2022-04-05, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Han finns på Lexbase.
Jag vet. Har dock ingen lust att betala 100kr för det.
Citera
2022-04-05, 10:28
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Kommer kanske någon som plockar ut den från tingsrätten. Om man vet var brottet var begånget. Kan bli lite svårt då han flyttar hela tiden. Bor max två månader på samma ställe verkar det som.
Citera
2022-04-05, 10:30
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Hade jag träffat på han någonstans så hade mer än käken åkt ur led. Misstänker att han har en jobbig tid framför sig. Så litet samhälle då sprider sig allting fort.
Då hoppas jag innerligt att han råkar springa på dig nånstans. Och jag förstår dig. En sån jävla orm.

Han verkar flytta omkring mycket så jag tror tyvärr inte han drabbas särskilt av att Vikarbyns invånare får reda på det. Enköping, Uppsala, Tumba, Dalarna. Ormen har varit lite överallt.

Men det var en fin fångst. Han är dessutom ganska lätt att känna igen. Hans tafatta försök på Facebook att annonsera sin tillgänglighet på arbetsmarknaden lär i alla fall bli än mer fruktlösa.

Och han ser rätt sliten ut redan. Om tio år är det bara kärnhuset kvar av honom.
Citera
2022-04-05, 10:31
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Lugn bara. De där domarna dyker strax upp på Dumpen.
Citera
2022-04-05, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Lugn bara. De där domarna dyker strax upp på Dumpen.

Citat:
Kommer kanske någon som plockar ut den från tingsrätten. Om man vet var brottet var begånget. Kan bli lite svårt då han flyttar hela tiden. Bor max två månader på samma ställe verkar det som.
Håller på att kolla med tingsrätterna/hovrätterna, återkommer med mer information eventuellt med domarna.
Citera
2022-04-05, 10:35
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Håller på att kolla med tingsrätterna/hovrätterna, återkommer med mer information eventuellt med domarna.
Super.
Citera
2022-04-05, 10:41
Medlem
Lysturkens avatar
Över 12k följare på insta är ju inte illa pinkat heller. Kittlar rätt skönt att han åkte dit.
Citera
2022-04-05, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommarafton2030
För att vuxna kvinnor inte är intresserade av att ha sex med chaufförer och lågstatusyrkesmän - därför provar de lyckan med minderåriga. En mycket stor del till skulden att minderåriga groomas är kvinnors fel. Börja i rätt ände så löser sig problemet med gromningautomatiskt. Vem groomar barn när det finns sexvilliga attraktiva vuxna?
Varför skulle attraktiva kvinnor vara intresserade av klientelet som dyker upp i dumpen, män som ser ut att lukta illa på flera meters avstånd .
Citera
2022-04-05, 10:54
Medlem
Tweedy hängs nu friskt ut i "Vi som bor i Rättvik" grupper på Facebook, grupper han själv är med i och har skrivit i... Blir nog inte så lätt för honom där nu..
Citera
2022-04-05, 10:58
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Han har verkligen en annan stil än andra gäddor. Verkar som han går all in på "the game" i sina chattar med småtjejerna. Kanske fungerar och han, till skillnad från gäddor som Ostkuken och Kinky-Brian, faktiskt får till träffar IRL med riktiga barn.
Kallar sig musikproducent, har tidigare jobbat med bl a bilvård och innan dess (och innan domarna?) försökt sig på marknadsföring. Han säger att han är "i tjugoårsåldern", fotar sin laptop, Coca cola och annat för att verka ung. Jag tror han stannat lite i sin utveckling, droger är nog en av anledningarna...
Citera
2022-04-05, 10:58
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Tweedy hängs nu friskt ut i "Vi som bor i Rättvik" grupper på Facebook, grupper han själv är med i och har skrivit i... Blir nog inte så lätt för honom där nu..

Han verkar själv aktiv i dessa grupper, om det nu är samma person.
Citera
2022-04-05, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Han verkar själv aktiv i dessa grupper, om det nu är samma person.
Stämmer, han har själv varit aktiv i dessa grupper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in