2022-04-04, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Hur i helvete ser hon ut? Som en gammal man med missbruksproblem

Haha, jag dör! Hade liknande tankar så läste jag detta strax efter...

Ser ut som två alkoholister som "fixat" till sig för en dag.
Citera
2022-04-04, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Jag tror hon inte tror att hon kan få någon bättre tyvärr.

Iofs småfet 3 barnsmorsa är väl inte det hetaste på köttmarknaden, men lär väl alltid finnas en villig dock troligen stöpt i liknande form som Rasken.

Så hon är för investerad i detta så antingen kör hon på eller lever solo med lite pity fucks.
Citera
2022-04-04, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Det går bra för skvallerbyttan tycker dock kanalen borde heta Narcissist golarn istället. Varför är Basisen så rädd för Chrippah? Jo nu när det inte är en utvecklingsstörd eller psyksjuk människa då backar narcissisten. Helt otroligt visste att han inte skulle våga svara, men för hans eget rykte så bör han göra det.

Tror tvärtom, håller han bara käften så kommer hans följarskala glömma bort det hela. Mest vi som ogillar honom som minns.

Dock hade det varit sjukt underhållande med ett stort drama mellan dessa herrar.
Citera
2022-04-04, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Ingen gillar Baronen. Lokal, Chrippa, Jockiboi, Cluee har alla visat vad dom tycker om honom. Hans enda vänner är WT-Feast. Med lite tur kan kanske Micke bli hans kompis? Det skulle ta hans totala vänsumma till 3!

Ingen vill vara vän med Bukakkebaronen.

Jag tror Rask har legat med Dorran.
Citera
2022-04-04, 14:15
Medlem
cerns avatar
Vad gör Rask nu för tiden då?

Han är ju inte så aktiv på Youtube.

Hur drar han in cash? Är det fortfarande skäggolja och sova-podden?

Socialtjänsten älskar ju att dela ut bidrag så de får nog säkert hjälp där hemma med ekonomin det kan man allt vara säker på.
Citera
2022-04-04, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tessans föräldrar verkar ha gjort klart för äggskallen att de inte vill vara med på tuben.
Tessan har varit iväg med barnen till sina föräldrar, då har pappisch stannat hemma och "jobbat"

Jag tror att de ser vilket bottennapp alexx är, men de gör vad de kan, tar hand om E på helgerna, osv.

Om de skulle försöka förmå Tessan att lämna, blir nog effekten motsatt. Hon går till sin dkinnhög med ben och han ballar ur och kontentan blir att barnen förlorar kontakten med morföräldrarna och sin dotter.
Måste vara väldigt svårt för föräldrarna att kolla på och hålla käften medans deras naiva dotter dagligen får äta hans bajsmackor.
Citera
2022-04-04, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Jag tror Rask har legat med Dorran.

Isf har hon knullat honom med en strapon, jag tror att MMM har större chans att få knulla tjejer än kal-fredrik. Han är alldeles för feminin och mesig.
Och en kropp som inte lyft något tungt I hela sitt liv.
Han ser ut som en flintig skinnsäck med en personlighet som en amöba.
Citera
2022-04-04, 15:08
Vad är det för skit Baronen röker egentligen? Eller har han börjat knapra Therése ADHD medicin?

https://youtu.be/SWeKaTCAWIY
Citera
2022-04-04, 15:14
Medlem
Varför gnäller rask på sossarnas skatter? Han lever på den sidan av skattesystemet som gynnas av dom höga skatterna. Han ska nog inte gapa så högt först den dagen han kan finansieras sitt egna uppehälle utan bla bostadsbidrag. Dumt och bita den handen som föder en.
Citera
2022-04-04, 15:19
Medlem
Citat:
Tror tvärtom, håller han bara käften så kommer hans följarskala glömma bort det hela. Mest vi som ogillar honom som minns.

Dock hade det varit sjukt underhållande med ett stort drama mellan dessa herrar.

Ja alltså jag skriver mkt såhär för att jag tror Rask läser och blir triggad
Citera
2022-04-04, 15:24
Medlem
Petercrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Oklart. Gammal video, han har plockat bort massor, eftersom det blir pinsamt att allt han basunerar ut finns utlagt av honom själv.
När rasken ska referera till när någonting har hänt i tid, stämmer det allt som oftast inte.
Han vill inte ha något material i "sina egna händer"
Citera
2022-04-04, 15:24
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Hade inte Rask slutat med alkohol?
Ibland häller han upp en liten whisky som han sippar på i timmar sen häller han ut resten.

Nu för tiden kör han mest Thessans dampmedicin i kombination med oxcascand när ångesten om vilket skitliv han lever blir för påtaglig.

Men han har jobbat massor med sig själv dom senaste åren sen han blev dömd, han har pratat med flera psykologer och har även avancerat i arbetslivet, du kanske har hört talats om framgången med skräckpoden? Han har också en väldigt populär sov-podd, somna till Bajsbaronens väsande röst får en att sova på rosa moln..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in