2022-04-03, 21:06
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Sedan flera månader? För min del blev hela händelsen känd idag.
Vem avgör vilka kommentarer som är överflödiga? Detta är väl ett forum där människor har rätt att fritt spekulera kring olika aspekter av saker och ting.
Men lik förbannat är gm känd och dömds för längesedan. Så det är inget att spekulera i. Du kan inte spekulera mot sanningen. Innan man vet kan man spekulera.
Citera
2022-04-03, 21:07
Medlem
Citat:
Det kanske är så att viss personal söker sig till psykiatrin för att kunna trycka ned de som redan mår psykiskt illa.
Ja, men nu blir det istället fängelset. Han kan ju prova att trycka ner dom där inne så får han se vad som händer.
Citera
2022-04-03, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Men lik förbannat är gm känd och dömds för längesedan. Så det är inget att spekulera i. Du kan inte spekulera mot sanningen. Innan man vet kan man spekulera.
Då måste man ju veta vad som är sanning eller ej. Eftersom jag då inte visste vad som var sant, fanns det i min värld utrymme för spekulation. Det är ju bra att det är klarlagt in absurdum nu.
Citera
2022-04-03, 22:03
Medlem
Citat:
Du får läsa tillbaka.

Adopterade brukar inte alls ha ett utländsk namn. oftast har de helt svenska namn.
Däremot om man har föräldrar från två länder så har man tex "Ahmed Svensson" Men är man adopterad från Chile eller Indien så har de helt svenska namn. Så ja ...jag vet inte vad fan du pratar om .

Nu har det ju till och med blivit mode av araber och kurder att hitta på egna svensk klingande efternamn

Kurdborg
Turkson
Barstedt (advokat syrian)

osv
Citera
2022-04-04, 08:42
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colombo123
Adopterade brukar inte alls ha ett utländsk namn. oftast har de helt svenska namn.
Däremot om man har föräldrar från två länder så har man tex "Ahmed Svensson" Men är man adopterad från Chile eller Indien så har de helt svenska namn. Så ja ...jag vet inte vad fan du pratar om .

Nu har det ju till och med blivit mode av araber och kurder att hitta på egna svensk klingande efternamn

Kurdborg
Turkson
Barstedt (advokat syrian)

osv
jo dom brukar ha ett utländskt mellan namn. Vad araber och kurder hittar på för namn hör inte hit.
Citera
2022-04-04, 12:46
Medlem
Citat:
jo dom brukar ha ett utländskt mellan namn. Vad araber och kurder hittar på för namn hör inte hit.

Svammel.

Kalle Karlsson
Louis sand

Ska jag göra listan längre?
Citera
2022-04-04, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Tack så jättejättemycket! Min söndagsnatt är räddad 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Inget att tacka för!
Citera
2022-04-04, 18:13
Medlem
Apropå hudtonen han måste använda melanotan, ett medel man blir brun av. På vissa bilder ser han utländsk ut.
Citera
2022-04-05, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trapz
Apropå hudtonen han måste använda melanotan, ett medel man blir brun av. På vissa bilder ser han utländsk ut.

Vanligt bland kroppsbyggare.

Fanns nog många på FB som önskade att det inte var en vanlig svensson
Citera
2022-04-05, 04:25
Medlem
Citat:
Frågan är ju hur han ska kunna betala för sitt boende under fängelsetiden. Ingen ersättning utgår ju under avtjänande av straff. Soc lär väl inte gå in och hjälpa till om det är en bostadsrätt han bor i.
Snacka om att ha ”fuckat upp” sitt liv. Mister jobb och eventuellt bostaden.

Han kanske skulle ha tänkt på det innan han började utnyttja sin beroendeställning och fingerpulla patienter?
Citera
2022-04-05, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Finns Fup i tråden?

Ja.
Citera
2022-04-05, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kLFFiVfTFba9Huz
Ja.

Skulle svara Rullgardajna men blev lagt till fel person - sorry!
Inlägg 844 där finns fup och domar.
Senast redigerad av Trapz 2022-04-05 kl. 09:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in