2022-04-05, 11:00
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Kallar sig musikproducent, har tidigare jobbat med bl a bilvård och innan dess (och innan domarna?) försökt sig på marknadsföring. Han säger att han är "i tjugoårsåldern", fotar sin laptop, Coca cola och annat för att verka ung. Jag tror han stannat lite i sin utveckling, droger är nog en av anledningarna...
Han påminner en aning om Free Trippy i framtoningen, antagligen koks och crystal meth inblandat.
Citera
2022-04-05, 11:03
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Han påminner en aning om Free Trippy i framtoningen, antagligen koks och crystal meth inblandat.
Producerar riktigt dålig house, så centralstimulantia och psykedelia ligger nära till hands.

Orkade inte läsa hela chatten, men han sökte "bara" fjortisar vad?

Edit: Enköping är han ifrån, därav dialekten.
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2022-04-05 kl. 11:06.
Citera
2022-04-05, 11:06
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Producerar riktigt dålig house, så centralstimulantia och psykedelia ligger nära till hands.

Orkade inte läsa hela chatten, men han sökte "bara" fjortisar vad?

Edit: Enköping är han ifrån, hade annat efternamn tidigare.

Jag läste hela chatten, långt och helt ointressant. Orkade knappt läsa, minns inget av den.
Citera
2022-04-05, 11:07
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jag läste hela chatten, långt och helt ointressant. Orkade knappt läsa, minns inget av den.
Exakt, verkar vara en ganska "oskyldig" omogen man. Jobbig jävel dock, som stalkat en massa tjejer...
Citera
2022-04-05, 11:09
Medlem
Yani-Josefssons avatar
Citat:
Exakt, verkar vara en ganska "oskyldig" omogen man. Jobbig jävel dock, som stalkat en massa tjejer...
Hans oskyldighet i chatten tror jag bara är kalkylerande försiktighet. Min personliga åsikt..
Senast redigerad av Yani-Josefsson 2022-04-05 kl. 11:12.
Citera
2022-04-05, 11:09
Medlem
Han är från Enköping ja.
Vill inte säga hans efternamn här om det drabbar släktingar till han. Men han flyttade till Rättvik från Enköping för några år sedan. Verkar vara pga hans domar som de flydde undan. Har haft en del drogproblem också.
Citera
2022-04-05, 11:10
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Yani-Josefsson
Hans oskyldighet i cahtten tror jag bara är kallylerande försiktighet. Min personliga åsikt..
Mjo, men han verkar inte vara ute efter mammor med 5-åriga barn i alla fall - alltid något...
Citera
2022-04-05, 11:13
Medlem
Yani-Josefssons avatar
Citat:
Mjo, men han verkar inte vara ute efter mammor med 5-åriga barn i alla fall - alltid något...
Haha.. Ja, det finns ju grader i helvetet.
Citera
2022-04-05, 11:13
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte93016
Han är från Enköping ja.
Vill inte säga hans efternamn här om det drabbar släktingar till han. Men han flyttade till Rättvik från Enköping för några år sedan. Verkar vara pga hans domar som de flydde undan. Har haft en del drogproblem också.
Vad menar du med ”de flydde undan”. Flyttade någon mer också.
Citera
2022-04-05, 11:15
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte93016
Han är från Enköping ja.

Dags att fly från Rättvik också.
Klassisk tjackis känns det som
Citera
2022-04-05, 11:16
Moderator
Carlboms avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Yani-Josefsson
Hans oskyldighet i cahtten tror jag bara är kallylerande försiktighet. Min personliga åsikt..

Inte ett peddo av den vanliga kalibern. Visst, han stalkar småtjejer i 15-årsåldern (i chatten säger tjejen hon är född 2007) och han är 29 själv. Helt klart klandervärt, men det är ju inte riktigt den typen av peddosar Dumpen riktat in sig på tidigare.

I det här fallet vore ju inte sex olagligt om det ens vore riktiga tjejer.
Citera
2022-04-05, 11:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Han har verkligen en annan stil än andra gäddor. Verkar som han går all in på "the game" i sina chattar med småtjejerna. Kanske fungerar och han, till skillnad från gäddor som Ostkuken och Kinky-Brian, faktiskt får till träffar IRL med riktiga barn.

Till skillnad från andra gäddor har han både charm och humor. Fick Sara att skratta och Sjöberg att bli förbannad. Har förmodligen viss framgång. Men klart destruktiv som ständigt flyttar runt, håller på med 14-åringar och knarkar. Kan nog sluta riktigt illa till slut (för honom och andra) om han inte tar tag i sitt liv.

Håller med den som skrev att han nog stannat upp mognadsmässigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in