2022-04-06, 18:36
Medlem
darkSkyes avatar
Som många har skrivit är BO G1ocatores bästavän, isåfall har ju G1ocatore 100% gowat sin vän.

Så som det alltid är i dessa fall, case closed.
Citera
2022-04-06, 18:39
Medlem
darkSkyes avatar
Rykten säger att det kan vara Abaz som är gripen, han har även tagit bort sitt instagram konto.
Citera
2022-04-06, 18:40
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilkenshuno10
Expressen skriver om att den anhållne rapparen har över 10miljoner streams på Spotify och att han har ”porträtterats i P3”
Den enda som har dem siffrorna och varit med i P3 är 23 (tjugitre) plus att G1ocatore från norsborg dissade han rätt så grovt i hans senaste låt.

Du blandar ihop inlägget om Dree Low med det här.
Citera
2022-04-06, 18:47
Medlem
exe.es avatar
Kollar man på g1ocatore ig kan man se någon i kommentarsfältet som kommenterat detta "Kom till norsborg jag ska visa dig ghetto me 23 hål i mage🔫mad go pick your daed homie din dräng 🥷🏻🔫🔫" Vad kan detta vara för shomme? Går man in på han som kommenterat händelse kan man se hur han drar fram en tabbe under täcket
Citera
2022-04-06, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Rykten säger att det kan vara Abaz som är gripen, han har även tagit bort sitt instagram konto.

Expressen skrev att dem gripna INTE var gärningsmännen och att polisen slog till mot offrets vänner så att dem inte ska hämnas. Han tillhörde samma sida som G1catore, Abaz och dom.

Fast det kanske inte blir någon hämnd ifall det stämmer att en ”vän” ringde upp och stämde träff med offret precis innan skjutningen.
Citera
2022-04-06, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Du blandar ihop inlägget om Dree Low med det här.

Nej dom blandar ihop det med Mogglan som vart häktad nyligen…

https://www.expressen.se/nyheter/kri...gangskjutning/
Citera
2022-04-06, 19:13
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Expressen skrev att dem gripna INTE var gärningsmännen och att polisen slog till mot offrets vänner så att dem inte ska hämnas. Han tillhörde samma sida som G1catore, Abaz och dom.

Fast det kanske inte blir någon hämnd ifall det stämmer att en ”vän” ringde upp och stämde träff med offret precis innan skjutningen.

Ja? vad menar du? Abaz kan fortfarande vara gripen för vapeninnahavet, sa inte att det är för mordet. Menade att han kan vara den som har hanterat vapen, och är vän med offret
Citera
2022-04-06, 19:18
Medlem
Har Abaz haft Instagram konto? Försökte hitta hans konto efter Sickans inlägg men redan då fanns den inte. Tyckte det var konstigt för rappare gillar grammet!
Citera
2022-04-06, 19:29
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Har Abaz haft Instagram konto? Försökte hitta hans konto efter Sickans inlägg men redan då fanns den inte. Tyckte det var konstigt för rappare gillar grammet!

Ja han hette nåt skumt men nu har han tagit bort
Citera
2022-04-06, 19:34
Medlem
En sak ni alla borde förstå. Och verkligen lita på eftersom jag är från den kretsen. Abaz är inte den ni tror han är. Han är en liten springpojke. Dessutom så bor han inte ens i norsborg han bor i flempan. Han går i gymnasium i flempan. Det gymnasiet som ligger bredvid huddige sjukhus. Abaz är bara en liten dräng och han har blivit bitchslapad i både flempan o norsborg. Har har ingenting med detta mord att göra och speciellt ingenting med vapen att göra killen är 16 år och precis fått några hårstrån på pungen. Jag personligen har varit med många gånger och sett andra läxa upp honom. Ta inte hans musik för bokstavligt.
Citera
2022-04-06, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdenn23
En sak ni alla borde förstå. Och verkligen lita på eftersom jag är från den kretsen. Abaz är inte den ni tror han är. Han är en liten springpojke. Dessutom så bor han inte ens i norsborg han bor i flempan. Han går i gymnasium i flempan. Det gymnasiet som ligger bredvid huddige sjukhus. Abaz är bara en liten dräng och han har blivit bitchslapad i både flempan o norsborg. Har har ingenting med detta mord att göra och speciellt ingenting med vapen att göra killen är 16 år och precis fått några hårstrån på pungen. Jag personligen har varit med många gånger och sett andra läxa upp honom. Ta inte hans musik för bokstavligt.

Varför ni ska tro mig är för att jag vet vad jag säger, jag var den första som namngav BO redan 20 minuter efter trådstart och dessutom bekräftade jag hans död 1 timme innan media då jag var på plats och såg när hans pappa fick dödsbeskedet från polisen på plats
Citera
2022-04-06, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdenn23

Jag tror inte heller man kan hitta något svar i en text eller inlägg på IG. Men om det nu är så att han varit dörrmatta i inte bara en, utan två orter han varit i, kan det inte vara så att måttet är rågat, eller nåt?

Jag menar de farligaste personerna idag, bortsett från kvinnor med svartsjukepsykos, är just tonårsgrabbarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in