2022-04-06, 19:46
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exe.e
Kollar man på g1ocatore ig kan man se någon i kommentarsfältet som kommenterat detta "Kom till norsborg jag ska visa dig ghetto me 23 hål i mage🔫mad go pick your daed homie din dräng 🥷🏻🔫🔫" Vad kan detta vara för shomme? Går man in på han som kommenterat händelse kan man se hur han drar fram en tabbe under täcket

Länka? Hittar ingenting
Citera
2022-04-06, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suspanja
Jag tror inte heller man kan hitta något svar i en text eller inlägg på IG. Men om det nu är så att han varit dörrmatta i inte bara en, utan två orter han varit i, kan det inte vara så att måttet är rågat, eller nåt?

Jag menar de farligaste personerna idag, bortsett från kvinnor med svartsjukepsykos, är just tonårsgrabbarna.

Kan garantera dig att abaz inte är farlig för fem öre. Det var inte längesen som han blev slapad runt som en tonårsflicka av några snorungar i flempan. Han gick sedan och grät i norsborg men ingen ville backa honom mot några 14 åringar från flempan
Citera
2022-04-06, 19:56
Medlem
Då vet du kanske vilka som ligger bakom detta?
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdenn23
Varför ni ska tro mig är för att jag vet vad jag säger, jag var den första som namngav BO redan 20 minuter efter trådstart och dessutom bekräftade jag hans död 1 timme innan media då jag var på plats och såg när hans pappa fick dödsbeskedet från polisen på plats
Citera
2022-04-06, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Då vet du kanske vilka som ligger bakom detta?

Det kan jag tyvärr inte kommentera. Men läs mellan raderna på aftonbladet så kommer du förstå vilka som ligger bakom
Citera
2022-04-06, 20:02
Medlem
exe.es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Länka? Hittar ingenting

https://www.instagram.com/p/CbFqbFgIw

Kolla kommentarerna längst ner på hans senaste inlägg
Citera
2022-04-06, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdenn23
Varför ni ska tro mig är för att jag vet vad jag säger, jag var den första som namngav BO redan 20 minuter efter trådstart och dessutom bekräftade jag hans död 1 timme innan media då jag var på plats och såg när hans pappa fick dödsbeskedet från polisen på plats

Jag tror dig
Citera
2022-04-06, 20:22
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exe.e
https://www.instagram.com/p/CbFqbFgIw

Kolla kommentarerna längst ner på hans senaste inlägg

Borta
Citera
2022-04-06, 20:31
Medlem
exe.es avatar
Citat:
Borta

Om länken ej fungerar kan du bara söka upp @g1ocatore på insta och därefter kolla hans senaste inlägg där det kryllar av hånande kommentarer.
Citera
2022-04-06, 20:36
Medlem
Citat:
Som många har skrivit är BO G1ocatores bästavän, isåfall har ju G1ocatore 100% gowat sin vän.

Så som det alltid är i dessa fall, case closed.
Bara för att man är nära vän med någon som blivit mördad bör det inte betyda att man hjälpt till.
Citera
2022-04-06, 20:37
Medlem
Citat:
Borta

Gå på hans instagram sida g1ocatore och läs kommentarerna i hans senaste inlägg.

Ser ut som mördaren är i kommentarerna.
Här är 2 exempel när han bråkar med en tjej i kommentarerna.

”Chamoun fick se ansiktet innan han lämnades
med 23 hål i sig din hora. Ska våldta dig och din mamma”

”Din lilla hora jag ska spräcka din skalle som vi
spräckte Chamoun bögens skalle. Kom till Norsborg ska visa dig ghetto hahhahhaha”
Citera
2022-04-06, 20:48
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gforlofe77
Bara för att man är nära vän med någon som blivit mördad bör det inte betyda att man hjälpt till.

Vart vill du komma? Självklart är det inte så, men ungefär 98% av gångerna så blir man goad av sin vän.

Hur många skulle medvetet gå ut till opps som vill döda en?
Citera
2022-04-06, 21:03
Medlem
exe.es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZsaZsa2022
Gå på hans instagram sida g1ocatore och läs kommentarerna i hans senaste inlägg.

Ser ut som mördaren är i kommentarerna.
Här är 2 exempel när han bråkar med en tjej i kommentarerna.

”Chamoun fick se ansiktet innan han lämnades
med 23 hål i sig din hora. Ska våldta dig och din mamma”

”Din lilla hora jag ska spräcka din skalle som vi
spräckte Chamoun bögens skalle. Kom till Norsborg ska visa dig ghetto hahhahhaha”

Stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in