2022-03-24, 19:42
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Skulle vilja du tar fram där en anhörig uttryckt att denne blivit hotad pga dumpen. Det enda jag vet är den som fick pedofil skrivet på garaget och det var ju riktat mot hennes man ( som var pedofil.)

Det har flera gånger påståtts att flera dumpenuthängdas anhöriga fått påhälsning och blivit hotade. Flera gånger har förtydligande och bevis efterfrågats, hittills har det inte uppvisats. Jag har också bara sett information om att en familj fått ordet "pedofil" klottrat på garagedörren. Det räknar jag personligen inte som varken hot eller hotfullt, däremot klotter med stigmatiserande budskap, möjligen.
Citera
2022-03-24, 19:43
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utopianxxx
Fast hur funkar lagstiftningen när det inte fanns något barn egentligen på hotellet? Kan socialen hävda då att han är olämplig att ta hand om sitt egna barn?

Tror rätten skulle ta hänsyn till det. En mor som vill driva att få ensam vårdnad om sitt barn gentemot emot en sådan som Mackan har bra på fötterna med det som finns ifrån Dumpen. Men jag är ingen jurist som sagt.
Citera
2022-03-24, 19:43
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Det har flera gånger påståtts att flera dumpenuthängdas anhöriga fått påhälsning och blivit hotade. Flera gånger har förtydligande och bevis efterfrågats, hittills har det inte uppvisats. Jag har också bara sett information om att en familj fått ordet "pedofil" klottrat på garagedörren. Det räknar jag personligen inte som varken hot eller hotfullt, däremot klotter med stigmatiserande budskap, möjligen.

Klart det är ett hot, sopkärring.
Citera
2022-03-24, 19:44
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:

Det skrivs här i tråden ja men aldrig någon annanstans. Det är antidumpare som hittar på. Det enda jag hört är att anhöriga varit tacksamma. Chockade såklart.
Japp exakt det som tidningen valde att skriva när dom gjorde pedofilen till offer 😊
Tror dom flesta anhöriga får extremt mycket kärlek och omtanke faktiskt.
Citera
2022-03-24, 19:47
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Det skrivs här i tråden ja men aldrig någon annanstans. Det är antidumpare som hittar på. Det enda jag hört är att anhöriga varit tacksamma. Chockade såklart.
Japp exakt det som tidningen valde att skriva när dom gjorde pedofilen till offer 😊
Tror dom flesta anhöriga får extremt mycket kärlek och omtanke faktiskt.

Men svara så här då i stället till oss som ställer oss kritiska för att dra pedofilkortet.
Citera
2022-03-24, 19:52
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:

För en skör lättkränkt jättebebis kanske. Tveksam till att det budskapslösa fristående ordet pedofil skulle klassas som hot ur ett juridiskt perspektiv.

Om jag klottrade pedofil på ditt hus skulle du känna dig hotad.
Citera
2022-03-24, 19:53
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Kanske du som ska ha källa på det du skriver istället?

Källa? Har du källa på allt du skriver?
Citera
2022-03-24, 19:54
Medlem
Så, vem är pedoraptor? Han verkar farlig på riktigt https://dumpen.se/2021/06/19/918/
Citera
2022-03-24, 19:54
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Källa? Har du källa på allt du skriver?

Japp
Citera
2022-03-24, 19:55
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Du kom med ogrundade beskyllningar, så varför inte anta att en skånsk wt-morsa horar ut sina barn?

Var gjorde jag det hjärtat?
Citera
2022-03-24, 20:01
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Så, vem är pedoraptor? Han verkar farlig på riktigt https://dumpen.se/2021/06/19/918/

Jag har för mig det ska finnas någon dom ute på honom där man ser hela hans namn. Har inte hans namn i huvudet men vet att jag letat upp han innan. Kika runt lite så hittar du säkert det.
Citera
2022-03-24, 20:13
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Om jag klottrade pedofil på ditt hus skulle du känna dig hotad.

Inte ett dugg. Jag fick FITTA inkarvat på motorhuven en gång, räknas det? Kände mig inte hotad, bara irriterad över att behöva betala självrisk för att någon insiktslös vägrar söka psykvård.

Citat:
Ursprungligen postat av RomanticDreams
Jag har följt dumpen.se ett tag.
Det är endast skyldiga som åkt dit. Riktigt vidriga och bisarra människor och det folk måste förstå är att alla dessa gäddor var på väg att fullborda våldtäkt.

Eftersom de faktiskt bokar dejt är sannolikheten stor att de hade tagit sig större friheter än vad som är tillåtet. Oavsett är det tydligt att de raggar barn på nätet, jag är övertygad om att ett tillslag hade visat att den stora majoriteten även är innehavare av barnporr, vilket är olagligt.
Senast redigerad av Lava 2022-03-24 kl. 20:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in