Citat:
Ursprungligen postat av
MittNyaSaliv
Tönten blir mindre och mindre relevant för var dag som går. Numera är hans postningar enbart inriktade på att trigga svärjisar för att dra någon som helst trafik till bloggen. Det ska sägas; han är ganska duktig på att från den korrekta mittfåran provocera lite lagom så att hans svammel blir länkat vidare och på så sätt drar trafik. Just nu är det så klart lite kantiga inlägg om ovaccinerade och tveksamma utsagor ("Österrike visar att vaccination är det enda som fungerar") med förhoppningen att det åtminstone ska bli några kommentarer.
Tråkigt nog för Sätilla-Tintin har väl de flesta besökare annonsblockerare och VPN igång när ska titta in och se vilka stollerier den hårt arbetande författarjäveln knåpat ihop i sin ensamhet där på torpet.
Har inte varit inne och läst på hans blogg på väldigt länge. Hur länge? Ingen aning, ett halvår kanske. Och även innan detta var det allt glesare mellan besöken.
Ibland kikar jag in i den den här tråden. Annars hade jag nog glömt bort honom helt. Men inte ens härifrån klickar jag vidare till hans blogg. Så ointressant har den blivit. Senaste gångerna jag var inne så var det ungefär samma malande som det varit de senaste åren. Enda skillnaden är att han verkar ha blivit betydligt bittrare och oförskämdare.
Jisses, och jag som tyckte han var en intressant typ när jag hittade honom för en herrans massa år sedan. Det känns väldigt avlägset.
Klickade på en länk här i tråden som ledde till ett twitter-inlägg där han stod och poserade och såg sur ut på något gym.
Kunde konstatera att han blir alltmer lik 2021 års upplaga av Eva Dahlgren.