2022-04-14, 11:38
Medlem
knark-kungens avatar
Nu är Therese och solar solarium igen, jag blir rent utsagt förbannad på henne, vilken jävla wt morsa hon är, betala dina skulder, sluta drick nocco, skaffa dig ett jobb och ta hand om dina fucking barn!!

Hon hör hemma på ett dagcenter.
Citera
2022-04-14, 11:42
Fp
Citera
2022-04-14, 11:42
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Rykande färskt från Tjock-tv. En samanfattning av Rask´s senaste video.

Från 2022-04-12. Rask om Podden fast fort
https://www.youtube.com/watch?v=4FsEBsurklQ
Hahaha, jag dör! In och läs kommentarerna till klippet!!😂😂🤜
Citera
2022-04-14, 11:47
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Nu är Therese och solar solarium igen, jag blir rent utsagt förbannad på henne, vilken jävla wt morsa hon är, betala dina skulder, sluta drick nocco, skaffa dig ett jobb och ta hand om dina fucking barn!!

Hon hör hemma på ett dagcenter.
Hon flyr till solariet, antar att grabbarna är utplacerade hos morfar, farmor eller liknande, alternativt har de fått ett skin till fortnite, så de håller sig en timme.
Kvar blir A, hon kanske sover middag i aromerna av rökelse, ångest och svettiga lakan, medan ollonhuvudet sitter och går igång på sin egna krispiga röst i kojan?
Citera
2022-04-14, 11:52
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hahaha, jag dör! In och läs kommentarerna till klippet!!😂😂🤜
https://streamable.com/a7et1k
Citera
2022-04-14, 11:54
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Hon flyr till solariet, antar att grabbarna är utplacerade hos morfar, farmor eller liknande, alternativt har de fått ett skin till fortnite, så de håller sig en timme.
Kvar blir A, hon kanske sover middag i aromerna av rökelse, ångest och svettiga lakan, medan ollonhuvudet sitter och går igång på sin egna krispiga röst i kojan?
Ja det är helt klart ett flyktbeteende från ångest, skulder och jättebebisen.

Dags att någon anmäler T till soc, hon har fullkomligt misslyckats I sin föräldraroll och jag ser ingen vilja till förändring.

Paret har tillsammans ett skuldberg på nära en miljon kronor och forsätter att slänga pengar på nocco, snus, solarium, ostbollar och rökelse, skitfarsan säger att Soc tycker han är kickass, jag skulle vilja se det utlåtandet
Citera
2022-04-14, 12:14
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Jag såg Mickes LIVE, där "Bajsbaronen" bönade och bad att Micke skulle unblocka honom på messenger, så att han kunde förklara hur det låg till...
Eftersom Micke är Micke, räcker det med lite tjat och att man lovar på hedersord, så är man förlåten.
Det är riktigt vidrigt.
Så uppenbart, det Rask gör.
Särskilt med tanke på att Micke mitt under LIVEN muttrar om att han måste kontakta polisen på måndag för att stoppa anmälningen..

Rasken sitter i sin bil och ska förklara sin intention med magmysmannen, han kan inte ens nämna honom vid namn, så lite bryr han sig.
Han visar upp en "print" över messengerkonversationen, där ingenting väsentligt går att utläsa, så som datum och tidpunkt, eller ens konversationen från början, då Micke unblockade Rasken från att kontakta honom privat.

Plötsligt är Rasken BFF och ska hjälpa Micke med att lyckas på alla plan...
Det är äckligt lågt av Rask.
Undrar vad det kostade honom att få Mickes förtroende? Någon teknisk pryl?

Alexander Nightingale, är bara ute efter att hjälpa sig själv.
Det var nära att han torskade pga en potentiellt farlig våldtäktsman.

Alexander skulle inte riskera sitt liv för någon, inte ens sin lilla familj.
Han skapar sitt egna panic(koja)room, där han kan sitta och tända på sin egna röst, som ger honom välbehag och rysningar..
Tessan tar hand om alla barnen, utan att ojja sig, eller lämna bort någon.

Håller med. Det är så jävla äckligt och genomskinligt. I Rasks video där han förklarar hur de nu enats så säger även Rask att han ska försöka hjälpa Mikael att få en tjej. Det enda Mikael drömmer om. Så jävla fegt att manipulera en kille med funktionshinder såhär. Polisen/åklagaren bör informeras om detta.
Citera
2022-04-14, 12:15
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Grejen är ju att Therese har en stor gäddhängsmage och bilringar så jag är tveksam på om magmysen klarar av att få tillfredställelse där.

Therese ser ju för övrigt ut som en gammal manlig hårdrockare i ansiktet.

Tycker hon är väldigt lik denna killen,minus skägg då: https://3.bp.blogspot.com/-F4ZxVCRC5...s-langmore.png
Citera
2022-04-14, 12:32
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:

Dags att någon anmäler T till soc, hon har fullkomligt misslyckats I sin föräldraroll och jag ser ingen vilja till förändring.

Paret har tillsammans ett skuldberg på nära en miljon kronor och forsätter att slänga pengar på nocco, snus, solarium, ostbollar och rökelse, skitfarsan säger att Soc tycker han är kickass, jag skulle vilja se det utlåtandet

Hur blev de så skuldsatta?
Citera
2022-04-14, 12:45
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusmarychain
Hur blev de så skuldsatta?
Det började med att Therese köpte kläder på kredit som hon inte hade råd att betala, sen skulle hon vara smart och tog ett blancolån på 150 lax för att betala dom gamla krediterna (som hon inte gjorde).

Blancolånet gick till att köpa inredning samt att betala för Bajsbaronens soffliggande med löfte om ett han om ett par år skulle bli den nya Jockiboy.

Nu har hon en kvarts miljon I skuldsaldo hos kronofogden samt gud vet hur stora privata skulder, det är till största delen hennes föräldrar och Rasks farfar Alf + hans lillebror och mamma som blivit påtvingade att betala för Rask med barn eftersom han "har så grov psykisk ohälsa". Man skulle kunna tro att det är inledningen på en dålig Engelsk sitcom.

Inom något år blir kommer räntorna vara så höga att dom inte kommer ha råd med hyran + mat, någonting måste göras drastiskt men familjen lever på som vanligt.
Citera
2022-04-14, 12:48
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Håller med. Det är så jävla äckligt och genomskinligt. I Rasks video där han förklarar hur de nu enats så säger även Rask att han ska försöka hjälpa Mikael att få en tjej. Det enda Mikael drömmer om. Så jävla fegt att manipulera en kille med funktionshinder såhär. Polisen/åklagaren bör informeras om detta.
Mikael säger dessutom att han är glad över att få hjälp att kunna tjäna några hundralappar eftersom han sparar pengar för att kunna ta körkort.
Citera
2022-04-14, 12:51
Citat:

Saken är ju den att socialen borde ha utrett båda föräldrarna..egna samtal osv, särskilt med tanke på att det anmälts om Tessans utsatthet, psykisk misshandel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in