomslag belyser ryssarnas mördande i Ukraina, samt deras totala katastrofala fiasko militärt.

Du missförstår. Varför ska vi lämna tråden och sluta följa Sveriges ofrivilligt roligaste människa.
Normalt sett ska man inte skratta åt lyteskomik men Lasse är ju egentligen inte handikappad på det viset utan har ju satt sig i det här helt frivilligt och dessutom tjänar han ju faktiskt lite pengar på sin freakshow.
Citera
2022-04-06, 19:01
Medlem
Citat:

ÄNNU MERA ASGARV !!
Citera
2022-04-06, 19:29
Medlem
Lasse kommenterar Liberalernas partiledare Sabuni 😄

https://twitter.com/Cornubot/status/1511605774002360320
Citera
2022-04-06, 19:36
Medlem
Ja 193 plats är ju veeeeerkligen en bedrift att vara stolt över för lille Lasse, är väl han själv som skriver på hans wikipediasida och uppdaterar sidan hysteriskt för att komma högre upp på "mest lästa" listan.
Tydligen googlar folk på mig. Wikipediasidan om mig blev den 193:e mest lästa under mars månad.
https://twitter.com/Cornubot/status/1511712955162894339
Citera
2022-04-07, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III

Han skriver ju själv om vad som händer just nu om en person som bara omger sig med ja-sägare och ryggdunkare. Man får de svar man vill höra och man börjar tro på sin egen propaganda och lögner.
Tragikomiskt att han kritiserar det han själv praktiserar.
Citera
2022-04-07, 08:04
Avstängd
SoberZealots avatar
Är det någon som vet ifall den vilda går omkring med konstant stånd nu när ryssen har anfallit? Antar att han tuggar fradga med.
Citera
2022-04-07, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Är det någon som vet ifall den vilda går omkring med konstant stånd nu när ryssen har anfallit? Antar att han tuggar fradga med.

Tror inte han har så mycket stånd för just det. Upplever honom som uppriktig i sina funderingar, om än med väl stora förklaringsanspråk ibland
Citera
2022-04-07, 18:27
Medlem
ElongatedMuskrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shimona
Ja 193 plats är ju veeeeerkligen en bedrift att vara stolt över för lille Lasse, är väl han själv som skriver på hans wikipediasida och uppdaterar sidan hysteriskt för att komma högre upp på "mest lästa" listan.
Tydligen googlar folk på mig. Wikipediasidan om mig blev den 193:e mest lästa under mars månad.
https://twitter.com/Cornubot/status/1511712955162894339

Varför nämnar han inte att det finns en tråd om honom på Flashback med nästan 3000 inlägg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in